• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2 Cee Bee 50 mg overdosis rectaal

3970

Wijs gebruiker
Pffff....ik vond die 20 al heftig...ze zeggen dat je de rectale dosis factor 2 tot 3 moet rekenen. 100 tot 150 mg dus, dat moet voor jou appeltje-eitje zijn.

Veel plezier iig!!! :wave:

Hemi

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ik ga zo beginnen met het verhaal, ik heb wel wat te vertellen.
Ik hoop het snel up te kunnen loaden.

Hoe dan ook, als je denkt dat je alles hebt gehad dan kun je gaan pluggen en compleet opnieuw beginnen.

Mijn dank gaat uit naar de Expert ... 3970 Many Thanks.

Stonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ik wil er wel iets moois van maken dus het duurt nog wel even.

Nieuwe indrukken nieuwe gedachtes nieuwe visuals.

:hearteyes:

Flinter

Belezen gebruiker
Haha hey voorzichtig dit keer hea? niet 10 keer de normale dosering nemen :P.

Ik wens je veel space plezier wou dat ik er bij kon zijn magoed. Rapportje is wel iets dat we verwachten hea :P?.

Flinter

3970

Wijs gebruiker
In plaats van schelden in een pm, kunnen we misschien beter een keertje afspreken, dan hoeven we het forum niet te vervuilen?

Hemi

jasper

Wijs gebruiker
aan mij mag je het ook pmen omdat ik dacht ik toch al duidelijk had gemaakt dat ik er niet tegen kan als men een hele tijd op iemand ligt te schelden?
Ben deze 2 weken vrij hyper (weinig tot geen alcohol)

Midway

Wijs gebruiker
Eckster C zei:
doen we geef maar je adres via pm

ga je weer de stoere uithangen? Ga je een mes bovenhalen?

Degene met de grootste mond hebben een klein hart en zijn meestal niets waard. Net zoals hun herseninhoud, wat bij jou wel kan kloppen denk ik

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
barry zei:
aan mij mag je het ook pmen omdat ik dacht ik toch al duidelijk had gemaakt dat ik er niet tegen kan als men een hele tijd op iemand ligt te schelden?

Ach, hij vraagt er anders ook niet om he. :rolleyes:

Eckster C

Bewuste gebruiker
barry zei:

let's go we vliegen erin barry wacht ik zal je mijn msn adres via pm doorsturen barry dan kan je me toevoegen buddy

Eckster C

Bewuste gebruiker
Midway zei:
Eckster C zei:
doen we geef maar je adres via pm

ga je weer de stoere uithangen? Ga je een mes bovenhalen?

Degene met de grootste mond hebben een klein hart en zijn meestal niets waard. Net zoals hun herseninhoud, wat bij jou wel kan kloppen denk ik

jij ook adres geven via pm?dan zullen we wel zien wie er een klein hartje heeft :tearsofjoy:

Midway

Wijs gebruiker
Nee, echt laat je onderzoeken op eventuele mentale stoornissen

Jij bent echt zo'n stereotiep keretje. denken dat vechten stoer is, tevergeefs proberen stoer te doen op een forum door te vermelden wat voor stoere keten je wel niet binnengaat waar mensen met messen rondzwaaien. Inclusief nichterige oorbel.

Midway

Wijs gebruiker
Wat een argumentatie weeral :)

Ik denk dat een chimpansee nog beter kan argumenteren of overhand winnen in gesprekken

Ik heb niks tegen u want ik ken u ni, ik heb wel iets tege de manier waarop je je gedraagt hier, gewoon lachwekkend, voor iedereen.

jasper

Wijs gebruiker
Midway zei:
Nee, echt laat je onderzoeken op eventuele mentale stoornissen

Jij bent echt zo'n stereotiep keretje. denken dat vechten stoer is, tevergeefs proberen stoer te doen op een forum door te vermelden wat voor stoere keten je wel niet binnengaat waar mensen met messen rondzwaaien. Inclusief nichterige oorbel.

oorbel is nichterig maar strechers zijn cool :P

Eckster C

Bewuste gebruiker
Midway zei:
Wat een argumentatie weeral :)

Ik denk dat een chimpansee nog beter kan argumenteren of overhand winnen in gesprekken

Ik heb niks tegen u want ik ken u ni, ik heb wel iets tege de manier waarop je je gedraagt hier, gewoon lachwekkend, voor iedereen.

Ok ik stem voor vrede,jij ook? maar noem mij nog een keer nichterig en je ligt op intensive care :wave:

Midway

Wijs gebruiker
Stoppen met die belachelijke internetbedreigingen zou ook wel goed zijn voor je forum imago. En ik noem nichterig wie ik wil.

Carlitos

Badass junkie
Denk nou ik kreeg wat moois te lezen gaat het alleen maar over eckster c. ik maak me er niet druk om als niemand had gereageerd had ik niet in de 2e pagina hoeven te reageren.

Pm is het beter werk idd.
Als reageer nu trouwens mede ook weer off-topic :mrgreen:

Maarja ik wee thet niet precies hoor :wave:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
En anders verpest een forumuser weer een heel topic. Sorry hoor, maar dit gaat me toch te ver. Ik wil geen stoere internetpraatjes horen die net zo boeiend zijn als de wilde stoma verhalen van m'n oma, maar dat rectale avontuur van Stonie!!!

Pikachu

Wijs gebruiker
Veel agressie wordt veroorzaakt omdat een minder inteligent iemand zichzelf niet goed verbaal kan verdedigen. Daarom gaan zulke personen vaak over op geweld, uit onmacht over het verlies van het verbale gevecht.

Het is tijd dat eckster c een ban krijgt wat mij betreft.

On topic: Laat maar horen dat verhaal van je, ben benieuwd :grin:

jasper

Wijs gebruiker
kan je zwijgen over die ban?
kim scheld net zoveel mensen en daar zaagt ,iemand over?
miss tijd dat dit forum niet meer zo achterlijk is?

Bovenaan