2C-I

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Pixiedust7 zei:
Qocaïne zei:
2C-I is bij mij standaard ROZE :beer:
Ja ik lag op t gegeven moment na te denken over dingen die me gelukkig maken, lag lekker tegen dat maatje van me aan en toen voelde ik me heel verliefd waarna ik naar de lucht keek en die kleurde toen roze en de wolken werden draaiende kringetjes als druppels die in t water vallen.

Ja ik baal dat ik dat LOVE gevoel nooit heb bij 2c'tjes. Weet niet wat het is, maar hoor er meer mensen over en dan denk ik. Ach fuck it, dan maar mixen met M of X. :hearteyes:

Bij 2c-c was ik alleen een beetje melig, maar de keren dat ik 2c-i heb gedaan zat er echt een xtc achtig gevoel bij. Heb t @ decibel gecombineerd met in totaal, ehm 185 mg mdma... nou dat was nice! _O_

Qocaïne

Badass junkie
Pixiedust7 zei:
Kan echt niet wachten om t weer te gaan doen, eerst hier een tijdje overheen laten gaan maar ik vraag me na deze ervaring af wat het me nog meer te bieden heeft als ik t combineer met een ander tripmiddel of de dosis omhoog gooi.
Dat heb ik standaard na een 2C trip. Het blijft zo'n mooi goedje :hearteyes:

Pixiedust7 zei:
Na een tijdje kreeg alles ook een soort witte magische waas over zich heen, waar ik ook keek. Alsof ik in de hemel was ofzo.
Heel typerend inderdaad. Ik beschrijf het altijd als een donzige deken... alsof alles kleine witte haartjes/dons krijgt. Zoals een waas kan je het ook beschrijven :)

Pixiedust7 zei:
Meubelen werden groter en kleiner, dansten ritmisch mee op de muziek en namen de meest waanzinnige vormen aan. Ikzelf bestond ook uit patronen, het was alsof ik de energie die door mn lichaam stroomde kon zien en mn huid zat vol gekke fractals die bewogen en van kleur veranderden. Diepte kon ik in de kamer op de absolute piek echt niet meer zo goed zien omdat overal patronen en kleuren waren.
Hoeveel had je dan gepakt joh? :openmouth:
Ik heb van 25mg laaaang niet zulke intense visuals als jij!

Pixiedust7 zei:
T was de eerste keer dat ik met deze trippartner echt met zn tweeën gebruikte, dus dat is altijd wel even spannend hoe t uitpakt maar het is echt supergoed bevallen en t schept toch wel een extra speciale band.
Inderdaad. Op deze manier samen trippen schept absoluut een band samen :)

2C-Em

Belezen gebruiker
Vind ik weinig, maar het is maar wat voor trip je zoekt. 15 voelden we, is fijn en licht, maar wij zoeken echt wat zwaarders. 15 mg was ook de eerste keer, daarop thuis altijd 20+ gedaan en op feesten wel eens 16-18..en 14mg op DefQon (en ach...je maakt ook een bungeejump onder invloed :grin: )
Tot 25mg zelf verkend, een vriend tot 30mg :)

sjelepopi

Belezen gebruiker
woooow gister voor het eerst 2C-I geprobeerd. Te wazig.

Ik liep door de stad en snapte nergens iets van. Vervolgens 2 uur buiten gezeten.
En toen een club/feestcafe in.

Toen snapte ik er echt helemaal niks meer van. Ik hoorde de nummers niet meer, snapte niet hoe ze gemixt werden.

Opeens was het zo erg dat ik niks meer wist. Ik was niet eens meer wat gevoel was.
Toen het idee dat ik altijd zo zou blijven denken vond ik wel eng. Maar toen dacht ik, ik moet gaan slapen straks want die andere mensen moeten naar huis. Maar stel die mensen horen bij het hele verhaal, dan ga ik slapen wordt ik wakker en denk ik nog hetzelfde.

Te wazig man hahaha. Volgende keer toch maar eens thuis proberen en checken of dat anders is.

Wat ik wel zeer vervelend vond, ik had opeens een piep in mijn oren en mijn oren deden daar door pijn, het was niet alsof die pijn door men hele lichaam ging.

En ik heb de hele avond last van mijn nek gehad ook pijn erin. Nu ik weer wakker ben heb ik nergens last van, iemand enig idee?

