2cb vraagjes

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Hey ik had een vraagje, ik las net wat reports over 2cb icm keta, en las eentje die 100mg 2cb nam, waarbij gezegd werd dat dit toch best gevaarlijk was. Ik besefte me dat ik eigenlijk helemaal niet wist vanaf welke dosis 2cb gevaarlijk werd. Aangezien ik mezelf best wel push met 2cb, in de zin van benieuwd zijn of je nog harder kan trippen en hoe dat is, en mijn hoogste start dosis 48-60 mg is oraal is, vroeg ik me af: Hoeveel verder kan ik nog "veilig" gaan? Dat wil zeggen zonder acute problemen zoals je die ziet met overdosissen. Heb wel eens een report gelezen dat iemand 300 mg nam omdat ie de weegschaal verkeerd had staan (beetje algemeen bekend report denk ik), maar dat leek al wel aardig op een overdosis?

Even dit allemaal buiten beschouwing, kan iemand mij iets vertellen over de 2cb/keta combi? Sommigen zeggen dat de een de ander versterkt, klopt dit? En wat zouden jullie adviseren qua dosis? Ik zelf zat te denken om te beginnen met 30-35mg 2cb en dan 80mg keta om mee te beginnen en dan evt een sleutelpuntje bijnemen als het niet genoeg is.

Alvast bedankt voor jullie hulp

Fool

Badass junkie
Met 2C-B ben je je eigen proefkonijn, er zijn geen veiligheidstesten gedaan en de beste indicaties van 'veilige waardes' blijven schattingen van gebruikers.

En ja, ketamine en 2C-B versterken elkaar. Zelf heb ik deze twee niet gecombineerd, maar wel ketamine met andere psychedelica, ook 2C-tjes.

Je dosis 2C-B lijkt me prima, maar ik zou wat minder hoog beginnen met keta, denk aan één flinke punt. Bijpakken kan altijd nog! :)

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Bedankt voor je snelle reactie! Ik snap dat het schattingen zijn, maar dacht misschien weet iemand hier wat beter hoe het op hersenen werkt, en aan de hand daarvan een beetje een redelijk onderbouwde schatting kon geven. Weet niet waarom maar toen ik mensen best heftig op 100 zag reageren begon ik toch meer de gevaren van 2cb in acht te nemen. Weet dat dit geen speelgoed is maar zag 2cb altijd wel als een onschuldige drug, net zoals ik dat doe bij de meeste psychidelica. Het werkt namenlijk niet echt op je serotonine en dopamine en zover ik weet is het ook niet slecht voor je hart en bloedvaten.

Haha daar heb je zeker gelijk in, wat er in zit kan er niet meer uit, bijnemen kan altijd. Naja zoals het er nu uitziet word het gewoon allemaal een beetje experimenteren binnenkort.

Bobsacamano

Badass junkie
Ik vind dit zelf wel een interessante vraag ik zou het antwoord ook niet weten. Wel ben ik benieuwd hoe voor jou 60mg is ten opzichte van bijvoorbeeld 30mg.

Word het op een gegeven moment wel ook echt mentaal trippen of valt dat dan nog mee. Dat 300mg verhaal heb ik gelezen en die gast dacht dat hij dood was dus dan kan je wel redelijk zeggen dat je hem tript.

benniesmitters zei:
Bedankt voor je snelle reactie! Ik snap dat het schattingen zijn, maar dacht misschien weet iemand hier wat beter hoe het op hersenen werkt, en aan de hand daarvan een beetje een redelijk onderbouwde schatting kon geven. Weet niet waarom maar toen ik mensen best heftig op 100 zag reageren begon ik toch meer de gevaren van 2cb in acht te nemen. Weet dat dit geen speelgoed is maar zag 2cb altijd wel als een onschuldige drug, net zoals ik dat doe bij de meeste psychidelica. Het werkt namenlijk niet echt op je serotonine en dopamine en zover ik weet is het ook niet slecht voor je hart en bloedvaten.

Haha daar heb je zeker gelijk in, wat er in zit kan er niet meer uit, bijnemen kan altijd. Naja zoals het er nu uitziet word het gewoon allemaal een beetje experimenteren binnenkort.

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Ja vind ik wel. Vind het best heel mentaal. Het is alsof niks klopt. In het begin paniek ik altijd een beetje als ie opkomt met hoge dosissen en dan denk ik altijd, ja 30mg was ook wel leuk geweest. Maat dat vind ik aan de ene kant, achteraf als ik er overheen ben, ook het mooie aan die hoge doseringen. Dat je iets overwint ofzo. Qua verschil vind ik het eigeblijk het meest dat je bij die 60mg eigenlijk wereldvreemd bent. Sociale regels bestaan niet meer. Je weet eigenlijk niet meer goed wat je moet doen en hoe je met andere moet praten. Dan ga ik bijvoorbeeld nadenken over wat nou eigenlijk sociale interacties zijn en wat de bedoeling daarvan is. Daarnaast voel je een bepaalde verbondenheid met mensen die met je aan het mee trippen zijn. Verder vind ik het mentale heel lastig uit te leggen. Je voelt je een soort van awkward en onzeker, maar ook weer niet. Je bent wat paranoia (hele wereld tegen jou -gevoel, dont know if that makes sense?) maar aan de andere kant ook het gevoel van saamhorigheid. En soms ook echt van die diepe trip gedachtes, dat je weet wat je doel, dat je ziet dat je bepaalde keuzes moet maken en hoe die keuzes je beïnvloeden. Dat voelt zo raar, je voelt wat er gaat gebeuren als je een bepaalde levenskeuze maakt zegmaar. Hoe je je zou voelen over 10 jaar na die keuze.

