200 mg

ik heb nu pillen waarvan de kerel die ze me gaf zegt dat er 200 mg ongveer inzit..
ik heb er vorige week een halve van uitgetest en het effect is ok,
maar ik ken er niet zoveel van, dus zou ik morgen een hele nemen, of is 200 mg teveel voor in 1 keer te nemen ?

Pakalolo

Newbie
Ik betwijfel of er echt 200 mg MDMA in zit hoor.
Hoe dan ook: als je ervaring hebt met pillen, neem gerust een hele.
Als je weinig of geen ervaring hebt: neem eerst een halve en dan kwartjes bij.

EDIT: Welke pillen zijn het, hoe zien ze eruit?

Pakalolo zei:
Ik betwijfel of er echt 200 mg MDMA in zit hoor.
Hoe dan ook: als je ervaring hebt met pillen, neem gerust een hele.
Als je weinig of geen ervaring hebt: neem eerst een halve en dan kwartjes bij.

EDIT: Welke pillen zijn het, hoe zien ze eruit?

paarse hartjes ..
omgeving limburg ( belgie)

ik ben nog nooit slechtgegaan, ongeacht hoeveel drugs ik op een hele avond nam,
maar voor alles kan er een eerste keer zijn he :wink:

Pakalolo

Newbie
Neem in dat geval gerust een hele, have fun. :wink:

Ben ook belg maar die paarse hartjes heb ik nog niet gehad.
Even offtopic: Heb jij die groene teletubbies al gehad? Die vind je nu overal in belgie, ik zou graag weten wat erin zit en hoeveel.

Pakalolo zei:
Neem in dat geval gerust een hele, have fun. :wink:

Ben ook belg maar die paarse hartjes heb ik nog niet gehad.
Even offtopic: Heb jij die groene teletubbies al gehad? Die vind je nu overal in belgie, ik zou graag weten wat erin zit en hoeveel.

Hmm hangt waarschijn van provincie tot provincie af ..
& nee nog niet gezien & nooit van gehoord ! Hier zijn het nu vooral de blauwe ruitjes & gele kamelen ( goede pillen, maar wel sterk ! )

it'sme

Belezen gebruiker
Ik zou ze zowieso maar laten testen. Er gaan idd pillen rond van ongeveer 200mg (zul je vast al gezien/gehoord gelezen hebben op tv/krant) Helaas zit daar ook PMMA bij. Misschien zijn het gewoon erg goede, maar misschien die waar enkele door overleden zijn. Ik zou niet gokken en testen :wink:

Tufnut

Badass junkie
In principe zou 1 a 2 mg per kg lichaamsgewicht op een avond het trucje prima moeten doen. 200 mg in een keer is behoorlijk veel en is een dosis die ik af raad om te nemen. Uitgaande van iemand die 80 kg weegt dan zou 200 mg op een hele avond al ruim zijn.

Er zijn zeker mensen die het doen en die hebben ook een leuke avond, maar de kans op hersenschade is met een dergelijke dosis zeer reeel. Daarnaast is een hoge dosis zeker niet altijd leuker. Het geeft eerder juist bijwerkingen die weinig toevoegen, zoals tandenknarsen en dus wangen bijten, wegdraaiende ogen en een zwaardere kater.

Het is al gezegd, maar het is zo belangrijk dat ik het nog eens herhaal. Test je pillen. Alleen dan weet je wat er in zit. Van horen zeggen is niet genoeg om te weten wat er in zit.

Aussie

Newbie
De enigste pillen waarvan ik weet dat ze bij de 200 mg komen zijn bruine bomen , verder is het 9/10 keer dealer praat als het ver boven de 200 mg komt

it'sme zei:
Helaas zit daar ook PMMA bij. )
Er zijn geen pillen van 200mg mdma die ook PMMA bevatten, en PMMA kun je ook prima gebruiken mits je het goed doseert. (correct me if i'm wrong)

Ik kan je zeggen dat de bruine boom een van de meest solide partij-en van 2010 en miss ook 2011 was/is. Er zit absoluut geen PMMA in.

En voor degene die denken dat PMMA geen probleem is, mits de goede dosering wordt gehanteerd, zou ik adviseren die gedachte uit je hoofd te zetten. Dat is namelijk echt gevaarlijk rot spul, die niet thuis hoort in een noot.

Bovenaan