Afgelopen zomer was ik in Amerika. Daar heb ik met wat Amerikanen op een avond een soort drug gebruikt, waarbij je door een minipijpje met bruinachtig spul erin moest roken, waarna je 2 minuten heel erg ging spacen. (Bij mij was de kamer bijvoorbeeld opeens paars, was iedereen in provincies verdeeld en hing de kamer schuin waardoor we allemaal de afgrond invielen. Ik was aan het gillen en lag op de grond. In werkelijkheid zat ik ineengedoken in een hoekje op de bank te giechelen.)
De jongen die het meenam zei een woord wat begon met de 's', maar ik kan de hele naam echt niet meer voor de geest halen. Het kan ook het Engelse woord zijn geweest. Als iemand weet wat ik bedoel, er meer informatie over weet en misschien ook weet waar het te halen is in Nederland, REAGEER! Bedankt!
De jongen die het meenam zei een woord wat begon met de 's', maar ik kan de hele naam echt niet meer voor de geest halen. Het kan ook het Engelse woord zijn geweest. Als iemand weet wat ik bedoel, er meer informatie over weet en misschien ook weet waar het te halen is in Nederland, REAGEER! Bedankt!