• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1ste Truffel ervaring!

JonkoPie

Newbie
Wat: Truffels, ik weet niet welke.
Wie: Ik, P, F & S
Waar: Amsterdam, het appartement van de neef & nicht van P
Wanneer: Meivakantie (koninginnedag)

We wilden eigelijk altijd al eens truffels proberen, maar op de een of andere manier kwam het er maar niet van.
Het begon allemaal toen we in Amsterdam door het centrum liepen, P had een ID bij zodat we tenminste de shop in konden gaan.
We liepen langs de smartshop en toen kwam ik op het idee om truffels te nemen. We bespraken het en ik en F wilde het graag doen,
het probleem was alleen dat P geen geld meer had en S niet echt durfde omdat ze ook een beetje gevoelig is voor blowen.
Maar ze vonden het niet erg als wij het wel zouden nemen, dus geen P de smartshop binnen en kwam hij terug met een bakje van 10 gram.
Het was onze eerste keer dus we wilden het nog eventjes rustig aan doen.
Toen zijn we nog een heletijd door de stad gaan lopen en na een tijd vroeg ik aan P & S of ze zeker weten niet mee wilden doen,
en dat ik hem wel kon voorschieten. Ze wilden allebei toch wel graag meedoen, het enigste probleem was toen dat we niet
bekend met de weg waren in Amsterdam en we nu in een ander stuk van het centrum zaten en dus niet wisten waar een Smartshop was.
We hebben toen een heletijd lopen zoeken, en uiteindelijk zag ik de Smartshop waar ik en F ook onze truffels hadden gekocht,
maar tot onze grote teleurstelling ging het rolluik net na beneden want het was sluitingstijd. Ik rende er nog naar toe en P klopte op het rolluik,
maar er werd niet geantwoord dus liep P al terug naar de anderen. Ik bleef staan en klopte nog een paar keer op het rolluik,
en toen ging plotseling de deur van de smartshop open die er naast zat. De man van de smartshop vroeg toen aan mij of ik nog iets moest hebben,
dus ik riep P snel want ik had zelf geen ID van 18. P liep snel naar binnen en kwam terug met nog een bakje truffels.
We zijn toen snel naar een nachtwinkel gegaan en hebben eten en drinken in gekocht,
en ik moet zeggen dat het heel vet is als je alles zo last minute nog geregelt krijgt.

Eenmaal aangekomen in het appartement besloten we dat we de truffels zouden klaarmaken op een tosti en ze zouden op eten voor de tv in de
woonkamer. Ik, F en P maakte de tosti's klaar en S ruimde de salontafel op. Het was ongeveer 24:00 u toen we de truffels innamen.
We wisten wel dat het eventjes duurden maar niet wat we konden verwachten, dat maakte het extra vet.
Ik zat de heletijd vol energie en ik kon niet wachten tot de space begon. De tijd voor dat het begon te werken leek wel een paar uur te duren.
En op het filmpje hoor ik mezelf na drie kwartier zeggen dat ik het maar kut afzetterij vind (We hebben het deels gefilmd).
Naar ongeveer een uur begonnen de truffels te werken bij S. Ze werd een beetje lacherig en vergat vaak het onderwerp waar over ze aan het praten was.
Het lukte haar niet meer om haar sigaret aan te steken en ze zat met haar knieen omhoog en zei dat ze het net twee bergen vond,
en dat over haar deken allemaal bloemetjes groeiden. Ik, F en P vonden het geweldig om S zo aan het spacen te zien,
de truffels werkten bij ons nog niet dus besloten we dat we maar een joint gingen roken omdat we dachten dat dat misschien zou werken.
We draaiden 2 joints, en toen ze bijna opwaren ging ik naar de wc. Toen ik op de wc stond wist ik niet wat me overkwam, de muren waren licht groen geschilderd
en de kleuren straalden door het hele ''kamertje'' en de wc bril leek op een krokodil doordat de rand omhoog stond leek het net alsof ik zijn bek in keek.
Ik vond het aan de ene kant heel vet maar aan de andere kant heel eng omdat het net een Isoleercel was,
dat gevoel kreeg ik nog erger toen ik een tijdje naar het plafond keek, het leek wel alsof er steeds meer relief in de muur kwam.
Ik rende snel de wc uit en weer naar de woonkamer, en vertelde dat het er zo eng was. P ging meekijken en hij had het gevoel dat de muren op hem afkwamen.
Toen ik terug kwam was ik heel heftig aan het spacen, alles straalde en de TV vond ik allang niet meer interessant genoeg.
Ik keek naar de gordijnen deze hadden normaal al rare kleuren en vormen maar nu waren de kleuren heel fel en golfde de vormpjes over het doek.
Ik voelde me fantastisch en toen ik eraan dacht dat er ook mensen waren die nu gewoon aan het werken waren en niet zo'n lol hadden vond ik dat heel erg vreemd.
Er schoten zoveel vette gedachtes door me heen en ik bedacht dat het te gek zou zijn als ik het allemaal op zou schrijven.
Even later bedacht ik me dat mn gedachtes veelste snel gingen om het te kunnen opschrijven, om de seconde had ik weer een ander geniaal idee.
Ondertussen was iedereen al aan zijn trip begonnen, maar S nog wel het ergste ze dacht dat ze op een eiland was en in een strandstoel zat.
Na een tijdje zij ze zelfs dat het ging regenen en deed haar handen over haar hoofd en begon heel raar te lachen, daarna zei ze ik weet dat ik onzin uitkraam,
maar het lijkt allemaal zo echt. Ik had juist het gevoel alsof alles wat ik deed dood normaal was en het leek alsof ik al heel ervaren was met truffels.
F en P hadden nauwelijks visuals maar vooral erg veel lachkicks, dus besloten we dat we nog 2 joints gingen roken.
Daarna begon het echt heftig te worden, ik voelde me net een oermens die zijn gebied moest verkennen en P dacht de hele tijd dat hij F was.
Na een tijdje stond ik op van de bank en rende ik de kamer uit zonder enige reden, ik rende naar boven en ging een kamer binnen.
Er stond een raam open en ik ging in het raam kozijn zitten en staarde naar de bomen en de auto's buiten toen kwamen P en F aangerend. en kwamen er naast zitten.
P had een deken bij zich, die pakte ik af en gooide hem de straat op. Na een tijdje stond ik op en ging ik beneden de deken halen,
toen ik op straat stond en de deken pakte stonden P en F langs het huis op een randje van ongeveer dertig centimeter te dansen(op 1 verdieping hoog)
Toen ben ik weer naar binnen gegaan en zijn we weer op de banken gaan zitten, van dit gedeelte weet ik alleen nog dat het het vetste gedeelte van mij trip was.
Ik weet niet meer wat we precies hebben gedaan maar ik weet wel dat ik samen met S heel veel gehallucineerd heb en dat ik heel veel heb gelachen,
want ik had de dag erna geen stem meer. Het laatste van de trip kan ik me wel nog herrineren. Ik heb eerst een heletijd liggen spacen op het liedje:
Bonobo - Days To Come, terwijl ik een L rookte. En heb ik een heletijd lang naar mn hand gekeken waar allerlei dingen mee gebeurden,
het leek alsof hij kromp en daarna weer uitzette. We sloten de space uiteindelijk af door een hele vette film te kijken die op tv was, ik weet niet meer welke.
Ik zal het wel even navragen want dat was echt heel vet om die film te kijken als je aan het spacen bent.

