• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2e keer xtc (15 jaar)

wat: xtc (bruine loui vuitton) en wiet (20 euro white widow)
waar: rond denhelder en julianadorp.
met wie: voornamelijk met matti: A en mensen die ik tegenkwam.

ik zat een aantal dagen geleden in de bus en ik kwam een matti van me tegen die xtc verkocht. ik kocht een pilletje van hem en meer is daar eigelijk niet over te vertellen ;P (alleen dat meerdere mensen te hard/bad gingen van die pillen)

1 dag voor oud en nieuw en ik had ik het pilletje nog steeda in me zak en ik wilde naar de stad toe om te kijken wie er allemaal waren, dus ik slikte de pil bij het bushokje rond 5 voor half 12 en om half 12 kwam de bus. in de bus voelde ik nog niks en eenmaal bij het station aangekomen nog steeds niks. ik liep dus de stad in en ik kwam A tegen. hij ging naar de coffieshop dus ik gaf hem extra geld en we gingen 1 dikke zak halen. hij was naar shoppa geweest en hij draaide er 1 we rookte hem en we hadden het idee om in de trein jonko's te draaien dus we gingen naar de trein. (trein is 1 vd standaard chillplekken voor mij en matti's ) eenmaal in de stilstande trein draaide ik een jonko rookte we die rustig in de trein :sunglasses: en gingen daarna naar de andere stilstaande trein. we draaide er nog 1 en begonnen die te roken toen zij A: héé kom ff mee naarachter dus ik liep met de jonko naar achter en begon de trein op ene te rijden! :openmouth: gelukkig kwam de conducteur niet want ik had geen kaartje ;p dus ik stapte af bij denhelder zuid en daarna gingen we naar nieuw denhelder eenmaal daar draaide we nog een jonko en na die jonko begon die pil EINDELIJK een beetje in te klappen!ik voelde me meer actief high dan vaag en ik kreeg langsaam een opgeladen gevoel en ging daarna weer terug naar julianadorp. in de bus voelde ik hem wel ff goed. en in Jdorp ook. daarna ging ik naar huis met dikke doppen :P en me ouders hadden niks door en zeiden: nou leef je bent teminste niet meer zo sloom als gister had je gister echt niet geblowd? en de ironie dat me ouders dachten dat ik toen ik strak van de pillen nuchter was en toen ik die dag er voor niks had gebruikt dachtr dat ik stoned was vond ik wel grappig ;p

de pillen waren tussen de 140-180 mg getest alleen ik vond het wel tegenvallen maarja morgen weer een dag ;P oja en die pil sloeg pas in rond 2 uur a half 3 . en 1 tip bubbelicious kauwgom is wel lekker als je die ptje voelt.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Stoere boy. Echt nen bikkel. Harrrrrde kern, ouwe.
(Kon het niet laten.)

Maar wat ik dan niet snap, is waarom je in je eentje xtc gaat nemen. Daar lijkt me echt geen drol aan. Ja okay je voelt je toch wel top, maar toch.

ZERO- zei:
Stoere boy. Echt nen bikkel. Harrrrrde kern, ouwe.
(Kon het niet laten.)

Maar wat ik dan niet snap, is waarom je in je eentje xtc gaat nemen. Daar lijkt me echt geen drol aan. Ja okay je voelt je toch wel top, maar toch.

omdat ik die dag zwz eigelijk al planning had om bij een matti te gaan chillen en zodat hij als tripzitter kon configureren :wink:

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
hoezo ik wil mensen proberen te shockeren, jij gaat jezelf nog een keer vies tegenkomen als je zo volwassen probeert te worden... Aan alle jongeren van die leeftijd die dit overwegen doe het niet wacht een paar jaar je er zoveel meer voor terug. Van alle mensen die ik ken die op leeftijd zijn begonnen zijn alleen degene die gestopt zijn goed terecht gekomen. En de rest op opgegroeid voor de goot ieder in zijn eigen manier.

0-0warior0-0

Experimenterende gebruiker
Pffff, niet echt slim jonge. Je had er laatst ook al eentje op. Houd je maar aan de 3 maanden regel das dan een beetje verstandig als je het dan toch op 15 (!!!) jarige leeftijd doet. Maarja misschien hebben de pillen je hersenen al zo erg aangetast dat je dit niet begrijpt...

Carlo86

Belezen gebruiker
Tripreporter
willemvaag zei:
hoezo ik wil mensen proberen te shockeren, jij gaat jezelf nog een keer vies tegenkomen als je zo volwassen probeert te worden... Aan alle jongeren van die leeftijd die dit overwegen doe het niet wacht een paar jaar je er zoveel meer voor terug. Van alle mensen die ik ken die op leeftijd zijn begonnen zijn alleen degene die gestopt zijn goed terecht gekomen. En de rest op opgegroeid voor de goot ieder in zijn eigen manier.

