• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2e keer 2cb, op avontuur in een sprookjes wereld

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
Waar: Huis W
Wie: F,W,M en ik
Wat: F,W en ik 2cb ongeveer 3.5 x 10-12 mg, M 10 gram golder teacher truffels, heel veel wiet en hash en 4 lachgasjes

Op vrijdag 20 december begon voor ons de kerstvakantie. 2 weken lekker genieten, een prima gelegenheid om weer eens flink te trippen. Omdat ons 2cb zo goed is bevallen hebben we besloten het dit keer weer te doen. Behalve M die had meer zin om te truffelen.

het plan was dat ik direct na werk naar het huis van W zou rijden. Helaas moest ik langer doorwerken dus ik was ander half uur later... Het was inmiddels 22:30. Eenmaal aangekomen hebben F,W en ik 2,5e pil 2cb genomen. Dit hadden we vorige keer over de hele avond verdeeld maar we dachten dit wel aan te kunnen. We hadden verwacht dat het erg lang zou duren zoals de vorige keer dus M at zijn truffels nog niet. We kwamen er achter dat we niet genoeg floei hadden om de avond door te komen. F en ik gingen naar de dichtsbij zijnde coffeeshop. Ik bleef buiten staan omdat ik nog geen 18 ben. Buiten merkte ik al dat het al begon te werken. Het was 15 minuten later en ik wist dat de inslag hard en snel zou komen. F en ik gingen snel weer terug.

Toen we weer binnen zaten merkte ik dat ik al na 30 minuten heel hard aan het spacen was. Ik zat weer op hetzelfde level als waar ik ingekomen was de eerste keer op zn piek. Ik had om 5 uur voor het laatst iets gegeten dus mijn maag was goed leeg. Het gevoel was erg vertrouwd maar ik voelde me niet helemaal op mijn gemak omdat ik zo'n snelle inslag niet had verwacht. M merkte dat F en ik al aardig hard aan het gaan waren en at daarom zijn truffels. W voelde nog niks.

na 20 minuutjes me niet helemaal op mijn gemak te hebben gevoeld ging het allemaal weer goed. Ik denk dat het er mee te maken heeft gehad dat we nog niet alle voorbereiden hadden gedaan voor het spacen. tijdens het spacen luisteren wij altijd chillstep zoals ethereal dreams pt 1 en 2. omdat wij allemaal een andere muziek keuze hebben is dit ideaal voor trips. W voelde de 2cb ook en iedereen zat er weer lekker in.

Toen iedereen alweer lekker aan genieten was heb ik een hash jointje gedraaid. Het draaien was moeilijk maar omdat ik al eerder op dit niveau had gezeten was het goed te doen en ik bleef me elke keer maar weer verbazen hoe goed ze waren. De hash was heerlijk, het was niet een sterke hash maar de smaak was echt superlekker!

Toen ik een 4e hash jointje had gedraaid hebben we besloten een lachgasje te nemen. Dit was heel leuk en mooi. Toen kwam M met het idee om naar buiten te gaan. We hebben er erg lang over gedaan om naar buiten te komen. als voorbereiding hadden we 1 wiet en 1 hash joint meegenomen.

Toen we buiten waren was het net alsof we door een sprookjes stad liepen. Zo mooi was alles. we zijn meteen uit de drukke winkelstraat gegaan en naar een rustig grachtje gelopen. W was aardig waus bezig en maakte het soms super akward als er mensen voorbij liepen. Toen we arriveerde in het parkje waar we naar toe liepen heb ik onwijs zitten genieten van het plaatje. De huizen waren allemaal roze en krulde naar binnen. De speeltoestellen stonden perfect en de bomen bogen zich als een koepel over het plein. Dit is een van de mooiste dingen geweest die ik tijdens deze trip heb gezien. Helaas was het erg koud buiten dus besloten we weer naar binnen te gaan.

Binnen hebben F,W en ik nog 1 bijgenomen. Dit heeft de trip zeker op een hoger niveau gebracht en ik ben erg blij dat we dit hebben gedaan. We hebben heel veel gelachen maar we hebben ook serieuze dingen besproken. Verder hebben we nog erg veel jointjes gerookt en de nodige lachgasjes genomen. toen ik mijn 2e en 3e lachgasje snel achterelkaar had genomen bleef de hele wereld een lachgas wereld.

Om 5 uur werd er aangebeld. Dit verstoorde de trip een beetje. De sfeer was ineens heel serieus. De muziek ging heel zacht en iedereen was stil. We konden niet in deze staat met iemand praten. We hebben dit opgelost door gewoon wat stiller te zijn en er is verder niet meer geklaagd. Wel is het brandalarm nog af gegaan doordat we zoveel hebben geblowd :stoned:

We begonnen allemaal een beetje uit te spacen en ik had ineens zin om op het tapijt te liggen. zo gezegd zo gedaan. Uit het tapijt kwam eerst een olifanten hoofd ( mijn lievelingsdier ) toen het olifanten hoofd weer weg was kwam er een schildpad uit en daarna een onix ( van pokemon ).

Om ongeveer 6 uur zijn we gaan slapen en we werden zo rond 2 uur wakker. Ik voelde me echt goed. totaal niet moe of sup.

Ik heb heel erg van deze trip genoten! Ik vind 2cb een heel leuk middel. Later als ik wat ouder ben wil ik nog wel meer tripdrugs gaan proberen zoals LSD en DMT. Ik hoop dat jullie van dit tripreport hebben genoten.

R0mmelp0t

Bovenaan