• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

-

KoxBox

Badass junkie
Re: Truffels

Herkenbaar van die tijd die maar niet vooruit gaat! Ik heb een bigpack L&M (25 sigaretten?) opgerookt in ik denk net iets meer dan 3 kwartier ofzo. :tearsofjoy:

Iedereen zat naar mij te kijken met zo een blik van WTF, ik stak de ene sigaret na de andere op terwijl ik dacht dat er telkens een half uur tussen zat. :P

Drugsmeisje

Experimenterende gebruiker

Haha :tearsofjoy:
Doe je goed in 45 minuten :P
Gelukkig kon mij zoiets niet gebeuren want ik rook voornamelijk shag :grin:
En toen had ik ook shag. :)

KoxBox

Badass junkie

Drugsmeisje zei:
Haha :tearsofjoy:
Doe je goed in 45 minuten :P
Gelukkig kon mij zoiets niet gebeuren want ik rook voornamelijk shag :grin:
En toen had ik ook shag. :)

Ik heb ooit eens een sigaret proberen rollen als ik paddo's op had.
Het scenario: het was aan het regenen, en ik vroeg een voorbijganger om een sigaret maar die had alleen shag (zoals jullie dat noemen) en vloei (uiteraard). Ik had het aangenomen, toen stond ik daar met shag in de ene hand en vloei in het andere.
Ik wist totaal niet wat ik er mee moest doen, na 5min heb ik het gewoon op de grond gesmeten en sigaretten gaan kopen haha. :tearsofjoy:

Drugsmeisje

Haha ! :tearsofjoy: Dat kan je ook altijd gebeuren ja :P
En zoiezo is het niet leuk om dan shag te draaien, er zijn dan meer dingen intressanter dan een shaggie draaien haha :grin:

KoxBox

Badass junkie

Drugsmeisje zei:
Haha ! :tearsofjoy: Dat kan je ook altijd gebeuren ja :P
En zoiezo is het niet leuk om dan shag te draaien, er zijn dan meer dingen intressanter dan een shaggie draaien haha :grin:

Dat is een feit maar roken is wel lekker tijdens het trippen! En vooral mooi. :hearteyes:

Irie

Belezen gebruiker

Ik vind roken helemaal niet lekker tijdens trippen, integendeel ... dan voel ik precies zo die vuile stoffen door mijn lichaam glijden, de smaak is verschrikkelijk en ik walg er zelfs een beetje van.

OT: geniet van je trip morgen, en breng verslag uit :wink:

Drugsmeisje

Oh dat is natuurlijk minder :(

Bedankt, en morgen wordt top! :grin:

Lekker weertje dus komt goed :stoned:

:wave:

JonkoPie

Newbie

Ik herken veel van je trip in mn eigen trips, bv ook dat met die sigaret ik kon niet aan een joint teugen en draaien lukte al helemaal niet ik verloor steeds mn concentratie!
Ik breng binnekort ook een verslag uit van mn vorige trips en mn komende trip :mrgreen:

veel plezier morgen! :tearsofjoy:

Drugsmeisje

Haha ja dan is het super lastig vooral een joint draaien :openmouth:

Haha ben benieuwd naar jouw verhalen :grin:

En bedankt ik heb er super veel zin in vandaag lekker weer mmm wordt geweldig :wink:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter

Hoelang zit er tussen de trip van vandaag en de trip die je beschreven hebt hier ?

profound

Wow, moet wel vet verschieten zijn als er plots paar dokters u liggen te onderzoeken als je aan het trippen bent :confused:

Hopelijk gaat vet volgende keer beter!

Drugsmeisje

Ja. Ik had die dag 3 alive pillen op omdat ik zo buikpijn had.
Maar ik had niet bij stil gestaan dat die pillen invloed konden hebben als je ook truffels eet.

:(

Maar ik vond het echt genant toen de dokter kwam :flushed:
Volgende keer let ik toch wel beter op

Bovenaan