• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Zolpiclon ipv benzos

DametjeStep

Newbie
Mijn vriend en ik nemen af en toe benzo's als we uppers hebben gebruikt op een feest. Nu waren de benxos op en hadden we nu zolpidem 7.5 mg

Mijn vriend en ik zijn naar n feestje geweest, hij had voor het feestje nog flink wat pep gesnoven maar tijdens het feest niet meer, wel nog n tikkie 3-meo-pcp. Ik was dit keer nuchter gebleven kwa harddrugs omdat ik me niet fit voelde, ziekig beetje maagzuur

5:30 thuis
Thuis gekomen van het feest, even lekker gebabbeld omdat ik flink dronken was.
We vonden het spannend te nemen omdat we op meerdere plekken verschillende dingen lazen over hoe of wat en hoeveel je kon nemen.
Hierdoor gingen we eerss proberen te slapen zonder. Ik stopte hier met alcohol drinken

09:00 ik ben in slaapgevallen

13:00
Mn vriend kon niet slapen, we hadden afgesproken dat hij ze dan gewoon kon gaan proberen wilde ze dan toch graag gaan proberen. Ik werd toevallig wakker en deed gezellig mee
Hij leek er snel iets van te merken maar het was geen heftig effect, hij had ook helemaal niks gegeten
Ik vond het den beetje een vies smaken. Ik was nog moe dus draaide me snel om

Om 16
Ik baal dat ik weer wakker ben geworden, ik had gelezen dat zolpidem vooral goed was voor doorslapen. Ik voel me wel oke chill alsof ik benzos light heb genomen, waar ik normaal flink honger krijgt van benzos ervaarde ik zoiets nu pas toen ik aan het eten was, dat was super lekker en wou eigenlijk wel meer, al was het maar een boterham. Ik wachtte in de hoop dat mijn vriend nog honger kreeg

Mijn vriend vertelde wel dat ik heel diep heb geslapen en ik heb niet doorgehad dat hij is gaan douchen. Ondertussen heeft hij een beetje op zn telefoon gezeten en is hij een paar keer naar de keuken gelopen om te blowen maar slapen is hem niet gelukt.
Vraag me af ie misschien wat minder op zn telefoon moest zitten en meer proberen te slapen (hij zegt dat ie dat wel ook heeft gedaan)

Om 19:00 we zijn nu glory aan t kijken en hebben er 1 bijgenomen.
Ik voel me wel rustig, mijn vriend lijkt vooral hyper gefixeerd om zijn telefoon spel waar ik me lichtelijk aan irriteert
Hij zegt ze inmiddels wel wat rustiger te voelen van de vorige zolpidem maar ademt nog wat onregelmatig met veel gezucht en gesteun
Dat spelletje legt ie in iedergeval niet snel weg
Na n halfuurtje is zn telefoon leeg en moet in de oplader
Ik zit nu aan n lekker cup a soupje, ik voel me wel wazig in mijn hoofd maar niet op een vervelende manier. Ik voel me een beetje zen en op dit moment vind ik alles wel best.
Wel moet ik vaak poepen wat ik ook heb van benzos. Ik besluit vanaf dit punt met mijn vriend mee te blowen

20:00 ik merk dat door de combinatie van zolp en de blow ik wel lekker traag begin te worden ook in het bewegen en hand oog coördinatie.
Zwaar stoned, ik blow eigenlijk nooit nu is het moeilijk te onderscheiden wat de zolpidem levert en wat de wiet, ik neem van de volgende een stuk minder, ook ga ik vanaf nu weer op een laag tempo drinken. Ik heb het gevoel alsof ik heel zwaar ben en er een deken over mij ligt waar die niet ligt en ik het voelt alsof ik lekker diep wegzak in bed.

20:35 wel lopen allebij wat mankel
Ik neem nog een zolp en wat paddo druppels, mijn vriend alleen de druppels
De paddos komen bij vrij snel opzetten kleuren worden intenser en ik voel chill, beetje zwaar van de blow en n beetje misselijk maar niets waar ik niet mee kan dealen

Vanaf dit punt hebben we dus gewoon een zware paddo trip gehad, in het begin wat oncomfortabel voor mij met de effecten van zolpiclon maar dat wende gauw. Ik zou zolpidem niet aanrader als slaapmiddel of vervanger van benzodiazepinen maar als je nets iets chiller de "day after" wil doorkomen zou ik het zeker doen

Dit was mijn tripreportje en bedankt voor het lezen 👻

DametjeStep

Newbie
Dit is meer een beetje "ik gooi maar vanalles in mijn lichaam en kijk wel wat er gebeurd verhaal".

