• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2CB - Zielsgelukkig

Raketje

Belezen gebruiker
Gister (11-07-2022) heb ik voor het eerst getript.

Wie?: Ik en B
Waar?: Bij B thuis
Wat?: 2CB 21mg getest
Hoeveel? Ieder 21mg

Ik was altijd al enorm benieuwd naar hoe het was om te trippen en kon mij er niets bij voorstellen. Alle verhalen naar 2cb trokken enorm mijn interesse en hier is mijn voorkeur dan ook naar uit gegaan om het trippen een keer te mogen ervaren. Ik kende B al een tijdje en wist dat hij ervaren is in het gebruik van tripmiddelen / psychidelica. Ik vroeg hem een paar weken geleden of hij dit samen met mij wou doen omdat ik hem volledig vertrouw. Dit leek hem leuk, dus ik ging de pillen regelen. Ik had 3 kleine gele pilletjes opgehaald, 1 om te laten testen en 2 om te gebruiken. Toen de testuitslag terug kwam was ik erg verbaasd over de hoeveelheid werkende stof. Ik wou mijn eerste keer op +- 20mg doen dus dat kwam mooi uit. B en ik hadden afgesproken rond 20:00 gisteravond. Ik kon niet wachten dus vroeg of ik eerder kon komen en was daar uiteindelijk tegen 19:30. Even wat drinken en toen ging de 2cb erin. Ik had vrij stevig gegeten dus verwachtte dat het wel even zou duren voor het effect kwam. We zetten de ayahuasca special van drugslab op en wachten rustig af.

Tijdens deel 3 van de serie begon alles een beetje bol te staan in de video en kregen de presentatoren langzaam wat dikkere hoofden en begon de tv wel heel vel te worden. Ik kreeg het warm en begon wat te lachen. B ervaarde hetzelfde en samen hebben we ruim een half uur(wat 2 minuten bleek) dubbel gelegen van het lachen. Ik moest naar de wc, maar toen ik daar kwam merkte ik dat t best heftig werd allemaal. Ik ging terug naar de bank waar B ook was en kwam weer tot rust. In mijn ooghoeken begon alles wat te ademen en kwamen de patronen te voorschijn. Ik ontspan mijn lichaam en laat mij meeslepen. Ik sluit mijn ogen en geniet van de visuals die ik ervaarde. Toen ik mijn ogen weer open deed was het effect vollop aanwezig en begon ik om felle kleuren rood, blauw en groene wazen te zien. We deden de gordijnen open en de blaadjes op de bomen waren pluizig. Ik besloot een vriend van mij een soort "live" rapport te sturen over wat we aan het doen waren. Hij vroeg mij of ik al een "ego death" had gehad. waarop ik letterlijk antwoorde: "Dat klinkt niet leuk, maar boeie ik vermaak me prima zo. Maakt me allemaal niets meer uit.". Direct daarna antwoorde hij met: "Dat dus haha, geniet ervan maatje". B zet ineens Steen & EZG op met het liedje: "Je kent mij niet". Ik begon spontaan te huilen omdat ik zielsgelukkig werd van hoe de melodie van het nummer in elkaar overliep. B en ik raakte in gesprek over de raarste onderwerpen. Ik stuurde naar die vriend van mij:

22:27 We zitten hier een beetje dom te drummen, voelt fijn
22:35 Zitten complot theorieren te maken over de drugs scene.
22.39 Mooi liedje, maar missen wat in het geluid dus zijn bezig met de equalizers
22:50 Nu zijn we muziek aan het afkraken over hoe slecht het geproduceerd is