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Zaterdag waarschijnlijk mijn eerste keer! :hearteyes:
Welke dosis zal ik doen? Ik wil een toch wel noemenswaardige trip dosis in het begin oraal.
En eventueel als ik later niet voldoende voel (na ong 2 à 3 uur) nog wat snuiven.
ik zat zelf te denken aan 18 mg oraal en later misschien nog 3-4 mg nasaal

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Dat is een leuke begin doses, misschien als je al het een en ander gewend bent en houd van stevig trippen dat 20/22mg oraal ook wel aan te raden valt. Maar je moet natuurlijk kijken hoe jouw lichaam op het stofje reageert dus laag beginnen is altijd goed.

2C-Em

Belezen gebruiker
20-22 is inderdaad goed feestbaar wat mij betreft. Ga daar perfect op..
Maar wat je zegt, laag beginnen en eens zien wat je fijn vindt. 18mg is een mooie startdosis hoor!
14-16 voor een druk festival misschien meer aan te raden, maar dat geldt dus meer in een ander deel van het jaar :wink:

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Is het aan te raden om als niet zo heel ervaren tripper (maar toch wel wat trips gehad) 2ci alleen te nemen? Ik ben redelijk gevoelig voor de emotie eenzaam en hoop dat ik hier niet onder zal bezwijken. Het is niet de eerste keer 2ci. tweede keer. De eerste keer had ik het met een capsule en beetje snuiven gedaan maar vond het effect veel te weinig. Ik wil nu in me eentje genoeg snuiven.
Als jullie denken dat dit gewoon te doen is, hoe raden jullie het aan om de dag in te plannen? want ik wil niet wachten tot dan en het dan bedenken ik wil eigenlijk alles van te voren duidelijk plannen en klaarleggen omdat ik anders vaak in een trip niet zo goed weet wat ik moet doen (alleen als ik alleen ben) en begin dan eenzaam te worden omdat ik niks weet om te doen.

Peace.

Lood

Experimenterende gebruiker
Krijg binnenkort 2ci, wat voor een dosis nasaal is vergelijkbaar met 25mg oraal ? kan er erg weinig over vinden op het inet. en heb geen zin om 2 uur te wachten nadat ik het pak tbh.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Yup, nasale dosis is altijd te halveren van de orale dosis. Is bij bijna alles zo dacht ik.. ( wat je kunt snuiven dan).

Bellaaa

Newbie
Wat is een goede dosis voor de 1e keer 2C-I?

Gewicht 60 kilo
Wel een aantal keer eerder 2C-B gehad. Van die blauwe pilletjes met een paddestoel, daar nam ik er ongeveer 5 van voor een leuke trip...maar ik had er veel meer van verwacht, het mag dus wel iets heftiger :)
Heb nu 2C-I weten te bemachtigen en wil wel graag een goede trip, dat ik dus niet te weinig neem en dat het achteraf een beetje tegenviel...

Bedankt :wave:

Bellaaa

Newbie
Ja dat is mij ook verteld dus dat was dan ongeveer 50mg. 2C-B de eerste keer...
Weet niet of het met elkaar samen hangt.
Maar welke dosis raden jullie aan van 2C-I voor de eerste keer?
Wil wel een goede trip, niet al te licht :)

Wikihan

Newbie
Ik hoorde laatst dat 2c-i met 4-fmp ook wel een leuke combi is en je in een soort positieve trip forceert. Binnenkort krijg ik beide, dus als 't weer wat warmer is buiten, lekker uitproberen.

J0rrit

Badass junkie
Bellaaa zei:

Dat denk ik niet, ik denk eerder aan 5 mg ofzo, 50 mg 2cb is wel echt one hell of a trip hoor :wink: . Met 2ci zou ik zo rond de 20 mg beginnen, meer nemen kan altijd,

greets

G-J

Ik heb net (15 min geleden) 20 mg 2C-I gesnoven, maar ik merk er compleet niks van, behalve de ernstige pijn in mn neus / keel. Ik denk dat ik straln nog 20 mg oraal erbij doe, en dan nog wat keta. Ik heb al eens eerder 60mg 2C-B op, maar dat was ook niet zo heftig... Totdat ik er keta bijsnoof, dat was echt geweldig! :mrgreen:
We zullen wel zien hoe het afloopt vanavond.

edit:
nog maar 40mg oraal gedaan, nog geen echt effect behalve wat golvende gordijnen. Nu gaat die keta erin! kutzooi :angry:

