benniesmitters
Bewuste gebruiker
Hey ik had een vraagje, ik las net wat reports over 2cb icm keta, en las eentje die 100mg 2cb nam, waarbij gezegd werd dat dit toch best gevaarlijk was. Ik besefte me dat ik eigenlijk helemaal niet wist vanaf welke dosis 2cb gevaarlijk werd. Aangezien ik mezelf best wel push met 2cb, in de zin van benieuwd zijn of je nog harder kan trippen en hoe dat is, en mijn hoogste start dosis 48-60 mg is oraal is, vroeg ik me af: Hoeveel verder kan ik nog "veilig" gaan? Dat wil zeggen zonder acute problemen zoals je die ziet met overdosissen. Heb wel eens een report gelezen dat iemand 300 mg nam omdat ie de weegschaal verkeerd had staan (beetje algemeen bekend report denk ik), maar dat leek al wel aardig op een overdosis?
Even dit allemaal buiten beschouwing, kan iemand mij iets vertellen over de 2cb/keta combi? Sommigen zeggen dat de een de ander versterkt, klopt dit? En wat zouden jullie adviseren qua dosis? Ik zelf zat te denken om te beginnen met 30-35mg 2cb en dan 80mg keta om mee te beginnen en dan evt een sleutelpuntje bijnemen als het niet genoeg is.
Alvast bedankt voor jullie hulp
Even dit allemaal buiten beschouwing, kan iemand mij iets vertellen over de 2cb/keta combi? Sommigen zeggen dat de een de ander versterkt, klopt dit? En wat zouden jullie adviseren qua dosis? Ik zelf zat te denken om te beginnen met 30-35mg 2cb en dan 80mg keta om mee te beginnen en dan evt een sleutelpuntje bijnemen als het niet genoeg is.
Alvast bedankt voor jullie hulp