1ste keer LSD, waar? + testen vraagding

Charlie--

Newbie
ik ga dus voor het eerst lsd nemen, maar wat is een goede plek?
ik neem het trouwens met een meisje die nog nooit paddo's heeft gebruikt
denk je dat ze dat eerst zou moeten?

en ik wil ze laten testen zegmaar, dat kan toch? tipstipstips? :wink:

ojaaa: moet er een nuchter persoon bij? sommige zeiden dat dat ook moest bij paddo's en dat heb ik ook niet gedaan.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
paddo's zijn heviger dan een lage dosis LSD. Thuis, waar je altijd al bent geweest, of een andere vertrouwde plek is de beste eerste keer plek.

laat de zegels testen, en begin met ongeveer 50 mics. dus als een zegeltje op 100 is getest, deze diagonaal doormidden knippen.

succes :)

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Nuchter persoon (tripsitter) kan wel heel makkelijk zijn tijdens een LSD trip om bepaalde handelingen verrichten; Joint draaien, ander nummer op zetten, etc. Dat kan nog wel eens lastig zijn tijdens een LSD trip (voor mij althans :rolleyes: )

Zorg dat de nuchter persoon, alsmede je mede trippers, mensen zijn die te vertrouwen zijn en die jij vertrouwd!

Have fun, de eerste keer was voor mij magisch :)

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=8271&p=285070#p285070
Als je zin hebt om een tripreport te lezen van iemand die voor het eerst getript heeft..

azgaza

Badass junkie
Ik wilde ook de link www.drugs-test.nl al doorgeven, op die site staat een lijst met adressen waar je je drugs kan laten testen. Iemand zónder paddo ervaring zou ik aanraden te beginnen met zo'n 50 ug, dat is vrij mild, en als je je zegels getest hebt weet je hoe veel je er af moet scheuren/knippen om ongeveer die dosis te hebben. Voor mensen die behoorlijk ervaren zijn met paddo's kan rond de 75 ug wel een mooi begin zijn, dan is 50 ug wel erg mild voor de meesten. Een nuchter persoon is in mijn ogen niet nodig, heb ik ook nog nooit gedaan, maar ik raad wel aan de eerste keer de dosis echt laag te houden dan is de kans op problemen al véél kleiner.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Wat dat andere meisje betreft.. veel mensen raden aan om eerst paddo's te doen vanwege te korte duur van de trip, maar bij 'normale' dosissen is (/vind ik) LSD veel makkelijker te sturen. Wanneer je in een vertrouwde omgeving tript met zo weinig mogelijk mensen er omheen, alleen jij en degene waar je mee tript (of als je heel voorzichtig wilt zijn een sitter erbij) en je houdt de dosis rond de 100µg dan bestaat de kans dat er iets fout gaat vrijwel niet.
Vrijwel niet.. iemand kan natuurlijk schrikken van iets nieuws, iets onbekends, maar ook die kans schat ik vrij klein. Oh en laat je het ons weten wanneer je de testresulaten hebt? Dat is altijd leuk om te weten! (:

Bovenaan