2CB, dosering?

annemarley

Newbie
Hallo!

Naar denk ik 2 jaar gaan wij weer eens 2CB proberen, veel actief geweest op dit forum.. maar een tijd drugs afgezworen, verslaving op de loer en raakte in verwachting.
(denk dat zij mij daarin heeft gered)..

Maar nu hebben mijn vriend en ik een weekendje voor ons samen, onze kleine meid is uit logeren!

daar wouden wij even gebruik van maken om even weer de losbandige “ouders” te zijn in plaats van de degelijke! (Waar ik best trots op ben!😜)

maar goed dat terzijde,

nu twijfel ik heel erg of ik 1 of 1,5 pilletje moet nemen.. ze zijn rond de 20MG.
Zelf ben ik 1,64 en 65 KG.. en heb ik LSD, en 2CB al meerdere malen gedaan.. het is alleen dus een hele poos geleden haha..

wat raden jullie mij aan? Ik wil wel echt trippen, zovaak hebben wij geen “gekke” weekendjes samen meer.😉

graag hoor ik van jullie!

liefs, annemarley

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Hoi! Goed bezig hoor voor je kindje.
Zijn je pillen getest? 2cb pillen worden door bijna elke dealer als 20mg verkocht maar bevatten meestal veel minder. Zonder testen is er eigenlijk geen goed advies te geven over hoeveel pillen je zou moeten nemen.

annemarley

Newbie
Hoi, bedankt voor je reactie!
Ze zijn denk ik niet eerst naar een lab gegaan, die gene kon niet zeggen hoeveel werkzame stof erin zit.. wel dat hij 20 MG was.. is een slanke jongen en neemt er zelf altijd twee..

Twijfel twijfel.. 😂

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Hoi, bedankt voor je reactie!
Ze zijn denk ik niet eerst naar een lab gegaan, die gene kon niet zeggen hoeveel werkzame stof erin zit.. wel dat hij 20 MG was.. is een slanke jongen en neemt er zelf altijd twee..

Twijfel twijfel.. 😂
Ik zou ze toch even laten testen. Velen zeggen dat het 20mg is. Als hij 2 neemt zou t 40mg zijn. Dat kan zeker maar is wel erg hoog.

annemarley

Newbie
Het testen redden we helaas niet meer, we gaan het morgen doen.. 🙈
En een andere keer doen kan nog héél lang gaan duren dan😅

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Het is aan jezelf dan. Hoeveel je dan moet nemen is lastig te adviseren. Plan het volgende keer wat eerder als dat mogelijk is.
Veel plezier iig.

annemarley

Newbie
En nog iemand ideeën wat echt een must is om thuis te hebben?
Qua eten en drinken, of iets in die zin..
We gaan de hele reeks van Harry Potter kijken (voor zover dat lukt).
Helaas moet ik tot 18.00 werken, dus eet denk ik rond 17:00/17.30 een broodje.. zodat wij rond 20.00 aan kunnen beginnen!
Ik las dat gember thee tegen de misselijkheid werkt, iemand daar ervaring mee?😌

De Apotheker

Badass junkie
Zolang ze ongetest zijn zou ik met 1 beginnen. Ik had vorige week een pil van 15 mg en daar ging ik na 2 jaar ook wel iets harder op dan ik had verwacht.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Je moet 2C-B eigenlijk wel echt laten testen. De dosis die wordt geadverteerd klopt vrijwel nooit. Daarnaast is de 2C-B markt lang vervuild geweest. Geen idee wat de status daarvan nu is, maar ik kan je wel vertellen dat ik 2C-B pillen heb laten testen waar - jawel - nog geen milligram 2C-B in bleek te zitten. 2C-B zonder 2C-B. Ik kan de hele batch weggooien. Nooit eerder meegemaakt, zo’n testuitslag, maar dus net wel bij 2C-B.

15-20 mg is ideaal bij 2C-B vind ik. Ik ga dan voor 20 mg maar zou misschien 15 aanraden voor mensen die het nog niet goed kennen. Het is verschillend hoe men erop reageert.

annemarley

Newbie
Je moet 2C-B eigenlijk wel echt laten testen. De dosis die wordt geadverteerd klopt vrijwel nooit. Daarnaast is de 2C-B markt lang vervuild geweest. Geen idee wat de status daarvan nu is, maar ik kan je wel vertellen dat ik 2C-B pillen heb laten testen waar - jawel - nog geen milligram 2C-B in bleek te zitten. 2C-B zonder 2C-B. Ik kan de hele batch weggooien. Nooit eerder meegemaakt, zo’n testuitslag, maar dus net wel bij 2C-B.

15-20 mg is ideaal bij 2C-B vind ik. Ik ga dan voor 20 mg maar zou misschien 15 aanraden voor mensen die het nog niet goed kennen. Het is verschillend hoe men erop reageert.

bedankt voor je reactie! Helaas is testen nu te laat, (woon in een dorp, geen testpanel).

die gene van wie wij het hebben is geen dealer maar een vriend, die test ze eerst zelf voordat hij ze überhaupt (aan vrienden) verkoopt.

die had dus met twee een hele fijne trip..
Denk dat we qua gewicht wel op hetzelfde

Ik denk dat ik er tussen in ga zitten, één en 1/4 misschien?

zou het zonde vinden dat het het net niets is.. zoals ik al aangaf wij zijn nooit meer alleen een weekend, dus daar moeten we wel even goed gebruik van maken🙈..

heb trouwens nog nooit een nare ervaring met psychidelica gehad.. en kijk ook eerst altijd of mijn mindset goed is, ik lekker in mijn vel zit, geen verplichtingen heb.. anders nuttig ik het helemaal niet!

iemand ervaring om daarna een slaap pilletje te nuttigen? Of is dat echt een slecht idee.

bedankt voor jullie reactie! Misschien laat ik nog wel een trip report daarna achter!😌

Cerberus

Wijs gebruiker
Als ze echt 20 mg zijn en je neemt anderhalf dan heb je 30 mg en ik kan je garanderen dat dat stevig is (ik was wel alleen toen ik dat deed).
Maar zoals iedereen reeds zegt, zonder te testen weet je NIETS. Ik heb nog geen 20 mg pillen gezien, meestal zijn ze tussen de 10 en 15. En het feit dat je dealer er twee neemt zegt mij ook dat ze zwakker zijn want 40 mg is stevig.

