2C-Em zei:
G-J zei:
Ik heb net (15 min geleden) 20 mg 2C-I gesnoven, maar ik merk er compleet niks van, behalve de ernstige pijn in mn neus / keel.
edit:
nog maar 40mg oraal gedaan, nog geen echt effect behalve wat golvende gordijnen. Nu gaat die keta erin! kutzooi
Klinkt als slecht spul, of het is inderdaad versneden en dan is het knap van diegene dat ie daar uberhaupt tijd aan besteed

Of het was het (2C-I) gewoon uberhaupt niet. Dan was het...niets..of iets, maar niet iets dat 2C-I was.
40mg oraal is boven de range "Strong" op Erowid, ik weiger eigenlijk te geloven dat je nou direct en toevallig een persoon bent die er (bijna totaal?) ongevoelig voor is. Hoewel RC's meestal gewoon zuiver as is worden doorverkocht, is het in percentages iig waarschijnlijker dat het aan je spul ligt dan dat het aan jou ligt. 20-25mg is gewoon een prima trip waar je de avond weg op bent, 40mg is fors veel meer en moet echt een intens effect zijn, als het niets doet is je spul gewoon worthless as is. Look fo 'another
Versneden was het zeker niet, het kwam later aardig sterk op. Ik heb blijkbaar aan algehele tolerantie tegen drugs. Ik heb het die nacht ook nog gecombineerd met 250mg 2Meo-PCP en 3 gram Ketamine, verspreid over de nacht. Ik heb de 3 middelen inmiddels ook door anderen laten proberen, maar deze 2 jongens beweerden dat het wel degelijk goed genoeg spul was.
Ik trip er dus niet hard op, waar ik heel erg van baal, ik zit echter wel een dag of 3 met de na-effecten. Ik heb al verschillende dealers geprobeerd, met altijd hetzelfde effect.
Iemand enig idee hoe dit kan komen, want zovaak gebruik ik nou ook weer niet (1x per maand)