2-MMC trip rapport

lientje amfetamientje

Experimenterende gebruiker
Substantie: 2-MMC

Dosis: 2x 125mg oraal (250mg totaal), dag erna 4x 125mg oraal (500mg totaal)

Beschrijving:

Vrijdag rustig uit m'n werk thuisgekomen, lekker gegeten. Had eerder deze week een zakje met 2-MMC pallets ontvangen waar ik toch wel erg nieuwsgierig naar was. De pellets bevatten 250mg dus ze zijn best wel fatsig en potent. Een half uur na het eten besloot ik maar eens om een halfje naar achter te gooien om te kijken wat het doet.

19:00: Het moment waar ik een halfje met water spoel.

19:20: Een poosje rustig wachten, gebeurde nog niet zoveel

19:25: Boem, en toen kickte het ineens in, voel me ineens wat lichter in m'n hoofd, ook voel ik langzaam wat serogene effecten naar boven komen

20:00: Begon me best lekker te voelen dus ik vond het wel een goed idee om het andere halfje ook in te nemen.

20:30 Voelde me klein beetje waus, Ben best wel wat minder helder dan ik normaal gesproken op 2-FMA zou zijn, voor de rest een heerlijke trip. een dopemine rush met wat serogene sprinkles bovenop. Lekker genoten van wat muziek, daarna een film gekeken.

23:00: Begint wat uit te werken en begon me wat moe te voelen dus besloot m'n tanden maar te poetsen en naar bed te gaan.

De volgende dag heb ik op 25mg 2-FMA het hele huis schoongemaakt, waar 2-MMC voor mij toch echt te recreatief is om bergen werk te verzetten.

Diezelfde middag en avond heb ik toch weer 2 pallets in totaal (500mg) naar binnen gewerkt vooral toen ik naar de 375mg klom met het derde halfje om een uurtje of 20:00 begon ik me toch wel iets te lekker te voelen om nog rustig een kopje thee te drinken met m'n huisgenoten.

Om een uurtje of 21:00 toch weer bij gedoseerd (eigenlijk veels te hoog van wat ik heb gezien qua doseringen, maar het voelde allemaal zo natuurlijk en rustig dus ik dacht, fuck it) en ging de hele avond wel lekker, vooral een wietje versterkt de effecten op een bijzonder prettige manier. Toen ik wou slapen om een uur of 01:00 toch maar zo'n 1mg bromazolam naar binnen gewerkt om me in slaap te sukkelen en dat werkte perfect. En opnieuw,weinig tot geen bijwerkingen! Klein beetje suffig van de Broma, en m'n dopamine kelder was iets leger dan normaal waardoor de motivatie wat lager lag op de zondag.

Duivels lekker snoepje, bijna net zo verslavend als cocaïne in mijn optiek . Soms zou ik wel willen dat de effecten nog wat steviger waren zoals 3-MMC of de holy grail 4-MMC. Ik hoop dat Europese drugsbaronnen toch eens moeite gaan doen om zo min mogelijk versneden 3/4-MMC te gaan leveren op de straat zonder zooi zoals 3-CMC.

Maar aan de andere kant is 2-MMC wel een stuk beter voor je, met name de serogene effecten die redelijk minimaal blijven (behalve op zeer grote dosissen) Ik heb een vriend die behoorlijk verslaaft was/is aan de 3/4-MMC en het gewoon dagelijks gebruikte. Met mijn subjectieve ervaring voelde 2 grote lijnen 4-MMC al als een kwart/halve XTC pill laat staan als je dit dagelijks gebruikt.... Een goede manier om op den duur een kasplantje te worden.. :neutral:

Conclusie: Leuk, kortdurend stofje, de comedown en de dag daarna waren ook heel mild ondanks de best stevige gevoelsmatige effecten. Je kunt met een klein beetje moeite ook gewoon geslapen wanneer het uitwerkt.

Ook op hogere dosissen minimale bijwerkingen, wellicht een beetje letten op je hartslag en bloeddruk en af en toe een lekker glaasje water en/of een banaantje erbij pakken.

