Ik wil een klein verslag maken van mijn vreselijke nare ervaring met 2C-B-Fly. Ik ben een man die veel sport, prachtige gezin en succesvolle ondernemer.
Heb ervaring met mdma, magic truffels en 2 cb. Verder heb ik nooit wat anders willen proberen. Tot 4 weken geleden wilde ik 2- c- b-FLY uitproberen. Ik heb dit via internet bestelt en 3 dagen later heb ik het ontvangen. Het zag er allemaal netjes uit in verpakking. In mijn vrije weekend op zaterdag om 10:00 ging ik met mijn maat vissen en dacht laat ik het dan maar uitproberen. Ik gebruik nooit thuis en mijn gezin weet van niks. Zo gezegd zo gedaan. Ik nam eerst een halve pilletje (ze waren lichtgroen van kleur). Na een uur voelde ik niks, dus ik weer de andere helft ingenomen. bij elkaar had ik dus 1 pil ingenomen. Ook toen voelde ik totaal niks. Daarna heb ik weer een hele ingenomen. Dus in totaal 2 pillen. Ook toen voelde ik niks, maar begon wazig te zien. Mijn maat die ik dus niet op de hoogte had gehouden van wat ik in had genomen, vroeg op een gegeven moment aan mij of het wel goed ging met mij, ik zei ja en vroeg hem waarom hij dat vroeg. Mijn maat zei zich zorgen te maken om hoe ik eruit zag. Ik ben toen snel naar de wc gerend om in de spiegel te kijken. Jongens ik schrok me rot. Mijn ogen zagen er niet uit en ik voelde me gewoon prima, maar iedereen die daar aan het vissen was en mij kent schrok van hoe ik eruit zag. Mijn hele gezicht zag er gewoon eng uit en kort hierna begon de hoofdpijn... man o man wat was ik boos op mezelf. Ik heb echt alles wat mijn hartje begeert en ik heb normaal gesproken een mooi gaaf gezicht. Het werd alleen maar erger en erger. Ik voelde dus totaal niks alleen wazig kijken en lijk en lijk wit, enge gezicht en die ogen zagen er niet uit... het ergste van alles, is dat we in de avond naar mijn ouders moesten. Als ik het er nu over heb dan zit ik vol woede, want het is immers mijn schuld. Mijn ouders schrokken, de hele familie moest bij elkaar komen omdat ze dachten dat ik kanker had ofzo. Ik kon ze dus niet zeggen wat ik had ingenomen want zij zijn anti drugs. Ik heb geen oog dichtgedaan en het gevoel in mijn vingertoppen was weg. Geen oog dichtgedaan. De volgende dag ontbijten we normaal gesproken samen. Ik had extreem veel honger... ze schrokken van hoeveel ik aan het eten was.. totaal andere persoon. Op een woensdag ben ik naar de huisarts gegaan want ik kon nog steeds niet goed zien en voelde me leeg. 4 weken later heb ik eindelijk weer het gevoel terug in mijn vinger toppen maar mijn gezicht is nog steeds vettig en heb puisten die ik nog nooit heb gehad...... Jongens/meisjes pas op aub met zomaar dingen bestellen via internet... het is het niet waard. Ik heb mijn lesje geleerd en voorlopig antidrugs. Ik ben nog steeds niet helemaal top fit. Ik ben een kickbokswedstrijd kerel, maar moet mijn wedstrijd laten varen in maart. Ik kan wel boos worden op de verzender, maar het is en blijft mijn schuld, zij houden zich goed schuil onder "dit middel is niet voor menselijk gebruik" 2 C B FLY nooit meer,