Dit is wel degelijk een symptoom van een speedbinge. Het geirriteerde gevoel wat soms zelfs omslaat in agressie
Gamers hebben daar ook wel een handje van en je doet vaak veel kwaad toe bij mensen die om je geven of je proberen te helpen. Je bent actief op een forum waar 1000 verschillende meningen elkaar kruisen dus heb daar ook een beetje respect voor. Nu voldoe je aan alle geestelijke symptomen van een speedkater waarschijnlijk zie je er ook nog bleek uit. Langzaam veranderd dit gedrag in een psychose wanneer je zulke hoeveelheden blijft herhalen
Je hebt eerlijk gezegd volkomen gelijk....
De bier die ik nu op heb laten mijn laatste 'remmen' gaan en dan gedraag ik me als een klootzak, je hebt hebt echt met elk punt gelijk... M'n ouders waren op vakantie en had zo lang geen speed gebruikt... en wou mezelf pushen tot pro level op een game.. zie er ook nog is bleek uit, maar ja wat verwacht je als je zoveel speed gebruikt.
Over de psychose heb je ook gelijk, en ben eigenlijk al maanden in behandeling aangezien ik maanden geleden erg psychostisch was, vreemd genoeg heb ik tijdens deze binge niks qua psychotisch gevoeld.
Ik weet ook wel dat ik dom bezig ben, maar geef eerlijk gezegd geen fuck.... Ik kan gewoon nergens iets om geven zelfs als het gaat om mijn eigen gezondheid.
Ik moet altijd onder de invloed zijn van iets, wiet, alcohol of speed etc. Nuchter zijn is gewoon ondragelijk saai...
Best kut eerlijk gezegdt....
Thanks voor je reactie, waardeer het echt heel erg