2C-I!!!!!!

Dr. Paddo!

Belezen gebruiker
Dag mensen,

ik heb vrijdag getript op 2C-I

ik heb 12 MG genomen en je kan gerust zeggen dat ik aardig van de kaart was.

Ik weet niet waar ik het moet posten maar ik heb een vraag eigelijk.

Het is nu maandag en ben al een paar dagen verder, maar heb nog steeds een soort verward gevoel in mijn hoofd rondspoken wat niet echt te beschrijven is. Maar in elk geval ik stoor me er aan en vraag mij af of meer mensen dit hebben ervaren (eventueel met andere 2C's...en of het ook over gaat...

Alvast bedankt voor jullie reacties!!

Psykaholik

Wijs gebruiker
Dr. Paddo! zei:
Dag mensen,

ik heb vrijdag getript op 2C-I

ik heb 12 MG genomen en je kan gerust zeggen dat ik aardig van de kaart was.

Ik weet niet waar ik het moet posten maar ik heb een vraag eigelijk.

Het is nu maandag en ben al een paar dagen verder, maar heb nog steeds een soort verward gevoel in mijn hoofd rondspoken wat niet echt te beschrijven is. Maar in elk geval ik stoor me er aan en vraag mij af of meer mensen dit hebben ervaren (eventueel met andere 2C's...en of het ook over gaat...

Alvast bedankt voor jullie reacties!!
heb het al veel gedaan en met een pak grotere hoeveelheden.
maar nog nooit nergens geen last van gehad.

2CE idd vrij weinig nodig om een normale trip te krijgen.
10 tot 15 mg. Boven 15 tot 20 wordt al een vrij zware trip.
Sterk spul :mrgreen:

qinn

Bewuste gebruiker
Ik zou het begot niet weten wat er met je is.
mischien heb je gewoon een super lange roes :grin:

deadlock

Badass junkie
Zouden de mensen die willen weten wat voor stof het is eerst eens wikipedia of erowid willen nazoeken voor ze hier gaan blaten? Daarna mag je meediscussiëren okay?

2C-E is geen 2C-I en 2C-B is ook geen 2C-I.

Ja het kan dat je je nog een paar dagen verward voelt. Het kan namelijk mentaal een behoorlijke belasting voor je zijn.
Zie ook de tripreports op erowid en zoekfunctie van dit forum.
Als het na een week nog niet weg is, ga even langs je huisarts of bel jelllinek. Je kan ook contact opnemen met verslavingszorg, ook al ben je niet verslaafd, ze hebben wel veel kennis in huis.

Dr. Paddo!

Belezen gebruiker
Ik heb het uiteindelijk overleefd hoor. Ik had wat last van depersonalisatie met een beetje paniekaanvallen doordat ik niet wist wat er met me aan de hand was. Bij de huisarts wisten ze het ook niet, daar printten ze een wikipedia artikel uit over 2c-i (nuttig!). Nu ruim tien jaar verder heb ik kort geleden weer een 2c-tje gesnoept, de dagen erna idd een beetje licht in het hoofd. Maar geen angst of andere gekke dingen.

Je kan er hier meer over lezen:
https://drugsinfoteam.nl/tips-hulp/medi ... -syndroom/

Yaizer

Bewuste gebruiker
Dr. Paddo! zei:
Ik heb het uiteindelijk overleefd hoor. Ik had wat last van depersonalisatie met een beetje paniekaanvallen doordat ik niet wist wat er met me aan de hand was. Bij de huisarts wisten ze het ook niet, daar printten ze een wikipedia artikel uit over 2c-i (nuttig!). Nu ruim tien jaar verder heb ik kort geleden weer een 2c-tje gesnoept, de dagen erna idd een beetje licht in het hoofd. Maar geen angst of andere gekke dingen.

Welkom terug na 10 jaar! Wauw hahahaha :grin:

Fool

Badass junkie
Dr. Paddo! zei:

Beste bump ooit.

Bovenaan