Waarom Alcohol + Zolpidem + THC en dan nog paddo druppels er achteraan?

Snap de logica er niet zo van.
Vanaf 13:00 tot 20:00 zat er niks anders in mijn lichaam dan zolpiclon en heb ik dit zo duidelijk mogelijk proberen te omschrijven hoe ik dit heb ervaren.
Ik dacht ik neem een huisje van een blow omdat ik daar vaak moe van wordt en lekker slaap maar aangezien mijn vriend toch niet kon slapen maar ze zich wel chill voelden zijn we lekker gaan trippen

CuriousExplorer

DF-koning
Je had gelezen dat Zolpidem helpt om goed door te slapen?

Je kunt niet verder van de waarheid verwijerd zijn. Het is een inslaper.

Los daarvan, waarom beginnen klooien met onverantwoorde dosissen Zolpidem?
Je bouwt heel snel tolerantie op, en je geraakt er niet zomaar vanaf.
Als je dan toch jezelf goed had ingelezen had je ook gelezen dat mensen complete blackouts ervaren als ze meer dan 30mg nemen.
Jij gaat er nog vanalles tussendoor gooien.

Heb wat respect voor je lichaam. Je hebt er maar eentje.

Brakka Mang

Badass junkie
Er staat zopiclon in de titel, das een big difference. Daar moet je er geen 4 van nemen weet ik uit eigen ervaring 🤣

DametjeStep

Newbie
Je had gelezen dat Zolpidem helpt om goed door te slapen?

Je kunt niet verder van de waarheid verwijerd zijn. Het is een inslaper.

Los daarvan, waarom beginnen klooien met onverantwoorde dosissen Zolpidem?
Je bouwt heel snel tolerantie op, en je geraakt er niet zomaar vanaf.
Als je dan toch jezelf goed had ingelezen had je ook gelezen dat mensen complete blackouts ervaren als ze meer dan 30mg nemen.
Jij gaat er nog vanalles tussendoor gooien.

Heb wat respect voor je lichaam. Je hebt er maar eentje.
Ja ik had gelezen dat je zon 7 uur van zou moeten door slapen.

Wat ik ook eerder zei heb ik hele diverse dingen over gelezen dat je bijvoorbeeld absoluut niet meer dan 2 mag meenemen naar ook mensen die rustig 10 over een dag weg slikken (nu was dat niet mijn plan) ik had er uiteindelijk 3 en mijn vriend 2 op van 7.5 ik denk dat het wel uitmaakt of je dit tegelijkertijd neemt of verspreid

Terugblikkend denk ik dat ik me ook chilller voelde dan dat ik dacht, een beetje ego strelend chill ofzo
"Ik kan de wereld aan en neem lekker nog meer"

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Misschien de volgende keer even de bijsluiter lezen ipv random op internet?

- 'wekt slaap op' -> inslaper, geen doorslaper;
- combinatiegebruik met alcohol is afgeraden;
- dosering voor volwassenen 7,5 mg, dit mag niet worden opgehoogd.

'ik werd toevallig wakker dus ik deed gezellig mee': het zijn geen snoepjes he?

DametjeStep

Newbie
Misschien de volgende keer even de bijsluiter lezen ipv random op internet?

- 'wekt slaap op' -> inslaper, geen doorslaper;
- combinatiegebruik met alcohol is afgeraden;
- dosering voor volwassenen 7,5 mg, dit mag niet worden opgehoogd.

'ik werd toevallig wakker dus ik deed gezellig mee': het zijn geen snoepjes he?
Is dat niet de essentie van recreatief drugs gebruik? Tenminste ik doe geen drugs als ik alleen ben wat het ook gezellig maakt

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Is dat niet de essentie van recreatief drugs gebruik? Tenminste ik doe geen drugs als ik alleen ben wat het ook gezellig maakt
De essentie van verantwoord recreatief druggebruik lijkt me om eerst te kijken wat je in je hoofd stopt en wat daar belangrijk bij is :wink:

Maargoed, je moet het natuurlijk helemaal zelf weten.

