2CB + 4FMP

T-Bone

Experimenterende gebruiker
Hey forumgangers,

Over 2 weken is er weer een geweldig feesje te doen en ben van plan om daar mijn 1ste keer 4fmp te gaan gebruiken. Het zijn pillen die niet getest zijn. Mijn dealer zegt wel dat ze 180mg zijn maar dat kun je nooit niet zeker weten.

Aangezien ik eerst benieuwd was naar de combinatie van 4fmp en Xtc heb ik inmiddels al op dit forum gelezen dar het een slechte combinatie is voor je hersenen en deze moet vermeden worden.

Ik heb thuis nog wel wat 2cb'tjes liggen, zou het een leuk extratje zijn bv voor op het einde van de avond als de 4fmp wat aan het afzwakken is ? Of zouden jullie eerst de 2cb nemen en dan pas de 4fmp ? Of de 2cb gewoon laten voor wat het is ..? Mensen met enige ervaring van deze combinatie ?

Ik heb namelijk nog niet echt veel teruggevonden van deze 2 stofjes als combinatie met elkaar.

Alvast bedankt voor de reacties ! :wave:

MeejheM

Badass junkie
volgens mij is de combinatie niet specifiek gevaarlijk .
zelf heb ik het niet geprobeerd, RC's vind ik beter geschikt voor knaagdieren.

Narayani

Bewuste gebruiker
Hoewel ik geen ervaring heb met 4FMP en weinig met 2CB klinkt het wel als een combinatie met potentie. Maar zou dan beginnen met de 4fmp zodat je een grotere kans hebt te kunnen slapen daarna.

Echter, zoals er al een topic loopt op dit moment over combinaties, ben ik van mening dat het niet nodig is om bij een nieuwe kennismaking met een drug gelijk weer 2CB in de mix te gooien. Zeker niet als je 4FMP niet getest is en dus van alles zou kunnen zijn.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Narayani zei:
Hoewel ik geen ervaring heb met 4FMP en weinig met 2CB klinkt het wel als een combinatie met potentie. Maar zou dan beginnen met de 4fmp zodat je een grotere kans hebt te kunnen slapen daarna.

Echter, zoals er al een topic loopt op dit moment over combinaties, ben ik van mening dat het niet nodig is om bij een nieuwe kennismaking met een drug gelijk weer 2CB in de mix te gooien. Zeker niet als je 4FMP niet getest is en dus van alles zou kunnen zijn.

Sowieso vind ik het zonde als je een eerste keer een drug ervaring gaat combineren met een andere drug. Dan weet je niet precies wat de ene drug doet of hoe het voelt.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Houd het de eerste keer gewoon lekker bij 4-FA, waarom meteen willen mixen ipv eerst 4-FA leren kennen?

Ik heb de combinatie van 4-FA en 2C-B nooit gedaan, maar begreep van iemand anders hier op het forum dat 4-FA na de piek van 2C-B wel een erg grote overgang was. Van trippen in een keer naar super scherp, scheen niet echt een aanrader te zijn.

T-Bone

Experimenterende gebruiker
Ik snap zeker jullie punten om niet direkt te gaan combineren met een nieuwe stof, maar dit zou vooral de bedoeling zijn op bv op het begin van de avond de 4fmp te nemen en dan tegen het einde van de avond (als de 4fmp toch al enigszins verzwakt is) een 2cb'tje te pakken.

Het echt samen nemen van de beide stoffen was ik enigszins niet echt van plan omdat dit wel eens heel overweldigend zou kunnen overkomen. Maar het zou wel kunnen dat het een mooie combinatie is daar niet van. We zullen wel zien, ik ga zowiezo eerst de 4fmp nemen en
afwachten hoe mijn avond verloopt. :wink:. Of ik dan die 2cb nog ga nemen tegen het einde toe zal dan een keuze zijn die ik op mijn gevoel ga maken.

Bedankt ! :)

Bovenaan