2 minuten spacen

THE HAGUE

Newbie
Afgelopen zomer was ik in Amerika. Daar heb ik met wat Amerikanen op een avond een soort drug gebruikt, waarbij je door een minipijpje met bruinachtig spul erin moest roken, waarna je 2 minuten heel erg ging spacen. (Bij mij was de kamer bijvoorbeeld opeens paars, was iedereen in provincies verdeeld en hing de kamer schuin waardoor we allemaal de afgrond invielen. Ik was aan het gillen en lag op de grond. In werkelijkheid zat ik ineengedoken in een hoekje op de bank te giechelen.)

De jongen die het meenam zei een woord wat begon met de 's', maar ik kan de hele naam echt niet meer voor de geest halen. Het kan ook het Engelse woord zijn geweest. Als iemand weet wat ik bedoel, er meer informatie over weet en misschien ook weet waar het te halen is in Nederland, REAGEER! Bedankt!

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
salvia divinorum?

Je ervaring lijkt er wel op. Je kan salvia gewoon halen in de smartshop. je hebt hier verschillende sterktes: 5x, 10x, en 20x.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
ik heb salvia difinorum(of hoe je t ook schrijft, maar dan de olie(maximum extract)... een druppeltje in een zakdoek en inhaleren :hearteyes:

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
loadrunner zei:
ik heb salvia difinorum(of hoe je t ook schrijft, maar dan de olie(maximum extract)... een druppeltje in een zakdoek en inhaleren :hearteyes:

Klinkt goed waar koop je die zooi is het legaal in nederland das denk me eerste vraag :grin:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
is niet meer te koop denk ik, was een jaar geleden in zwolle, bij een winkeltje die eterische olie(ook dennenolie, anijsolie, gemberolie, bijvoet voor aromatherapie), ook wierook, en heksenkruiden verkocht(jeweetwel een vaag winkeltje). en daar zag ik salie olie staan ,na testje was het de divinorium(hoe je t ook schrijft) en een behoorlijk hoge concentratie. 95% concentraat , het kan wel hoger maar dat proces is zo duur en dan wordt het net zo betaalbaar als pure coke versneden met goudpoeder.

het is niet legaal, vanwege de hoge concentraat ( net als dat BHO niet mag en wiet wel)

Bartyo

Bewuste gebruiker
Als je salvia gebruikt lig je onderuit in je stoel/bank te spacen / trippen. Kan niet missen dat je dan ziet dat je gebruikt hebt inderdaad.

Drientje

DF-koning
Angramar Temenos zei:
Je kunt het het beste vergelijken met DMT, dat had het kunnen zijn.

Maar dat was het niet want DMT is geen salvia en krijg je niet zulke hallucinaties van. Get your shit together man. Rook nou eerst zelf maar eens DMT.

Spor

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Angramar Temenos zei:

Maar dat was het niet want DMT is geen salvia en krijg je niet zulke hallucinaties van. Get your shit together man. Rook nou eerst zelf maar eens DMT.

Haha zet m op zn plaats ! :P

Ondanks dat hij het nog niet gerookt heeft ben ik het wel enigsinds met hem eens; de drug die het meest te vergelijken valt met salvia vind ik ook dmt... De hallucinaties zijn inderdaad heel anders, maar het "concept" is toch wel redelijk het zelfde. Roken, trippen, duurt niet lang...

Drientje

DF-koning
Spor zei:
Drientje zei:
Angramar Temenos zei:

Haha zet m op zn plaats ! :P

Ondanks dat hij het nog niet gerookt heeft ben ik het wel enigsinds met hem eens; de drug die het meest te vergelijken valt met salvia vind ik ook dmt... De hallucinaties zijn inderdaad heel anders, maar het "concept" is toch wel redelijk het zelfde. Roken, trippen, duurt niet lang...

Ja qua inname en duur zou je het kunnen vergelijken. Qua uitwerking totaal niet. :wave:

Spor

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Ja qua inname en duur zou je het kunnen vergelijken. Qua uitwerking totaal niet. :wave:

Spor zei:
De hallucinaties zijn inderdaad heel anders, maar het "concept" is toch wel redelijk het zelfde. Roken, trippen, duurt niet lang...

Dat zeg ik toch :wink:

mn 1000e post wat een feest :beer:

Bovenaan