Hierna dacht ik uit de trip te zijn, en voelde ik mij compleet nuchter. Maar niets was minder waar. B waarschuwde me al ver voor deze dag dat trippen uiteindelijk in golven komt. Dit was flink te merken. Terwijl ik mij weer nuchter voelde, voelde ik de wereld ineens weer vaag worden. Dit maakte mij wat angstig en vertelde dit gelijk aan B. Hij stelde mij gerust door me te vertellen dat we inmiddels al dik 3.5 uur onderweg waren. En het allemaal aan het afbouwen is. Dit vond ik een fijne gedachte. Ik besloot even rustig op de bank te liggen. Dit zorgde dat de rust weer wederkeerde. Samen hebben we nog genoten van wat muziek terwijl de visuals langzaam afnamen. Ik vroeg aan B of het goed was dat ik hier sliep voor de nacht. Dit vond hij prima en hij maakte mijn bed klaar. Samen hebben we nog even een sigaret gerookt en onze trip besproken. Ik begon langzaam weer wat te tranen. Niet van verdriet, maar van geluk. Ik vond het zo mooi allemaal. Ik had mijzelf in tijden niet zo gelukkig gevoeld als deze avond. Ik ben dankbaar voor de trip die ik ervaarde en mee mocht maken. We besloten rust te pakken, het was tenslotte al 00:27. En vannochtend hebben we een ontbijtje gehad en ben ik terug naar huis gefietst.

Sorry voor het lange verhaal. Maar ik ben zo dankbaar voor de ervaring dat ik het van me af geschreven moest hebben. Hoop dat jullie een beetje plezier hebben gehad tijdens het lezen!

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Leuk om te lezen dat het zo beviel. Las prima weg en was zeker geen lang verhaal hoor. Fijn dat B je ook gerustelde op momenten dat het even minder aanvoelde, dat is belangrijk tijdens het trippen :).

Hoeveel mg 2-CB zat er in je pil volgens de testservice?
Denk dat 2-CB inderdaad wel het meest geschikte tripmiddel is om voor de eerste keer te trippen. Goed dat je ook iemand uitkiest die je volledig vertrouwt!

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Klopt idd. Ik heb ze bemachtigd via kennissen die weer een producent kennen. Ik was zelf idd ook enorm verbaasd
Dat is fijn om te hebben dan haha..

Vaak zie je dat een eerste keer 2-CB of 2-CB over het algemeen vaak underwhelming is, omdat er veel minder in de pilletjes zit dan gedacht en je toch echt wel 20mg nodig hebt om een beetje te trippen vind ik. Dat is de reden dat ik maar gestopt ben met 2-CB.. in verhouding kost het best veel moeite om het te krijgen en dan ook veel pilletjes nodig hebben wil ik beetje goed trippen helaas.

Gelukkig bestaan truffels. Zou die zeker ook een keer aanraden voor een trip!

Raketje

Belezen gebruiker
Dat is fijn om te hebben dan haha..

Vaak zie je dat een eerste keer 2-CB of 2-CB over het algemeen vaak underwhelming is, omdat er veel minder in de pilletjes zit dan gedacht en je toch echt wel 20mg nodig hebt om een beetje te trippen vind ik. Dat is de reden dat ik maar gestopt ben met 2-CB.. in verhouding kost het best veel moeite om het te krijgen en dan ook veel pilletjes nodig hebben wil ik beetje goed trippen helaas.

Gelukkig bestaan truffels. Zou die zeker ook een keer aanraden voor een trip!
Daar was ik idd ook bang voor. Maar zat zo lekker in mijn vel gister, dat het haast wel moest werken voor mijn gevoel. Truffels ben ik nog n beetje onzeker over.. weet niet waarom haha

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Daar was ik idd ook bang voor. Maar zat zo lekker in mijn vel gister, dat het haast wel moest werken voor mijn gevoel. Truffels ben ik nog n beetje onzeker over.. weet niet waarom haha

Alles op zijn tijd. Truffels trip je wel zwaarder op dan 2-CB en dan vooral mentaal, dus lekker een keer doen als het goed voelt en beginnen met een lage dosis. Dan kan er niet echt veel mis gaan.

Bovenaan