1e keer xtc!

xtaac

Newbie
Ik zal mij eerst maar even voorstellen,
ik ben Max 17 jaar oud, heb eigenlijk niet zo heel veel ervaring met drugs
rook zo nu en dan een jointje, en heb weleens lachgas gedaan.

geslacht: man
lengte: 1.85m
gewicht: 73kg
Welke pil?: witte speaker :hearteyes:

set/setting: Met J een goeie vriend van me, en T ook een vriend, in een vette discotheek

'T begon allemaal een half jaar geleden, ik ga altijd veel uit ( tja dan zie je vaak altijd mensen met dikke doppen en mensen die als een gek aan het dansen zijn :beer: ),heb ook veel vrienden erover horen vertellen, dus ik werd er best wel nieuwschierig ernaar zeg maar..
heb me eigen letterlijk scheel gelezen voordat ik het ging doen haha,

22.00: J en ik gingen die witte speaker halen,
22.45: We waren weer bij het huis van J en hadden de witte speaker nu, we hebben wat muziek geluisterd en 3 flesjes bier gedronken
23.30 Onze vriend T kwam eraan met de auto en we gingen richting de club, T heeft ook nog nooit xtc gebruikt en gaat het ook niet doen want hij moet rijden en wil het een andere keer proberen, we hadden de pil al in 2 mooie halfjes gehakt met een mes, en een flesje water meegenomen

00.00 We kwamen aan bij de club en namen het pilletje in, we waren echt best wel zenuwachtig, maar we waren echt zeeeer benieuwd hoe het zou zijn,
Ondertussen stonden we in de rij (zat me nog druk te maken omdat die club 18 jaar en ouder is
en er misschien niet in zou komen maar ik kwam erdoor en was echt opgelucht dat het was gelukt) daarna hadden we de jassen opgehangen.
00.15 We liepen de house zaal in en gingen alvast een beetje dansen, D-Rashid
was hier aan het draaien en dat was al lijp zonder dat pilletje :P T had een biertje gehaald
voor ons, ik zei tegen J we zien wel wanneer het gaat werken,we laten het gewoon op ons af
komen.

00.25 Ineens voelde ik tijdens het dansen hele tintelingen in me benen en armen niet normaal gewoon!! Ik zei tegen J: wajoooo gozer dit is lekker man :mrgreen: Bij J gebeurden het zelfde 5min later.. Ik kon eindeloos dansen op de muziek dat voelde gewoon zo chill met die bass
elke beweging leek te kloppen op elke toon. Ook weet ik nog dat ik de hele tijd drank wou halen
puur ''om even te lopen'' toen merkte ik ineens dat ik mega springveren onder me schoenen had
ik zweefde er gewoon heen..! Ik kwam weer terug om de biertjes te brengen en dat voelde echt
goed om die biertjes te geven aan je vrienden..!!
Het gevoel werd steeds heftiger en heftiger, de lichten werden mooi, en die muziek was gewoon
bijna hemels te noemen sjeeezus wat was dat lekker:)
ook leek het alsof iedereen een soort familie van me was dat was ook echt een gaaf gevoel.
Liep de hele tijd met een lach op me gezicht die er gewoon met geen 1 mogelijkheid van af te vegen was :smoke: J ging ook als een trein hij vroeg of we even op het balkonnetje zouden staan boven de zaal daar had je een mooi uitzicht, dat leek mij wel wat dus dat hadden we maar gedaan( zag er ook echt space uit).
We besloten om even een peuk te roken in het rokershok, weet nog wel dat die peuk chill
tusse me vingers voelde en heeel licht was! We zaten over van alles te praten vooral hoe lijp het hier wel niet is je kent het wel:P, maar op een gegeven moment werd ik een beetje misselijk en gek van al die praatende mensen in het rokershok dat praten van al die mensen werd ik gewoon een beetje gek van, dus we besloten maar weer om terug de zaal in te gaan.
We gingen weer helemaal los, Ik zag T gewoon denken: Jeetje,dit moet ik ook een keer doen!!
Heb ook mega veel high fives gegeven aan mensen die ik niet eens kende dat voelde ook wel chill...
Het was 03.45 en de club ging sluiten dus we gingen weer terug met de auto naar J's huis,
daar hebben we nog wat muziek geluisterd tot 07.00 in de ochtend haha:P,
daarna zijn we maar naar bed gegaan, weet nog dat die dekens chill aanvoelde..Het viel me mee dat ik zo in slaap viel en heb toch nog zo'n 6uur geslapen.

Toen we wakker werden gelijk goed gegeten en gedronken en wat fruit gegeten ,we waren ook echt niet brak, wel echt een beetje een dip gehad op dinsdag maarja dat kan je verwachten,

Heb zoiezo de avond van me leven gehad!! :stoned:
In de tussentijd heb ik nog 3keer xtc genomen, ik ben het ook niet van plan om het om de 2 weken te doen ofzo, heb de eerste keer gelijk 6 weken gewacht en daarna ook nog lange pauzes ertussen..

Dit is me eerste verslag die ik schrijf, ben nieuw hier dus hoop dat jullie het wat vonden!

zornax

Experimenterende gebruiker
Leuke report! Ik herken hier veel dingen van

Ik mag zaterdag weer! ook op witte speakertjes. word mijn 2de x. De 1e x kut pillen gehad van een te lage dosis dus ik hoop dat het deze x nog mooier gaat worden. Heb hier netjes 8 weken voor gewacht :)

xtaac

Newbie
bedankt!,

zonden van je 1e keer dan met die klote pillen,,
26e kan ik ook weer ( een halve gele triforce, prima dingen trouwens!! deze had ik met koninginnenacht ook zijn 180mg met een spreiding tot 200mg)
weer in dezelfde club als in dit verslag, dus dat wordt weer lekker knallen :wink:

zornax

Experimenterende gebruiker
veel plezier!

ik heb nu ipv van witte speakertjes een voorraadje gele triforces kunnen bemachtigen, genoeg voor alle zomer festivals :grin: belooft een mooie tijd te worden!

Bovenaan