J0rrit

Badass junkie
G-J zei:
Ik heb net (15 min geleden) 20 mg 2C-I gesnoven, maar ik merk er compleet niks van, behalve de ernstige pijn in mn neus / keel. Ik denk dat ik straln nog 20 mg oraal erbij doe, en dan nog wat keta. Ik heb al eens eerder 60mg 2C-B op, maar dat was ook niet zo heftig... Totdat ik er keta bijsnoof, dat was echt geweldig! :mrgreen:
We zullen wel zien hoe het afloopt vanavond.

edit:
nog maar 40mg oraal gedaan, nog geen echt effect behalve wat golvende gordijnen. Nu gaat die keta erin! kutzooi :angry:

Versneden shit ouwe! Look for the real deal!

greets

Bellaaa

Newbie
J0rrit zei:
Bellaaa zei:

Dat denk ik niet, ik denk eerder aan 5 mg ofzo, 50 mg 2cb is wel echt one hell of a trip hoor :wink: . Met 2ci zou ik zo rond de 20 mg beginnen, meer nemen kan altijd,

greets

Ja het is ook lastig om te weten hoeveel er nou precies in die pilletjes zit...ben er nu wel achter dan 5/6 van die dingen een leuk tripje geeft :)

Bedankt !

2C-Em

Belezen gebruiker
G-J zei:
Ik heb net (15 min geleden) 20 mg 2C-I gesnoven, maar ik merk er compleet niks van, behalve de ernstige pijn in mn neus / keel.

edit:
Klinkt als slecht spul, of het is inderdaad versneden en dan is het knap van diegene dat ie daar uberhaupt tijd aan besteed :confused: Of het was het (2C-I) gewoon uberhaupt niet. Dan was het...niets..of iets, maar niet iets dat 2C-I was.

40mg oraal is boven de range "Strong" op Erowid, ik weiger eigenlijk te geloven dat je nou direct en toevallig een persoon bent die er (bijna totaal?) ongevoelig voor is. Hoewel RC's meestal gewoon zuiver as is worden doorverkocht, is het in percentages iig waarschijnlijker dat het aan je spul ligt dan dat het aan jou ligt. 20-25mg is gewoon een prima trip waar je de avond weg op bent, 40mg is fors veel meer en moet echt een intens effect zijn, als het niets doet is je spul gewoon worthless as is. Look fo 'another :openmouth:

G-J

2C-Em zei:
G-J zei:
Ik heb net (15 min geleden) 20 mg 2C-I gesnoven, maar ik merk er compleet niks van, behalve de ernstige pijn in mn neus / keel.

edit:
Klinkt als slecht spul, of het is inderdaad versneden en dan is het knap van diegene dat ie daar uberhaupt tijd aan besteed :confused: Of het was het (2C-I) gewoon uberhaupt niet. Dan was het...niets..of iets, maar niet iets dat 2C-I was.

40mg oraal is boven de range "Strong" op Erowid, ik weiger eigenlijk te geloven dat je nou direct en toevallig een persoon bent die er (bijna totaal?) ongevoelig voor is. Hoewel RC's meestal gewoon zuiver as is worden doorverkocht, is het in percentages iig waarschijnlijker dat het aan je spul ligt dan dat het aan jou ligt. 20-25mg is gewoon een prima trip waar je de avond weg op bent, 40mg is fors veel meer en moet echt een intens effect zijn, als het niets doet is je spul gewoon worthless as is. Look fo 'another :openmouth:

Versneden was het zeker niet, het kwam later aardig sterk op. Ik heb blijkbaar aan algehele tolerantie tegen drugs. Ik heb het die nacht ook nog gecombineerd met 250mg 2Meo-PCP en 3 gram Ketamine, verspreid over de nacht. Ik heb de 3 middelen inmiddels ook door anderen laten proberen, maar deze 2 jongens beweerden dat het wel degelijk goed genoeg spul was.

Ik trip er dus niet hard op, waar ik heel erg van baal, ik zit echter wel een dag of 3 met de na-effecten. Ik heb al verschillende dealers geprobeerd, met altijd hetzelfde effect.

Iemand enig idee hoe dit kan komen, want zovaak gebruik ik nou ook weer niet (1x per maand)

Bounty

G-J zei:
2C-Em zei:
G-J zei:

edit:

Versneden was het zeker niet, het kwam later aardig sterk op. Ik heb blijkbaar aan algehele tolerantie tegen drugs. Ik heb het die nacht ook nog gecombineerd met 250mg 2Meo-PCP en 3 gram Ketamine, verspreid over de nacht. Ik heb de 3 middelen inmiddels ook door anderen laten proberen, maar deze 2 jongens beweerden dat het wel degelijk goed genoeg spul was.