Pollewop

Bewuste gebruiker
Ik heb ook 20mg gekocht, laten testen en er zat uiteindelijk “maar” 11mg werkzame stof in. Omdat het voor mij toen de eerste keer was 1 pil gedropt, maar was het voor mij net niet. De volgende keer doe ik dus 1,5 omdat ik weet wat de werkzame stof is. Ik zou nooit teveel nemen, wellicht trip je dan zo hard dat je nooit meer wil. En nu die ene keer dat je ff je kindje uit logeren hebt is het speciaal en wil je wel dat het leuk blijft, toch?
Hoop dat het goed uitpakt voor jullie vandaag, veel plezier en laat je even weten hoe het was??

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Is altijd zo jammer van die dealers hé. Koop je zooitje 2cb pilletjes en heb je er vervolgens minimaal 4 nodig voor een beetje leuke trip, omdat ze 7 mg zijn. Kost het alsnog een rip uit je lijf haha.

Ik moet de eerste dealer nog vinden die een pil van 20mg verkoopt. Heb meer dan 11 zelfs niet eens meegemaakt haha.

Ik heb gehoord dat de gemiddelde 2cb pil die als 20mg verkocht wordt maar 9-12mg bevat. Geen idee wat daar van klopt.

Volgens mij is het gemiddeld tussen de 6-14mg in NL had ik ergens gelezen. Dus als je 14 mg hebt, dan heb je een goede te pakken.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Als ze echt 20mg zijn dan zou ik er persoonlijk maar 1 nemen.. Mijn pillen zijn getest op 13mg en als ik daar 1 van neem heb ik al een leuke avond.. Misschien ben ik wel wat gevoelig maar toch... Laat je pillen testen.. Als je nooit geteste pillen hebt gehad kan je nooit inschatten wat voor jou een juiste dosis is.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik heb ook al heel vaak gelezen dat de pillen minder sterk zijn dan beweerd wordt. Je geeft aan al genoeg ervaring met trippen te hebben, dus dan zou ik meer dan 1 nemen. Misschien een kwartje of halfje erbij?

Ik denk niet dat je een slaappil nodig hebt. Jullie beginnen om 20 uur. Om 22.30 is het wel klaar met trippen en dan zijn er hoogstens nog een paar uur na-effecten, zoals cev's.
Morgen lekker uitslapen?

Vergeet niet eens van plek in de kamer te wisselen, geeft weer een andere wending aan je trip! Of even naar buiten, naar de bomen kijken!
Heel veel plezier tortelduifjes!

benzzzy

Badass junkie
Een 2cb trip duurt echt wel langer Dan 2.5 uur.

Je voelt de 2cb ime wel goed voor een uurtje of 4-5.

annemarley

Newbie
Ik heb ook al heel vaak gelezen dat de pillen minder sterk zijn dan beweerd wordt. Je geeft aan al genoeg ervaring met trippen te hebben, dus dan zou ik meer dan 1 nemen. Misschien een kwartje of halfje erbij?

Ik denk niet dat je een slaappil nodig hebt. Jullie beginnen om 20 uur. Om 22.30 is het wel klaar met trippen en dan zijn er hoogstens nog een paar uur na-effecten, zoals cev's.
Morgen lekker uitslapen?

Vergeet niet eens van plek in de kamer te wisselen, geeft weer een andere wending aan je trip! Of even naar buiten, naar de bomen kijken!
Heel veel plezier tortelduifjes!

bedankt voor je reactie, denk dat ik wel iets meer dan 1 idd ga nemen, ben gewoon zenuwachtig omdat het zo lang geleden is haha🙈..
morgen heerlijk uitslapen, de kleine komt zondag pas weer.. dus dan zijn we weer top fit (over nagedacht haha 😉)..

Let you know!😁

benzzzy

Badass junkie
2 zal ook geen kwaad kunnen als je wat gewend bent.
In het geval dat ze echt 20mg zijn zal dit een stevig maar controleerbaar tripje zijn in het geval van 20 zal het een vrij standard tripje zijn.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik heb nog geen 20 mg pillen gezien, meestal zijn ze tussen de 10 en 15.

Ik wel. Heb er hier nog 2 van liggen. Getest op 19 met een spreiding van 20-17. Denk dat ze toen de enige met waarheid goed gedosseerde 2cbtjes waren.

Ot; ik zou voor 1.5 gaan tegen sommige adviezen in hier. Of ze vervuild zijn is een risico die je neemt. Maar waarschijnlijk zijn die pillen (in deze tijd) wel een stuk lager dan 20mg. Tussen 15 en 20mg kan je al een volwaardig "tripje" hebben. Als je met 1tje gaat dosseren loop je het risico dat je een net niet ervaring hebt. Met 2 kan het net iets het te heftig worden. Daarom 1.5 lijkt mij ideaal.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
2 zal ook geen kwaad kunnen als je wat gewend bent.
In het geval dat ze echt 20mg zijn zal dit een stevig maar controleerbaar tripje zijn in het geval van 20 zal het een vrij standard tripje zijn.

Inderdaad zelfs tussen de 35 en 40 is het nog mooi handelbaar.

Bovenaan