(1p)lsd onder de tong versus op de tong versus doorslikken

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Ik heb tijdens mijn laatste 1p-lsd ervaring met 100microgram blotters ervaren dat ik 2.5 blotters eigenlijk niet onder de tong kan houden. Nu had ik ze dan maar op de tong gelegd maar mijn idee was dat het dan minder snel werd opgenomen en je dus een zwakkere trip kreeg. Is dit waar of is op je tong net zo goed werkend?

Het makkelijkste is natuurlijk doorslikken. Kan dit met blotters ook of alleen met pallets? Moet je wat meer microgram doorslikken om hetzelfde effect te krijgen met op of onder de tong? Ik werd er zelf niet echt wijzer uit.

Ik hoor het graag.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik heb tijdens mijn laatste 1p-lsd ervaring met 100microgram blotters ervaren dat ik 2.5 blotters eigenlijk niet onder de tong kan houden. Nu had ik ze dan maar op de tong gelegd maar mijn idee was dat het dan minder snel werd opgenomen en je dus een zwakkere trip kreeg. Is dit waar of is op je tong net zo goed werkend?
In mijn ervaring maakt dit niet noemenswaardig uit. Dit zal hetzelfde effect geven in mijn beleving...

Het makkelijkste is natuurlijk doorslikken. Kan dit met blotters ook of alleen met pallets? Moet je wat meer microgram doorslikken om hetzelfde effect te krijgen met op of onder de tong? Ik werd er zelf niet echt wijzer uit.
Ikzelf hou het gewoon een kwartiertje ofzo in me mond... boven, onder, zijkant wang, maakt allemaal geen hol uit jo.... na die kwartier dat minime velletje papier lekker doorslikken... Maar zou het wel eerst even een kwartiertje in je mond houden voordat je het doorslikt.

Heb tevens dit topic even verplaats naar de juiste plek. Fijne avond/nacht.

Bovenaan