Weet niet of je een beetje daar op doelde? Of bedoel je wat anders met mentaal?

Bobsacamano

Badass junkie
Nee dat is wel wat ik bedoelde ongeveer. Ik snap wel wat je bedoeld hoor ik heb dat gevoel soms ook wel met 38mg (mijn hoogste dosering)

Thanks voor je (iets wat warrige) uitleg :wink:

benniesmitters zei:
Ja vind ik wel. Vind het best heel mentaal. Het is alsof niks klopt. In het begin paniek ik altijd een beetje als ie opkomt met hoge dosissen en dan denk ik altijd, ja 30mg was ook wel leuk geweest. Maat dat vind ik aan de ene kant, achteraf als ik er overheen ben, ook het mooie aan die hoge doseringen. Dat je iets overwint ofzo. Qua verschil vind ik het eigeblijk het meest dat je bij die 60mg eigenlijk wereldvreemd bent. Sociale regels bestaan niet meer. Je weet eigenlijk niet meer goed wat je moet doen en hoe je met andere moet praten. Dan ga ik bijvoorbeeld nadenken over wat nou eigenlijk sociale interacties zijn en wat de bedoeling daarvan is. Daarnaast voel je een bepaalde verbondenheid met mensen die met je aan het mee trippen zijn. Verder vind ik het mentale heel lastig uit te leggen. Je voelt je een soort van awkward en onzeker, maar ook weer niet. Je bent wat paranoia (hele wereld tegen jou -gevoel, dont know if that makes sense?) maar aan de andere kant ook het gevoel van saamhorigheid. En soms ook echt van die diepe trip gedachtes, dat je weet wat je doel, dat je ziet dat je bepaalde keuzes moet maken en hoe die keuzes je beïnvloeden. Dat voelt zo raar, je voelt wat er gaat gebeuren als je een bepaalde levenskeuze maakt zegmaar. Hoe je je zou voelen over 10 jaar na die keuze.

Weet niet of je een beetje daar op doelde? Of bedoel je wat anders met mentaal?

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Haha ja sorry, was aan het typen en dr kwamen steeds dingen bij en was zelf ook een beetje het overzicht kwijt. Maar het is ook wel een beetje hetzelfde als 30mg, alleen dan heftiger. Veel heftiger. Ik zou zeggen probeer het eens :). Heb er niet veel nadelen van ervaren, alleen aan het eind van de trip toch wel wat hoofdpijn, dat ik nog bijgenomen heb toen kan daar natuurlijk ook wel aan geholpen hebben.

Bobsacamano

Badass junkie
Ik heb standaard hoofdpijn na 2C-B dit lijkt qua heftigheid ook echt hand in hand te gaan met de hoeveelheid. En bijnemen helpt ook niet echt. Ik vind het altijd wel een hoofdpijn die te doen is trouwens.

Misschien ga ik de volgende keer is op 50mg zitten. Gister had ik wel een enorme bodyload trouwens.

benniesmitters zei:
Haha ja sorry, was aan het typen en dr kwamen steeds dingen bij en was zelf ook een beetje het overzicht kwijt. Maar het is ook wel een beetje hetzelfde als 30mg, alleen dan heftiger. Veel heftiger. Ik zou zeggen probeer het eens :). Heb er niet veel nadelen van ervaren, alleen aan het eind van de trip toch wel wat hoofdpijn, dat ik nog bijgenomen heb toen kan daar natuurlijk ook wel aan geholpen hebben.

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Mwah deze keer vond ik hem wel hevig (misschien een teken dat het toch schadelijker word?) maar inderdaad het is wel te doen. Niet erger dan een fikse kater hoofdpijn.

Bodyload heb ik zelf nooit echt last van. Voel me armen en benen eigenlijk niet eens meer echt, beetje zoals mdma, maar dan anders. Het is meer dat ik niet wil bewegen en dat mijn coördinatie gewoon echt fucked is. Maar als ik eenmaal loop en sta heb ik nergens last van en vind ik even een stuk wandelen ofzo wel fijn.

Merk je trouwens wat van tolerantie als je dat zo snel achter elkaar doet? Wekelijks 2cben merkte ik zelf geen tolerantie.

Bobsacamano

Badass junkie
Er zat nu bij mij 2 weken tussen geloof ik. Nee ik merkte geen tolerantie.

Je hebt wel een punt als ik zit word ik heel zwaar maar als ik éénmaal loop dan gaat het prima.

benniesmitters zei:
Mwah deze keer vond ik hem wel hevig (misschien een teken dat het toch schadelijker word?) maar inderdaad het is wel te doen. Niet erger dan een fikse kater hoofdpijn.

Bodyload heb ik zelf nooit echt last van. Voel me armen en benen eigenlijk niet eens meer echt, beetje zoals mdma, maar dan anders. Het is meer dat ik niet wil bewegen en dat mijn coördinatie gewoon echt fucked is. Maar als ik eenmaal loop en sta heb ik nergens last van en vind ik even een stuk wandelen ofzo wel fijn.

Merk je trouwens wat van tolerantie als je dat zo snel achter elkaar doet? Wekelijks 2cben merkte ik zelf geen tolerantie.

Bovenaan