The Complete Plugstory of my life where to begin ....

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

TrippyShit zei:Rectaal? das toch anaal? waarom stop je 2-cb in je kont? :P
... Ze zeggen dat je er keihard van gaat 
TrippyShit zei:Rectaal? das toch anaal? waarom stop je 2-cb in je kont? :P
met de penis die eringeschoven is op je 7 jaarlysergine25 zei:The Complete Plugstory of my life where to begin ....
![]()
Eckster C zei:met de penis die eringeschoven is op je 7 jaarlysergine25 zei:The Complete Plugstory of my life where to begin ....
![]()
Eckster C zei:doen we geef maar je adres via pm
barry zei:aan mij mag je het ook pmen omdat ik dacht ik toch al duidelijk had gemaakt dat ik er niet tegen kan als men een hele tijd op iemand ligt te schelden?
Ben deze 2 weken vrij hyper (weinig tot geen alcohol)

barry zei:aan mij mag je het ook pmen omdat ik dacht ik toch al duidelijk had gemaakt dat ik er niet tegen kan als men een hele tijd op iemand ligt te schelden?
Ben deze 2 weken vrij hyper (weinig tot geen alcohol)
Midway zei:Eckster C zei:doen we geef maar je adres via pm
ga je weer de stoere uithangen? Ga je een mes bovenhalen?
Degene met de grootste mond hebben een klein hart en zijn meestal niets waard. Net zoals hun herseninhoud, wat bij jou wel kan kloppen denk ik
Midway zei:Nee, echt laat je onderzoeken op eventuele mentale stoornissen
Jij bent echt zo'n stereotiep keretje. denken dat vechten stoer is, tevergeefs proberen stoer te doen op een forum door te vermelden wat voor stoere keten je wel niet binnengaat waar mensen met messen rondzwaaien. Inclusief nichterige oorbel.
Midway zei:Wat een argumentatie weeral
Ik denk dat een chimpansee nog beter kan argumenteren of overhand winnen in gesprekken
Ik heb niks tegen u want ik ken u ni, ik heb wel iets tege de manier waarop je je gedraagt hier, gewoon lachwekkend, voor iedereen.

Pikachu zei:On topic: Laat maar horen dat verhaal van je, ben benieuwd![]()