1e keer

Moi,

Ikga morgen waarschijnlijk voor het eerst blowen met paar mensen, :stoned: 1 iemand die blowed zelf ook, naja hij zou alles regelen enzo voor ons, en dan na school effe gaan blowen met z;''n allen :grin:
ik wou dus weten, hoe voelt het precies?, kan het fout gaan?, Moet ik ook veel eten en drinken?
Naja, ik heb er wel zin in :rolleyes: als alles goed gaat natuurlijk :P

:smoke:

Lataa

Woftie

Experimenterende gebruiker
Ik zou idd wel wat eten. De eerste keer had ik een halve boterham en ranja op voor we gingen smoken. Er kan niet veel mis gaan. Sommigen worden ziek, maar als je niet meer dan 10 hijsjes neemt kan er niks mis gaan denk ik. Zoiets en een shotje had ik de eerste keer op.

Ik voel me intens gelukkig, vrolijk, moe en slim. Veel plezier en ik hoop voor je op een goede eerste keer. :stoned:

Wacky

Badass junkie
Het grote risico is buikpijn van de lachkick of van de vreetkick.

vreetkick kun je voorkomen door te eten voor je blowt.

Verder hoor ik van veel mensen dat ze de eerste keer niets merkten. In dat geval gewoon doorblowen tot je goed stoned ben. Ik had mijn eerste keer zowat een gram opgerookt omdat ik van de eerste joint weinig merkte en 3 uur lang een lachkick gehad, geweldig was het :)

Een vriend van me werd misselijk toen hij voor het eerst blowde en kotste mijn afwasteil vol(ongeveer direct na de eerste hijs), maar dat was iemand die er eigenlijk bang voor was (dat is de belangrijkste reden dat het fout gaat met eerste keren drugs volgens mij) en zowieso ook nog nooit 1 sigaret gerookt had in zijn leven.

Jaapje

Experimenterende gebruiker
Paar tips:
- Zorg voor lekker eten, en aardig wat ervan :)
- Zorg ervoor dat je na het blowen niets hoeft te doen, en dat je je ouders ook niet ziet (ze kunnen het misschien zien aan je rode ogen of je gedrag)
- Neem wat water mee
- Doe het op een plek waar je je gemakkelijk voelt en geen verplichtingen hebt. Een slaapkamer van een vriend ofzo is prima!
- Neem niet te veel in één keer. Het effect slaat namelijk niet meteen in, daar gaan een aantal minuten over heen. Neem een paar hijsjes, wacht 10 minuten, en ga dan denken: kan ik nog meer aan? Het is erg verleidelijk en makkelijk om te veel te nemen, omdat je niet verwachten kunt wat er gaat komen.

Blowen voelt bij mij vooral erg relaxed. Lekker weinig doen, beetje genieten. De eerste keer was bij mij echter heel imponerend en heftig. Ik was heel stoned, (ben nooit meer zo stoned geweest) had lichte visuals (dat je zicht veranderd) en een belabberd geheugen. Het was echt heel vet, maar voor een eerste keer wel erg riskant. De kans is vrij groot dat je dan een slechte trip krijgt.

Veel plezier :)

HetEindeVanAlles

Belezen gebruiker
Tip voor als het de eerste keer slecht gaat in je gedachten (kleine mindfucks):

denk aan een goed lied waar het over weed gaat, of aan een goeie film/serie waar ze blowen. Dan kan je denken: 'hey daar blowen ze ook en dat vond ik nuchter al chill, ik moet hiervan genieten'

Mhm, een persoonlijk voorbeeldje:

als ik me wat minder voel met thc op (gebeurt niet echt meer, maar kom) denk ik aan :

- De weed-aflevering van Family Guy :grin:
- De weed-aflevering van The Simpsons :grin: :grin: Smooke on the waaaaater
- Brian uit Family Guy met zijn geweldige humor en terwijl hij rookt.
- Aan Eminem of Nirvana ofzo die ook blowden

Maar het meeste van de tijd denk ik aan al die schrijvers en kunstenaars die blowen en met hun stuff de meest waanzinnige dingen kunnen bedenken. Nuchter kunnen ze dit ook, maar dat helpt niet echts als je knetter bent hé? :wink:

Maar de grootste tips blijven: veilige plaats, rustig beginnen, jezelf laten gaan en Geniet!

Nou ik heb dus geblowed :grin:

Was echt chill, iedereen moest keihard lachen om niets, :P Naja ik voelde me echt relaxed man :stoned:

Naja, ik was niet echt super stoned ofzo,
maar et was wel supervet :tearsofjoy:

psych-out

Bewuste gebruiker
klinkt als een geslaagd dagje,
wat ik nu ga zegge bedoel ik niet voor nu ofzo, maar als je het blowen al wat vaker hebt gedaan. kijk er mee uit dat je het niet dagelijks gaat gebruiken.
:stoned:

Chemical

Belezen gebruiker
LSDmathXtc zei:
wat ik nu ga zegge bedoel ik niet voor nu ofzo, maar als je het blowen al wat vaker hebt gedaan. kijk er mee uit dat je het niet dagelijks gaat gebruiken.

idd, ik ben ooit 'ns gaan kamperen met sittaman ( :grin: ) De eerste dag weed was echt geweldig, gewoon liggen in het gras en genieten, de dag nadien blowden we nog een keer. Het was direct een pak minder leuk . :)

SittaMan

Belezen gebruiker
Chemical zei:
LSDmathXtc zei:

idd, ik ben ooit 'ns gaan kamperen met sittaman ( :grin: ) De eerste dag weed was echt geweldig, gewoon liggen in het gras en genieten, de dag nadien blowden we nog een keer. Het was direct een pak minder leuk . :)
Toen moesten we snelsnel weg enzo, kwamen we daar trug op onze kampeerplaats en was er een bende marginalen...
De tijd/situatie is echt belangrijk als je eens goed wilt genieten!

Joint-Evangelist

Belezen gebruiker
Nou dude,, ik zou standaard genoeg drinken meenemen (en eten :P voor de vreetkick)
en wees gewoon niet bang, denk niet dat het fout kan gaan, want dan gaat het ook fout :smoke:
laat het gewoon gebeuren en doe het op een moment dat je relax bent :stoned:

succes Dude!! :grin: :stoned: Smokseee :smoke:

Joint-Evangelist

Belezen gebruiker
Re: what you like

imbd852 zei:
Before you go to the bridal wedding dress salon for the first time, browse through weddings magazines to get a sense of what you like; it's helpful to bring pictures of wedding dresses that appeal to you. Also, be open to trying a variety of plus size wedding dresses. What may seem unlikely on the rack of the wedding gowns may be stunning on you.

ok man ik heb bullshit gehoord en ik heb zware bullshit gehoord :P
maar dit verslaat allesXD, we hebben het over dat iemand voor het eerst gaat blowe-->> spammer :P tis niet dat je trouwt met een joint hea :stoned: :P (leuk idee :smoke: )

Bovenaan