Skippy zei:
bha012014 zei:
ik heb me zelf ook ff aangemeld op het forum.
LSD
Ik heb er zo lang naar gezocht , en nu heb ik het eindelijk te pakken 10 LSD trips voor 50 euro. De druppelaar zij dat er 250 micro gram in zat. Ik heb 3/4 genomen. ik zat eerst te deken om 1/2 te nemen maar omdat ik al redekijk wat diepe en intense trips heb gehad heb ik toch maar 3/4 trip genomen. Hij begint nu aardig te werken in het is echt wel een lekkere drugs.
Ik snap trouwens niet waarom sommige mensen bad trips krijgen?? omdat ik er alleen maar supper vrolijk van wordy
groeten een nieuwe LSD fan
kijk, dat snap ik nou ook niet dat mensen bad gaan van LSD!
Kan er alleen maar van genieten
Een bad trip krijg je niet zomaar, he.
Als je een stemming hebt, die niet echt zo vrolijk is, omdat je in een dipje zit wegens problemen of weet ik veel en je zoekt uitweg door drugs om deze even te vergeten dan geraak je pas in problemen.
Veel mensen grijpen dan naar xtc omdat ze daar vrolijk van worden. Maar eens deze uitgewerkt is, voelen ze zich nog veel depressiever.
Bij extreme gevallen beginnen deze mensen zelfs met heroine.
Een zeer slecht idee is om Paddo's of lsd te gaan gebruiken om de realiteit even te ontsnappen. Een bad trip ontstaat dan in meeste gevallen.
Wanneer je dus onzeker of bang bent om je eerste keer te gaan trippen, moet je dit dus zeker niet doen. Ook daardoor kan je in een badtrip terecht komen.
Als tip wil ik mensen ook dit meegeven ( niet bedoeld als wijsneus, maar enkel uit persoonlijke ervaringen ). Zet je gsm uit tijdens trippen, zodat niemand je kan lastigvallen met problemen tijdens reis naar het onbekende.