Je kunt een neusspray maken voor nasaal gebruik die per verstuiving ongeveer 2 mg geeft. Hoger kan natuurlijk ook, maar dat is even afmeten op grond van je eigen ervaring. Ik neem ongeveer 8 mg verdeeld over enkele verstuivingen. 3-MeO-PCP onderscheidt zich als volgt van deschloroketamine (dck):
- Het kan in het begin bijten bij het innemen. Bij hogere doseringen overheerst de analgetische werking en prikkelt het niet meer.
- Het veroorzaakt veel minder tot geen misselijkheid en duizeligheid. Ook heeft het aanzienlijk minder effect op de motoriek en het evenwicht. Bij hogere doseringen neemt dit iets meer toe, maar het lijkt minder uitgesproken dan bij dck.
- Het geeft een actiever gevoel dan deschloroketamine. Bij dck wil ik op de bank liggen met mijn ogen dicht en heb ik absoluut niet de drang om te communiceren met anderen. Bij 3-MeO-PCP heb ik dat veel meer.
- 3-MeO geeft een content, vriendelijk en sociaal gevoel.
Verder ervoer ik bij 3-MeO-PCP amnesie, veranderd tijdsbesef, dissociatie, deja vu en geluid waarnemen alsof het van ver komt. Hoewel ik nog niet veel ervaring met het middel heb, is dit mijn eerste indruk.