3 meo pcp

denherre

Newbie
Wie heeft hier ervaring mee? Heb 500 mg besteld. Hoe gebruiken (en hoeveel).
Effecten?
Ik wil het volgende week met een vriend proberen.
Adviezen welkom.
Herman

Lysergine

Bewuste gebruiker
Je kunt een neusspray maken voor nasaal gebruik die per verstuiving ongeveer 2 mg geeft. Hoger kan natuurlijk ook, maar dat is even afmeten op grond van je eigen ervaring. Ik neem ongeveer 8 mg verdeeld over enkele verstuivingen. 3-MeO-PCP onderscheidt zich als volgt van deschloroketamine (dck):
- Het kan in het begin bijten bij het innemen. Bij hogere doseringen overheerst de analgetische werking en prikkelt het niet meer.
- Het veroorzaakt veel minder tot geen misselijkheid en duizeligheid. Ook heeft het aanzienlijk minder effect op de motoriek en het evenwicht. Bij hogere doseringen neemt dit iets meer toe, maar het lijkt minder uitgesproken dan bij dck.
- Het geeft een actiever gevoel dan deschloroketamine. Bij dck wil ik op de bank liggen met mijn ogen dicht en heb ik absoluut niet de drang om te communiceren met anderen. Bij 3-MeO-PCP heb ik dat veel meer.
- 3-MeO geeft een content, vriendelijk en sociaal gevoel.

Verder ervoer ik bij 3-MeO-PCP amnesie, veranderd tijdsbesef, dissociatie, deja vu en geluid waarnemen alsof het van ver komt. Hoewel ik nog niet veel ervaring met het middel heb, is dit mijn eerste indruk.

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
Ik heb er ervaring mee. Ik heb dit paar keer uitgeprobeerd, ook hole bereikt. Ik heb na 50mg oraal een 3-meo-pcp hole gehad. Ik kon niet meer bewegen, was helemaal verdoofd. Ik vloog door de tunnels heen. Alles werd groter of kleiner. De tijd was vertraagd, een uur was als oneindig veel tijd. Andere keer heb ik een andere batch van vendor gekregen. Die was sterker. Ik heb eerste keer rond 20mg gesnoven en ik was hard aan het spacen, ik kon moelijk lopen, de tijd was vertraagd en.ik heb ego death gehad. Daarna paar uurtjes later, in de avond heb ik rond 30mg gesnoven en ik heb een hole bereikt en ik heb alweer ego death gehad. Ik vond het een erg leuke ervaring. Dat stof is geniaal, jij kan je bed veranderen naar een space-rocket :grin: Volgende dag voel ik me gereset en ik heb heel veel.motivatie voor alles maar ook een beetje brain fog :tongueout:

Fool

Badass junkie
Houdt er rekening mee dat de doseringen die dissofhebber hierboven plaatst erg hoog zijn!

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
En begin altijd met lage dosis. Ik heb zelfs eerst 5-8mg genomen en dan ging ik verder stap bij stap. Mijn trip rapport is van de moment als ik al een beetje bekend met deze stof was.

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
Laatste keer nam ik een 3-MeO-PCP-lijntje van ongeveer 3 cm x 0,5 cm na het drinken van een grote hoeveelheid alcohol en het zoog me meteen in een gat, ik vloog de ruimte-tijd in en zwom in mijn bed, mijn kamer was mijn hele universum. Tegelijkertijd had ik een god-modus en diepe gedachten over het leven. Daarna stimulatie en dissociatie en het gevoel dat ik alles kan. Later had ik hallucinaties dat de muis loopt en hij het overal kan horen en dan op het gordijn leunt :grin: Voor de volgende dag van god-modus en antidepressief effect.

Bovenaan