Ik zie een hoop mensen zeggen dat ze teleurgesteld zijn in 2-MMC maar het is in mijn ervaring nog best potent en top voor een avondje chillen. Het schade profiel kennen we helaas nog niet van deze substantie maar het voelt wel een heel stuk natuurlijker aan dan 2-FMA en 4-FMA, en lijkt mij ook best wat minder schadelijk. Geen hoofdpijntjes, geen darmflora, lever of nieren problemen, vrij milde vasoconstrictie, en de ochtend erna weer zo fris als een hoentje.

Waarschuwing: De cravings zijn wel best stevig! Heb altijd als vuistregel om never nooit drugs te doen tijdens de werkweek (heel af en toe een jointje in de avond) maar ik heb nu alweer zin om wat 2-MMC te knallen en het is nog maar de eerste werkdag... Toch maar effe doorbijten tot vrijdag.

Kreeg trouwens ook een fantastisch idee om volgend weekend een "candy-flip lite" te gaan doen wat bestaat uit oa: 150ug 1P-LSD en 250mg 2-MMC na de piek, Heb al wat heerlijke trips achter de rug met 300ug 1P-LSD, maar ik heb nog nooit dopamine/serotonine vrijgevende stoffen gebruikt tijdens psychedelische substanties (wiet telt niet mee!) dus wellicht daar iets voorzichtiger mee doen.

Laatst bewerkt:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Herkenbaar reportje.
Ik snoof het meestal maar dat resulteerde in craving en snel op elkaar extreem hoge doseringen snuiven.
Bij oraal op 200mg was het een best aangename ervaring.
Dit spul is inderdaad wel verleidelijk om in een professionele omgeving te gebruiken door zijn subtiel leuk effect en de heel weinig bijwerkingen.
Zeker niet gebruiken op de werkvloer.

lientje amfetamientje

Herkenbaar reportje.
Ik snoof het meestal maar dat resulteerde in craving en snel op elkaar extreem hoge doseringen snuiven.
Bij oraal op 200mg was het een best aangename ervaring.
Dit spul is inderdaad wel verleidelijk om in een professionele omgeving te gebruiken door zijn subtiel leuk effect en de heel weinig bijwerkingen.
Zeker niet gebruiken op de werkvloer.
Als ik als poeder had bemachtigd, had ik waarschijnlijk nog minder zelf controle gehad inderdaad. Zou het zelf nooit op werk gebruiken, eerder na het werk, maar dat is uiteraard ook een zeer slecht idee. :persevere:

Ik moet ook zeggen dat delusion of sobriety ook best wel een dingetje is met dit stofje, op 250mg zien mensen je denk al gauw een beetje wankel en verloren erbij staan gok ik zo. Wel een leuke substantie om een keer in een bar of kroeg mee naar binnen te lopen.

lientje amfetamientje

Nog even een aanvulling, pas een beetje op met hoge doseringen.

Ik ben dit weekend weleens uitgeschoten naar 750mg in een vrij kort tijdsbestek. De bijwerkingen zijn zelfs op zo’n dosis wonder boven wonder nog steeds best mild, maar je kan er wel een beetje manisch van worden.

Ik moet wel zeggen dat je op zo’n dosis behoorlijk vaag bent, licht in je hoofd, zeer euforisch en je schaamt je nergens meer voor.

Ook begon ik een tikkie kortademig te worden, zeer hoge hartslag en voelde mijn bewustzijn een klein beetje slippen, maar misschien hielpen de seksuele activiteiten ook niet echt met de hoge hartslag. 😳

Bijzonder ongeremd zijn zoals ik dat bij GHB wel eens ervaren heb maar dan met een partij stimulatie en best stevige entactogene effecten bovenop wat de kans op psychose en raar gedrag nog wel eens zou kunnen bevorderen.

Kortom: doe niet gek als ik en hou je dosissen normaal. 😋

Laatst bewerkt:
Bovenaan