Ik trip er dus niet hard op, waar ik heel erg van baal, ik zit echter wel een dag of 3 met de na-effecten. Ik heb al verschillende dealers geprobeerd, met altijd hetzelfde effect.

Iemand enig idee hoe dit kan komen, want zovaak gebruik ik nou ook weer niet (1x per maand)

Slik je medicijnen? Ben je misschien 2.80 en tonnetje rond? Als je zegt dat je wel drie dagen na-effecten hebt lijkt het bijna wel alsof je een traagwerkende schildklier hebt... Ben je daar toevallig bekend mee?

G-J

Bounty zei:
Slik je medicijnen? Ben je misschien 2.80 en tonnetje rond? Als je zegt dat je wel drie dagen na-effecten hebt lijkt het bijna wel alsof je een traagwerkende schildklier hebt... Ben je daar toevallig bekend mee?

Ik slik geen medicijnen en ben rond de 70 kg. Ik baal ook vaak zat dat ik zoveel van bepaalde middelen nodig heb om effect te bereiken, en daarna zolang van de kaart ben. Dit geld voor bijna alles (2C's, Disso's, DMT, Alchohol, Coke, Opiaten, Benzo's, MDMA, e.v.a.) Alleen sommige emphatogenen als Salvia, en Amfetaminen daar heb ik dan weer minder van nodig.

Aan mijn schildklier lijkt het me niet te liggen. M'n leverfuncties zijn gecontroleerd. En zovaak gebruik ik niet. Ikzelf wijt dit alles aan langdurig DXM en Fentanyl gebruik.

Maar dit is allemaal erg offtopic natuurlijk:

Ik zal binnenkort gewoon eens 200mg doen, en kijken of ik dan een beetje ga trippen.

2C-Em

Belezen gebruiker
G-J zei:
2C-Em zei:
G-J zei:

Ah oke, nee dan zal het dat niet zijn. Zou ook gek zijn want heb nog nooit gehoord dat het versneden is, maar met 60mg dacht ik er even aan. Met je verhaal erbij van je tolerantie tegen drugs in het algemeen ligt het waarschijnlijker daaraan. Beetje lullig om te horen ook, maar ja, je zei het wel zelf al. In welke doses had je die 2C-I gedoseerd? Niet 60mg ineens neem ik aan?
Maar mooi dat die anderen er wel goed op gingen..en jij uiteindelijk ook..wel.

Was het niet 4Meo-PCP trouwens? 2MeO-PCP ken ik niet.

Tja dat Fentanyl en DXM gebruik, de vraag is wat het er mee te maken heeft, zou natuurlijk wel kunnen..allicht dat er bovenin bij je toch veel gebeurd is na het bestoken van je receptoren met div. middelen :openmouth:

Aldous

Belezen gebruiker
Pixiedust7 zei:
Voor mij op dit moment drug numero uno!
van de 2c's voor mij op het moment ook, dat het wat langer duurt dan 2cb vind ik vooral fijn want dat is altijd net iets te kort! dan heb je er ook nog ietsje minder van nodig en is het voor mij ongeveer 2/3 goedkoper :)

Hashja

Bewuste gebruiker
Toch even mijn ervaring met jullie delen.
Woensdag avond heb ik met 2 andere vrienden 2c-I genomen, en nog 3 namen 2c-B.
Ik richt me nu enkel op 2c-I (uiteraard).
De orale dosis van de 2 vrienden lag op 25mg. Dit werd als erg heftig maar fantastisch ervaren. (we zijn dan ook trip liefhebbers).
Ik had een beetje last van mijn maag, dus besloot om als enige mijn maag zo veel mogelijk met rust te laten en de 2c-I te gaan snuiven (11mg). Nu zal dit voor iedereen waarschijnlijk anders zijn, maar bij mij deed het echt gruwelijk pijn. Ik doe het dan ook niet meer weer.
In ademen door de neus verzacht de pijn wel, maar uitademen door de neus maakt het erger.
Ik heb hier 5min pijn aan geleden en toen kwam het in mijn keel, hier ben ik 3 min kapot aan gegaan, en toen moest ik kotsen, ik voelde me niet misselijk, en er kwam ook niets uit, maar mijn maag deed toch 2 à 3 goede poginen. Gepaard met dit begon de trip.