Iedereen vond het voor herhaling vatbaar, we hebben het daarna ook nog 2 keer gedaan en nu wil ik het graag in de zomervakantie weer eens gaan doen!

Ik hoop dat het leuk is om te lezen!

Adios Amigos :stoned:

Geweldig report!

Heel leuk om te lezen. Ben zelf nog maar 16 en rook alleen wiet in principe.
Maar denk als ik op de leeftijd zit van 18-20 dat ik dit zeker wel een keer ga proberen.

Je hebt me wel weer heel duidelijk gemaakt dat als je zoiets doet dat je dat zeker met goede vrienden in een huis moet doen. En bijv niet buiten. Lijkt mij dat je daar mensen alleen maar mee lastig valt. En dat wil je zeker niet hebben met het imago wat drugs nu al heeft. :)

Bedankt dat je dit geschreven hebt. :)

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Junk Deluxe heeft wel een beetje gelijk. Gaan dansen bij een open raam op de eerste verdieping onder invloed, is gewoon vragen voor problemen. Vermijdt dat soort situatie's een ongelukje zit in een klein hoekje...

Verder heb je een leuk tripreport geschreven.

Agustin

Experimenterende gebruiker
Ik moest een beetje lachen toen ik las dat je tosti's hebt gemaakt van de truffels, jij chef jij.

Buddha Cheese

Belezen gebruiker
ik voelde me net een oermens die zijn gebied moest verkennen en P dacht de hele tijd dat hij F was.
Hiermee moest ik best wel lachen. P dacht dat hij F was.. dat moet een raar gevoel zijn denk k hehe. :)

Leuk reportje. Geeft wel goed weer hoe een eerste ervaring meestal is.

JonkoPie

Newbie
Truffels op de tosti is best chill hoor, je merkt alleen dat je truffels eet door dat op iets harders kauwt.
De tweede keer had ik ze zo weggegeten en eigelijk waren ze best lekker :)

profound

Experimenterende gebruiker
Van je eerste keer direct al 4 joints roken is wel vrij heftig.....heb dit weekend ook net eerste keer truffels gedaan (wat een hemelse ervaring :hearteyes: ) en moest ik daarbij nog joints roken zou ik écht wel zwaar gespaced hebben.

Cool reportje voor de rest!

Nou ik heb gister voor de eerste keer truffels geprobeerd en ik vond het wel relaxed.
In het begin begint alles te bewegen het leek een beetje 3d.
Maar op een gegeven moment kwam er een jongen bij zitten (een echte sukkel by the way) en toen ging het steeds slechter met me...ik zat vol in de trip en en ik wou het niet meer ik werd superbang en heb toen gezegd dat ik even boven ging liggen.

Toen ik op bed lag kwam alles op me af en ik moest echt superhard huilen :flushed: ik wou er zo graag uit maar het ging gewoon niet het was echt doodeng.

Ik heb echt een uur gehuild en ik dacht echt dat ik doodging.

Ik heb de meeste drugs wel gebruikt maar dit was de eerste en de LAATSTE keer truffels, dit wil ik echt nooit meer mee maken...wat een leuke dag had horen te zijn liep helemaal uit de hand.

X San

picturae

Newbie
Maar op een gegeven moment kwam er een jongen bij zitten (een echte sukkel by the way) en toen ging het steeds slechter met me...ik zat vol in de trip en en ik wou het niet meer

set en setting zijn zooooo belangrijk, evenals de JUISTE personen/vrienden/vertrouwelingen
:tearsofjoy:

Het kwam ook inderdaad ook echt door die jongen....je moet het inderdaad in een vertrouwde omgeving doen.

White diamond truffels waren het.....maar voor mij nooit meer ben nog nooit zo bang geweest als toen :cry: het was zelfs zo erg dat ik bijna mijn vader had opgebeld om het allemaal maar gewoon te zeggen want ik dacht echt dat ik in een psychose zou raken!!!!

Bovenaan