Zopiclon vervolgens niet aanraden als slaapmiddel (waar het echt prima voor werkt) maar wel om op te chillen.. tsja. Daar heb ik wel een mening over.

DametjeStep

Newbie
Ik kan beter niets zeggen….maar het lijkt er niet echt op dat de reacties van meerdere leden ook maar een beetje tot je doordringen.

Sluit me aan bij wat @Mevrouw Pløp zegt: je moet het helemaal zelf weten. Ga zo door.
Zeker wel, ik zal dit zeker niet nog een keer gebruiken en al zeker niet meer dan 1. Gelukkig heb ik dan geen blackouts gehad maar wel een hele chille dag.
Toch blijf ik het een apart concept vinden dat na alles wat ik ooit in mijn lichaam heb gestopt dit dan het pilletje zou moeten zijn waar je er geen twee van mag.
Ik heb wat geprobeerd te googlen naar de werking en hoe dit zit maar werd er niet veel wijzer van.

DametjeStep

Newbie
De essentie van verantwoord recreatief druggebruik lijkt me om eerst te kijken wat je in je hoofd stopt en wat daar belangrijk bij is :wink:

Maargoed, je moet het natuurlijk helemaal zelf weten.

Zopiclon vervolgens niet aanraden als slaapmiddel (waar het echt prima voor werkt) maar wel om op te chillen.. tsja. Daar heb ik wel een mening over.
Dat was voor de kennis die ik nu heb, en om te zeggen dat het prima werkt als slaapmiddel vind ik ook een beetje ver gezocht
Elk persoon is anders en ervaren drugs en bijwerkingen anders, daarom schrijven we toch ook een beetje trip reports?

Brakka Mang

Badass junkie
Dat was voor de kennis die ik nu heb, en om te zeggen dat het prima werkt als slaapmiddel vind ik ook een beetje ver gezocht
Elk persoon is anders en ervaren drugs en bijwerkingen anders, daarom schrijven we toch ook een beetje trip reports?
Zopiclon werkt goed als slaapmiddel, je haalt zolpidem en zopiclon door elkaar. Zopiclon wordt voorgeschreven aan mensen die leiden aan slapeloosheid en is een doorslaper, zolpidem is een inslaper. Zopiclon zijn 7.5mg tabletjes, zolpidem 10mg. Goed dat je in ieder geval zelf al aangeeft dat je er voortaan beter mee zal omgaan. Als je weer eens wat onbekends wilt gebruiken kan je hier op het forum ook veel informatie vinden door middel van de zoekfunctie.

Highonlife

Bewuste gebruiker
Zopiclon werkt goed als slaapmiddel, je haalt zolpidem en zopiclon door elkaar. Zopiclon wordt voorgeschreven aan mensen die leiden aan slapeloosheid en is een doorslaper, zolpidem is een inslaper. Zopiclon zijn 7.5mg tabletjes, zolpidem 10mg. Goed dat je in ieder geval zelf al aangeeft dat je er voortaan beter mee zal omgaan. Als je weer eens wat onbekends wilt gebruiken kan je hier op het forum ook veel informatie vinden door middel van de zoekfunctie.
Zowel zopiclon als zolpidem zijn inslapers. Heb zelf goede ervaringen met zopiclon op voorschrift. Onder 'doorslapers' verstaat men eerder langwerkende benzodiazepines, al is er natuurlijk ook een grijs gebied.

De Zandman

DF-koning
Ik heb goede ervaring met zolpidem.
15 minuten na innemen gaan Tanja en ik ter bedde en mijn slaap komt meestal binnen twee minuten.
Als Tanja mij niet wakker maakt, dan slaap ik een uurtje of 3,4 op die zolpidem.
Maar ja, die ptss. Godverdomme wat een misere.....

Brakka Mang

Badass junkie
Zowel zopiclon als zolpidem zijn inslapers. Heb zelf goede ervaringen met zopiclon op voorschrift. Onder 'doorslapers' verstaat men eerder langwerkende benzodiazepines, al is er natuurlijk ook een grijs gebied.
Zopiclon werkt 6-8 uur en is wordt toegepast om beter door te slapen.

Bovenaan