2C-B en seks

Bodhi

Experimenterende gebruiker
Wat zijn jullie ervaringen met 2C-B en seks. Seks op 3mmc vond ik top. Op coke valt het me eerlijk gezegd wat tegen.

2C-B nog nooit geprobeerd. Is het wat?

StraatPiraat

Badass junkie
Kan overigens de beste overkomen, ik heb op 4-ho-met het gazon in m´n achtertuin zitten swaffelen.
Was echt mooi weertje toen.

Plex

Badass junkie
Wat zijn jullie ervaringen met 2C-B en seks. Seks op 3mmc vond ik top. Op coke valt het me eerlijk gezegd wat tegen.

2C-B nog nooit geprobeerd. Is het wat?
Voor mij was het de beste seks die ik ooit heb ervaren, echt mijn favoriet voor dit soort gelegenheden.

Dick_van_Leeuwen

Bewuste gebruiker
Ik vond het fantastisch. Je kan wel bij het opkomen een beetje misselijk worden wat natuurlijk niet bepaald libido verhogend werkt. Teveel is niet handig vanwege afdwalen.

Blissful

Experimenterende gebruiker
Wat zijn volgens jullie de beste doseringen van 2CB voor seks? Ik hoorde dat je beter wat lager kunt doseren. Maar wat is lager? Ik zit zelf altijd wel vrij hoog met mijn 'sweetspot'. 150 mg voor MDMA, 5 ml bij GHB. Ik heb één keer 18 mg 2CB gebruikt op een meerdaags festival maar raakte er niet enorm opgewonden van. Leuk maar lichte trip.
Dus ben nog wel zoekende naar de juiste dosering 2CB voor intieme momenten.

debkb

Belezen gebruiker
Wat zijn volgens jullie de beste doseringen van 2CB voor seks? Ik hoorde dat je beter wat lager kunt doseren. Maar wat is lager? Ik zit zelf altijd wel vrij hoog met mijn 'sweetspot'. 150 mg voor MDMA, 5 ml bij GHB. Ik heb één keer 18 mg 2CB gebruikt op een meerdaags festival maar raakte er niet enorm opgewonden van. Leuk maar lichte trip.
Dus ben nog wel zoekende naar de juiste dosering 2CB voor intieme momenten.
Ik heb ook wat meer MDMA nodig dan de meesten om er echt lekker in te zitten, maar ik had met 18 mg 2-CB een erg leuke sexytime met de geliefde in ons dekenfort. Ik heb ook wel 2-CB geflipt met xtc op een woeste avond op Ruigoord en merkte toen ook niet veel meer dan een lichte high... totdat de xtc ook inkickte tenminste :hearteyes: Dat pilletje was me verkocht als 15mg.

Hoe ik 2-CB persoonlijk beschrijf: de high is heel stuurbaar: als je even 'normaal' moet doen, lukt dat redelijk (GA NIET DEELNEMEN AAN HET VERKEER, zo goed gaat 'normaal' doen zeker niet!).
In de club, of als er veel prikkels van buiten zijn (dansen, muziek, lichtjes, mensen) heb ik wel kleurverzadiging, mensen zijn iets mooier (en vervelende mensen worden echt lelijker) en gedachten zijn creatiever. Maar ik kom dan niet echt in een psychedelische headspace en eventuele geilheid blijft wat... ongericht of zo? Dat wordt heel anders als je ook echt iets met die geilheid kunt doen. Thuis dus, of in ieder geval op een plek en met gezelschap waar je aan mag zitten :tonguewink:

Beetje warrig, sorry. Uiteindelijke punt dat ik wil maken: setting maakt ook met 2-CB echt wel uit. Thuis, met partner en in de mood doet het heus wel wat! Hoef je niet heel ver voor heen te zijn.

ManPaardKrokodil

Bewuste gebruiker
Wordt ik wel nieuwsgierig naar. Zou de dosering van 2-CB net als bij X ook afhankelijk zijn van je gewicht? Volgens mij is dat bij de meeste uppers wel zo, maar er worden nooit richtlijnen bij gegeven, bijvoorbeeld in PsychonautWiki, om hiervoor te corrigeren.

Bovenaan