2 weken - 10 gram speed + 1 gram MMC HELP

MikeyRules

Experimenterende gebruiker
Dusja zoals de titel zegt heb ik de laatste 2 weken, 10 gram speed en 1 gram 3MMC op in m'n eentje.
Voor degene die niet weten 3mmc is een research chemical, dit was trouwens ook de eerste keer dat ik 3mmc heb gedaan.
Het was stuk beter dan ik had verwacht!! Veel euforia, heerlijke rush. Nadeel ervan is dat je er echt heel veel van gaat zweten en m'n handen trilde een beetje. Ik heb btw natuurlijk niet de middelen gecombineerd.
Ik deed zo'n 2 of 3 avonden met dat grammetje, rest van de dagen de hele dag aan de speed.
Nu had ik wel wat lichamelijke klachten de laatse week, raar gevoel bij m'n hart niet pijn maar ja gewoon een vaag gevoel dat soms naar boven kwam en weer weggaat, ook een soort drukkend gevoel in het binnen van mijn borst. Ben ook veel duizelig geweest laatste week, maar dat zou wel door niet tot weinig eten. Ook ben ik erg snel buitadem hoe kan dat?

Nu het probleem: ik net mijn laatste beetje speed opgemaakt, en heb geen geld om nieuwe te kopen. Moet nuchter dus blijven de komende tijd en heb geen idee hoe de komende dagen doorkom. Moet bijv morgen mee naar m'n opa enz.

Ik heb de laatste 2 weken amper slaap gehad, maar een paar nachten geslapen en dan ook maar een paar uurtjes. Ik heb bijvoorbeeld vanaf vrijdag tot vandaag alleen gisternacht geslapen, zo'n 5 uur. En werdt echt verrot wakker.

Ook extreem weinig gegeten en ben zo'n 8 kilo afgevallen

Kan iemand me tips geven hoe ik dit kan overleven??

Laatst bewerkt:

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Het klinkt alsof het je allemaal overkomen is, maar je bent er zelf zo insane mee om gegaan, en nu krijg je op je lazer. Gaan een paar leerzame dagen worden verwacht ik. Eten/drinken, rusten/slapen en accepteren. Meer kan je niet doen.

Meer speed, al zou je het geld wel hebben, is uiteraard onverstandig en als je zo weinig zelfbeheersing hebt zoals je het nu over laat komen, zou ik heel voorzichtig zijn met welke drugs dan ook.

MikeyRules

Ervan leren ga ik sws niet doen, laat ik zo zeggen dat het niet m'n eerste keer is dat ik speed heb gebruikt . Heb hier wel veel vitamine pillen liggen ga me denk vanaf vanvond (wanneer ik nuchter zal zijn) mezelf er vol mee stoppen. Natuurlijk zou het zonde geweest zijn om ze de laatste 2 weken te gebruiken.
Het kutte is dat ik nog bij mn ouders woon dus kan niet de hele dag in bed liggen.
Zou mischien helpen om de volgende dagen veel koffie te drinken?

Btw sorry als in deze comment veel fouten zitten, zit een joint te roken en space hem best lekker haha

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Mikey1998420

Helaas, uitzitten is het devies.

Overigens, als je er niet van wil leren dan zou ik maar snel accepteren dat dit een behoorlijk groot onderdeel van je leven zal gaan blijven.

MikeyRules

@Mikey1998420

Helaas, uitzitten is het devies.

Overigens, als je er niet van wil leren dan zou ik maar snel accepteren dat dit een behoorlijk groot onderdeel van je leven zal gaan blijven.
Nja het is niet dat ik het elke dag doe, voor deze 2 weken had ik sinds februari niks meer gebruikt. Vindt het gewoon leuk of zo nu en dan veel drugs te gebruiken. En dan stop ik weet voor een tijd voor wat voor reden dan ook.
Vroeg me gewoon of wat jullie in die situatie doen :)

MikeyRules

@Mikey1998420
Ik kom nooit in die situatie, net zoals veruit de meesten hier.

De bedoeling is dat ik plezier heb van de drugs, en niet dat ik me er klote door voel zoals jij nu ervaart. Dus heb ik wat regels voor mezelf opgesteld die voorkomen dat ik in jouw situatie terecht kom.

Ik voel me op dit moment niet kut :) volgende dageb wss wel maar dat heb je altijd als je drugs gebruikt

MikeyRules

Meh voel me eigenlijk best oké, gister laaste lijn gehad rond 15.00.

Opstaan was beetje moeilijk maar lekker een joint gerookt en valt niet tegen :)

Thank voor alle reacties

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Lol weet nog van een aantal maanden geleden, dat na zo een speed sessie de dip pas begint na 2 dagen niet gebruiken. Hoop voor je dat het meevalt.

MikeyRules

Ja ik weet dat de dip vaak na 2 dagen is, maar volgens mij voel ik me de eerste dag dan al fucked up.
Ben gewoon heerlijk stoned en vol me oké, veel vitamine pillen sinds gisteravond. Ook veel gegeten vanaf gister wanneer ik begon te smoken. Ik denk dat het wel meegaat vallen voor de reden dan ook :) Ben gewoon awesome

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Ik ben in de war, heb 5 gram natte speed die ik deze week wou gebruiken (niet alles natuurlijk) maar na dit te hebben gelezen denk ik dat ik het toch maar ga bewaren of verkopen.

MikeyRules

Het rare is... Werd rondt 11 uur wakker me een uurtje anderhalf uur enorm kut gevoeld, maar nu voel ik me gewoon goed. Hoe kan dit?? Heb denk wel laatste dagen meer gegeten dan die 2 weken bij elkaar maar aslnog....

MikeyRules

Vondt het eerlijk gezegd net interessant worden....
ugh

JAJAJAJALALALALALALALAL TROLOLOLOLOLOL LALALALALLAL JAAJAJAJAJAJ

MikeyRules

Btw beetje update:

Heb me vandaag alleen in de ochtend klote gevoeld, zo'n uur, anderhalf uur vanaf dat ik wakker ben. De rest van de dag klein beetje agressief maar voor de rest voel ik me echt prima :) Ga zo naar de winkel om wat biertjes te halen en rest van de avond lekker bier drinken en wat Southpark kijken :) (Ja ben nog steeds een Southpark fan en kijk het tot deze dag nog met plezier :)

Zat te denken dat ik door de kater heen heb geslapen, maar de hoeveelheid die ik heb genomen en de uren dat ik heb geslapen lijkt het me dat nogal kort....

Denk dat de fix is in een keer heel veel eten (heb alleen al een kilo kip gegeten sinds gister) haha wie weet, mischien is kip wel de kuur voor brak zijn :yum:. Heb ook veel geslapen, vitaminen pillen (Multi A-Z compleet, C-1000 mg) en gewoon veel water en melk gedronken.

Het is iniedergeval nu zo'n 50 uur geleden dat ik m'n laatste lijn heb gehad, eergister rond 15.00 uur.

Hoop echt dat god niet met me zit te kloten en morgen m'n kater in laat kicken, ga morgen namelijk met m'n famillie naar Burger Zoo.

Stay awesome everyone :smirk:

Bovenaan