1e keer LSD

Skippy

Wijs gebruiker
bha012014 zei:
ik heb me zelf ook ff aangemeld op het forum.

LSD
Ik heb er zo lang naar gezocht , en nu heb ik het eindelijk te pakken 10 LSD trips voor 50 euro. De druppelaar zij dat er 250 micro gram in zat. Ik heb 3/4 genomen. ik zat eerst te deken om 1/2 te nemen maar omdat ik al redekijk wat diepe en intense trips heb gehad heb ik toch maar 3/4 trip genomen. Hij begint nu aardig te werken in het is echt wel een lekkere drugs.

Ik snap trouwens niet waarom sommige mensen bad trips krijgen?? omdat ik er alleen maar supper vrolijk van wordy :openmouth:

groeten een nieuwe LSD fan :smoke:

kijk, dat snap ik nou ook niet dat mensen bad gaan van LSD!
Kan er alleen maar van genieten :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Bollie

Bewuste gebruiker
Skippy zei:
bha012014 zei:
ik heb me zelf ook ff aangemeld op het forum.

LSD
Ik heb er zo lang naar gezocht , en nu heb ik het eindelijk te pakken 10 LSD trips voor 50 euro. De druppelaar zij dat er 250 micro gram in zat. Ik heb 3/4 genomen. ik zat eerst te deken om 1/2 te nemen maar omdat ik al redekijk wat diepe en intense trips heb gehad heb ik toch maar 3/4 trip genomen. Hij begint nu aardig te werken in het is echt wel een lekkere drugs.

Ik snap trouwens niet waarom sommige mensen bad trips krijgen?? omdat ik er alleen maar supper vrolijk van wordy :openmouth:

groeten een nieuwe LSD fan :smoke:

kijk, dat snap ik nou ook niet dat mensen bad gaan van LSD!
Kan er alleen maar van genieten :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Een bad trip krijg je niet zomaar, he.
Als je een stemming hebt, die niet echt zo vrolijk is, omdat je in een dipje zit wegens problemen of weet ik veel en je zoekt uitweg door drugs om deze even te vergeten dan geraak je pas in problemen.
Veel mensen grijpen dan naar xtc omdat ze daar vrolijk van worden. Maar eens deze uitgewerkt is, voelen ze zich nog veel depressiever.
Bij extreme gevallen beginnen deze mensen zelfs met heroine.

Een zeer slecht idee is om Paddo's of lsd te gaan gebruiken om de realiteit even te ontsnappen. Een bad trip ontstaat dan in meeste gevallen.
Wanneer je dus onzeker of bang bent om je eerste keer te gaan trippen, moet je dit dus zeker niet doen. Ook daardoor kan je in een badtrip terecht komen.

Als tip wil ik mensen ook dit meegeven ( niet bedoeld als wijsneus, maar enkel uit persoonlijke ervaringen ). Zet je gsm uit tijdens trippen, zodat niemand je kan lastigvallen met problemen tijdens reis naar het onbekende.

Skippy

Wijs gebruiker
Mijn eerste keer LSD was anders behoorlijk chaotisch, ik ging naar Utrecht, die had ik nog nooit gezien , vreemd huis enzo...
Heb de meest heftige trip gehad die ik me kan voorstellen, voelde me top!
En tijdens de trip moest ik ook weer terugreizen met de trein en heb me kostelijk vermaakt!
Terwijl ik eigenlijk vet klote in mn vel zat, het ligt maar net aan de persoon

bha012014

Newbie
lsd

Het was echt supper ,

Het is net als rivella een beetje raar maar wel lekker :grin:

maargoe dik heb de bomen zien dansen en zo.
Elk ander muziekje wat ik opzette had ook weer zijn eigen sfeer, ook erg appart.

Als ik een muziekje op zette dan werdt in mijn gedachten de muziek voorgespeeld ook erg appart maar wel leuk :)

Jeller

Badass junkie
als je op de goede plaats bent op de juiste tijd kan je volgens mij ook bijna niet slecht gaan als je een normale dosis neemt

het leuke is dat je lichamelijk heel goed voelt, geen vervelende bijwerkingen zoals bij sommige andere drugs

dus geen reden om bad te gaan :)

live fast die Young

Belezen gebruiker
ik hoor juist vaak van mensen dat ze er enorm misselijk van kunnen worden
of dat ze zich gewoon goed voelen, en dat er soms echt enorme 'golven' van misselijkheid over ze heengaan

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
live fast die Young zei:
ik hoor juist vaak van mensen dat ze er enorm misselijk van kunnen worden
of dat ze zich gewoon goed voelen, en dat er soms echt enorme 'golven' van misselijkheid over ze heengaan

Weet je wanneer je misselijk wordt?,als je op het heldere idee komt om een half zacht eitje te gaan eten in je acid-trip...

Intoxicated

Wijs gebruiker
Gatverdamme

(Ik heb wel in het bos ene keer een wildvreemde bes gegeten omdat ik dacht dat het een bosbes was terwijl ik acid ophad. Was echt te vies en bitter... Maar ik kon er wel om lachen :grin: )

Bovenaan