De 2c-I was opzich echt geweldig en leuker dan dat ik 2c-B vind, vooral vanwege de duur. Maar het nadeel is gewoon dat ik lichamelijk niet 100% aan de trip begon en niet hetzelfde deed als mijn vrienden, en dat was 25mg oraal. Ik laat er daarom nog niet teveel over uit. gelukkig heb ik nog genoeg over. Volgende keer beter.

Groeten,

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb het idee dat de ene batch ook erger brand dan de andere. Heb er nu een die ik makkelijker snuif dan goeie speed. :P

Maar meestal als ik een 2c'tje snuif neem ik eerst een lijn keta. Op een of andere manier brand het bij mij daarna zo goed als niet. :)

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Zou kunnen,

Ik heb hier 2c-E liggen die nog minder brand dan wat zoutwater.
Met het lichtelijk verdoofde gevoel erbij is het zelfs lekker:)

Hashja

Bewuste gebruiker
Ja, dat zou ook de uiteenlopende verhalen kunnen verklaren.
En die tip van een puntje/lijntje ketamine hoor ik wel vaker. Ik heb hier de S en R variant nog liggen dus. :beer:

beasy

Newbie
Erg lkr goedje :grin:
Vorige week een degelijk hoeveelheid mdma genomen gecombineerd met 2ci.
Erg leuke combi in chille omgeving, wat later in de avond na wat meer 2ci op afkick van md te hebben genomen, getrakteerd geweest op een erg vet kleurenspektakel!

De dag erachter ng is willen trippen, toen wat paddo's geboeft en 2ci genomen.
Werkte evengoed/beter kwa visuals, het huis van mijn maat zag gans geel groen.
Echt een chill spul

Me like :hearteyes:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Volgens mij is na 2C de 2C-I versie het minst sterk. Dus prima om mee te beginnen.

Ik wil ze beide testen maar begin zelf met de 2c-B en dan later een keer de 2C-I.

Maar opzich maakt het natuurlijk niet uit.

Goed naar de dosering kijken en beetje aanpassen naar je eigen gevoeligheid.

Rustig aan. :)

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Het minst sterk?

Dat is toch echt totaal afhankelijk van de benodigde dosis x de genomen dosis.

Bij 2c's vind ik het grootste verschil de duur van de trip. Verder heeft het allemaal een iets ander karakter, ik vind het te vergelijken met verschillende soorten paddo's.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
PepTalk zei:
Het minst sterk?

Bij 2c's vind ik het grootste verschil de duur van de trip. Verder heeft het allemaal een iets ander karakter, ik vind het te vergelijken met verschillende soorten paddo's.

Ik bedoel het minst sterk bij de geadviseerde dosis. 2C-P, 2C-E, 2C-T-2, 2C-T-7 etc. zijn sterker dan 2C-I. Zo bedoel ik het. Ja tuurlijk als je een hogere dosis gaat nemen is het effect sterker. Maar in beginsel is de trip minder heftig en lang bij een "normale" dosis.

Maarja dat is juist mooi die variatie in sterke, dan kun je experimenteren en kijken wat jou ding is. Tenminste zo zie ik het.

pascal828

Badass junkie
Ik ga vanavond 2C-I uitproberen. Zit eraan te denken om 13mg te snuiven.
Kun je 2C-I ook goed bijnemen tijdens de trip?

Fishhead0707

Wijs gebruiker
pascal828 zei:

Nog geen ervaring mee helaas(staat op de planning), ik ben wel benieuwd naar je rapport(ervaring)

Have fun.. :sunglasses:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Fishhead0707 zei:
PepTalk zei:
Het minst sterk?

Ik bedoel het minst sterk bij de geadviseerde dosis. 2C-P, 2C-E, 2C-T-2, 2C-T-7 etc. zijn sterker dan 2C-I. Zo bedoel ik het. Ja tuurlijk als je een hogere dosis gaat nemen is het effect sterker. Maar in beginsel is de trip minder heftig en lang bij een "normale" dosis.

Maarja dat is juist mooi die variatie in sterke, dan kun je experimenteren en kijken wat jou ding is. Tenminste zo zie ik het.

Dan vind ik het woord sterk in dit geval goed vervangbaar door potent.:)

pascal828 zei:

Wanneer je het snuift weet je eigenlijk na een minuut of 10 al of je ''nog meer nodig hebt''.
Dan kun je het sowieso nog bijnemen ( ervaring), je trip verlengen of na een uur of wat bijnemen weet ik niet. Ik veronderstel dat het werkt, maar dat je niet opnieuw kunt pieken.

Bovenaan