240mg xtc

PyxL4

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal,

Ik en mijn vrienden willen voor de eerste keer xtc proberen. Nu hebben we onlangs pillen gekocht en laten testen, blijkt er 240mg mdma in te zitten. Wat veel is hoe ik lees. Hoe kan je dit het beste aanpakken? Ik en een andere vriend wegen +/110kg en 2 anderen ongeveer 80kg. Kunnen we beter eerst de helft nemen aangezien de pil zon breekpunt heeft?

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Ja je kunt zeker beter eerst de helft nemen. 240mg is echt teveel om in 1x te nemen tenzij je een enorme tolerantie hebt. bij 120mg zul je al helemaal prima voelen waarschijnlijk. Na paar uur de andere helft nemen lijkt mij het fijnst. veel plezier!

Innerscoop

Bewuste gebruiker
Dat is inderdaad veel, 120 mg is ook al een stevige hoeveelheid voor een eerste keer.
Starten met een kwartje.
Mijn gouden regel bij de meeste drugs: bijpakken kan, eruit halen is een stuk moeilijker.

PyxL4

Dat is inderdaad veel, 120 mg is ook al een stevige hoeveelheid voor een eerste keer.
Starten met een kwartje.
Mijn gouden regel bij de meeste drugs: bijpakken kan, eruit halen is een stuk moeilijker.
Is dit voor iemand die 65kg weegt ook te doen? Aangezien ik niet zou weten hoe ik die dingen door een kwartje maak

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Starten met een kwartje.
60mg is dan wel weer erg schraal voor 110/80kg.. 120mg moet prima kunnen toch? maar snap je comment.

Is dit voor iemand die 65kg weegt ook te doen? Aangezien ik niet zou weten hoe ik die dingen door een kwartje maak
kwartje (60mg) voor iemand van 65kg zou best prima kunnen zijn ja. gewoon breken.. het zijn pillen geen metaal, anders kun je ook nog schaar of mes gebruiken

PyxL4

Starten met een kwartje.
Hoe zou je die dingen naar een kwartje kunnen krijgen dan?

ILoveRCs

Wijs gebruiker

PyxL4

60mg is dan wel weer erg schraal voor 110/80kg.. 120mg moet prima kunnen toch? maar snap je comment.

kwartje (60mg) voor iemand van 65kg zou best prima kunnen zijn ja. gewoon breken.. het zijn pillen geen metaal, anders kun je ook nog schaar of mes gebruiken
Is er trouwens een manier om te zien als de pillen goed verdeeld zijn? Niet dat de ene half 240mg heeft en de andere helft 0mg zegmaar

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Is er trouwens een manier om te zien als de pillen goed verdeeld zijn? Niet dat de ene half 240mg heeft en de andere helft 0mg zegmaar
nee helaas niet. dit blijft altijd een risico, sterker nog zonder (super) professionele pillenmachines zal dit altijd een raadsel blijven.
daarom wil je eigenlijk het liefst MDMA kristallen hebben en deze zelf wegen. Je moet er maar gewoon vanuit gaan dat ze een fatsoenlijke verdeling hebben.
maar ik heb bij XTC pillen eigenlijk bijna altijd op een halve kunnen rekenen. nooit hele rare uitkomsten gezien ofzo. dat de ene helft me naar de klote helpt en de andere helft niks doet.

Innerscoop

Bewuste gebruiker
60mg is dan wel weer erg schraal voor 110/80kg.. 120mg moet prima kunnen toch? maar snap je comment
60 mg is wat karig idd. Ik ben een wat voorzichtiger type, ikzelf vond de eerste keer wat harder gaan (was wel op 5-mapb) toch ook een beetje eng.
Vandaar m'n advies. Mss 2 kwartjes met een half uurtje ertussen zodat de piek niet te stijl wordt.
Ikzelf zorg ook altijd dat ik dextro bij de hand heb als ik X doe

PyxL4

60 mg is wat karig idd. Ik ben een wat voorzichtiger type, ikzelf vond de eerste keer wat harder gaan (was wel op 5-mapb) toch ook een beetje eng.
Vandaar m'n advies. Mss 2 kwartjes met een half uurtje ertussen zodat de piek niet te stijl wordt.
Ikzelf zorg ook altijd dat ik dextro bij de hand heb als ik X doe
Waarom de dextro?

Dick_van_Leeuwen

Bewuste gebruiker
Sorry hoor maar 60 is echt te weinig voor iemand van 110kg en zelfs voor iemand van 80kg. Ik zou de pil doormidden breken. Meestal gaat dat niet perfect 50/50. Dan neemt degene van 110kg de grootste helft en die van 80kg de kleinste helft. Dat breken kan je het beste thuis alvast doen met een scherp mes (niet kartel).

Eventueel kan je daarna nog ieder een kwart van de pil nemen. Dat is gewoon een halve pil doormidden breken met een fijn scherp mes.

• Like
Waarderingen: XMR

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hallo allemaal,

Ik en mijn vrienden willen voor de eerste keer xtc proberen. Nu hebben we onlangs pillen gekocht en laten testen, blijkt er 240mg mdma in te zitten. Wat veel is hoe ik lees. Hoe kan je dit het beste aanpakken? Ik en een andere vriend wegen +/110kg en 2 anderen ongeveer 80kg. Kunnen we beter eerst de helft nemen aangezien de pil zon breekpunt heeft?
Volgende keer MDMA-kristallen kopen, capsules, en een weegschaaltje (0.001). Dan heb je dit ge-eikel niet meer.

Pan

Dit kun je nooit met 100% zekerheid zeggen. Maar meestal vermeldt de teststraat het als ze veel spreiding hebben gemeten in pillen die er hetzelfde uit zien.

Volgende keer MDMA-kristallen kopen, capsules, en een weegschaaltje (0.001). Dan heb je dit ge-eikel niet meer.

Precies.

Bovenaan