Alleen de uitspraak: "morgen is weer een dag'' zegt al genoeg :tearsofjoy:
Het probleem is altijd dat je op zon leeftijd van niemand wat wil aannemen(niet iedereen).
Verder heeft Willem helemaal gelijk zo is het bij mij ook :wink:

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
je moeder ging toch weed vr je halen ? ben ik de enige die in de war is van die jongen?
waarom zo stoer doen over je gebruik ? besef dat andere personen van je leeftijd dit ook kunnen lezen en dit mss wel willen nadoen

verder heeft willem al alles gezegt wat er te zeggen valt, wat een verstandig persoon toch :wink:

grtzz

walnootje

Belezen gebruiker
lsdlicious zei:
je moeder ging toch weed vr je halen ? ben ik de enige die in de war is van die jongen?
waarom zo stoer doen over je gebruik ? besef dat andere personen van je leeftijd dit ook kunnen lezen en dit mss wel willen nadoen

verder heeft willem al alles gezegt wat er te zeggen valt, wat een verstandig persoon toch :wink:

grtzz

Inderdaad gewoon stom, onverantwoordelijk, puberaal en vooral stoer gedrag, bij dat soort mensen die niet inzien dat ze fout bezig zijn, kan je alleen nog maar hopen dat ze er een keer achter komen.. :(

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
btw aan je taal te lezen kan ik afleiden( ben mss helemaal niet juit) dat je een joint rookt of een pilletje pakt bij vrienden om stoer te lijken, iedereen die hier zit is wel eens zo geweest denk ik. maar dat je als je het gepakt hebt toch bang hebt voor de gevolgen enz. en nu hier stoere praat komt vertellen om toch te laten zien dat je een echte kerel bent :)

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Was even aan het teruglezen in een ander topic van deze TS heb ik gezegd dat wat zijn moeder goed is voor de controle. Ik kan het wel begrijpen aan de ene kant van zijn moeder stel ze heeft hem al 20 keer met cannabis betrapt. In de situaties kwam hij in aanraking met de politie en ga maar verder. Stoppen doen ze dan toch nog niet ook als je het verbiedt dus met de handen in het haar gaat zijn moeder het maar halen. Kan me het heel goed inbeelden wat moet je anders.

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
ok begrijp wel dat als je als ouder radeloos ben dat je op safe wil spelen en zelf naar een shop gaat om zijn spullen te gaan halen. maar zijn moeder kan toch ook moeilijk zijn pilletjes gaan scoren en ze gaan laten testen ? of zou je dat doen als ouder ? ben namelijk zelf geen vader en ik woon in belgie dus de mentaliteit hier in belgie tegen over drugs is wellicht anders dan in nederland omdat je hier meer in de problemen kan komen dan bij jullie veronderstel ik , ik ken de wet namelijk niet.

dus mijn conclusie is vanaf nu is naar een shop gaan voor je minderjarige is wel te begrijpen omdat je dan weet dat hij geen prul koopt, maar dan vind ik persoonlijk wel dat je respect moet hebben voor je moeder dat ze dat voor je wil doen het is tenslotte een hele opgave voor een ouder om zoiets doen denk ik. dus vind ik dat hij best wacht met xtc totdat hij ouder is, omdat ik vind dat je dan je moeder een mes in de rug steekt als ze je zo een vertrouwen met het spul geeft en het dan gaat verprutsen door xtc of speed of coke en noem maar op te nemen.
sorry als ik het zo nalees begrijp ik mijn tekst zelf niet maar ik hoop dat je het een beetje begrijpt wat ik bedoel :grin:

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ben het helemaal met je eens dat hij zijn moeder gewoon voor de gek houdt hij krijgt als het ware het privélege om te blowen. Waarschijnlijk zodat ze samen OPEN over drugs kunnen praten en dan liegt hij nog keihard en pakt pillen. Maar ik verwacht als de TS wat ouder is vanzelf spijt gaat krijgen van zijn acties. Het is mij ook overkomen haat mezelf vanaf mijn 15e tot mijn 24e om de dingen die ik allemaal heb gedaan. Als ik opnieuw kon kiezen had ik hele andere keuzes gemaakt en nu nog plezier gehad ermee. Het is meestal gewoon een kwestie van tijd btw ik kan wel wat opmaken uit je verhaal dus het zal wel aan jezelf liggen en het is niet voor niets een drugsforum :wink: .

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
idd is mezelf ook overkomen spijtig dat spijt meestal te laat komt. maar als we hier een paar mensen kunnen helpen om niet dezelfde fouten te maken als ons en andere kinderen is dat toch al iets, sommige kinderen ( jongeren) beseffen gewoon niet wat ze hun ouders aandoen totdat ze oud genoeg zijn om het te beseffen en er dan hun hele leven spijt van hebben

de hofnar

Experimenterende gebruiker
Dit is dus een van de redenen dat mensen drugs niet kunnen accepteren.. Geniet van drugs maar doe het verstandig en niet op deze manier.

SirErick

Wijs gebruiker
Member "levi192-88" denkt blijkbaar dat drugs en het gebruik ervan stoer of cool is. Welnu, ik heb nieuws voor je: je zet jezelf voor joker, want drugsgebruik is niet cool of stoer.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Toen ik een tijd terug m'n neefjes ineens hoorde praten over matti's en patta's, had ik best een grote drang om me om te draaien en gewoon weg te lopen. Had ik moeten doen ook.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vraag me vooral af waarom dit topic weer omhoog gehaald wordt. Lijkt me niet echt een mooi voorbeeld van een tripreport. Ik ben wel benieuwd hoe het nu met TS gaat. Aan z'n gedrag te zien heb ik het gevoel dat het nog wel eens hard achteruit gegaan kan zijn. Hopelijk horen we nog eens wat!

Bovenaan