15X salvia ook roken?

Woftie

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Ik wil morgen met een paar vrienden voor het eerst salvia gaan gebuiken. Ik heb nu 15X extract gekregen van indian elements. Er staat op de verpakking alleen dat je het onder je tong kunt leggen, maar voel je hem niet beter als je het gewoon in een 'joint' draaid en hem dan oprookt via een (zelfgemaakte) waterpijp? En hoeveel moet je er dan in doen?

Alvast bedankt :stoned:

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Zoek eerst eens voordat je die vragen stelt.
Het lijkt er zelfs op dat je nog niet eens weet op wat voor manier je salvia moet roken.
Persoonlijk zoek ik altijd EERST informatie op over het hoe en wat van een bepaalde drug, en DAARNA koop ik het pas, maar dat zal wel aan mij liggen. :wink:

Kijk voor de grap eens hier: http://www.salvia-divinorum.nl/

Verder zijn er hier talloze topics met dezelfde vragen.

Succes!

Oom Klaas

Badass junkie
Lees je inderdaad maar eerst eens goed in, dit is geen spul waar je alleen een beetje vaag van word. Op een 15 of 20 x extract ben ik een bol energie geweest die zover vloog dat ik uiteindelijk bij het begin kwam, ieder deeltje dat mijn identiteit vormde vloog weg; ik was weg.
En dan duurt het maar 20 minuten, maar ik heb daarna een dag nodig gehad om alles een plaats te kunnen geven.

Met salvia kan je niet spelen, het speelt met jou.

edit:
Het kan wel in een joint, maar dat is gewoon zonde van je salvia. Het effect is dan helemaal niets in vergelijking met hoe het echt werkt.

Woftie

Experimenterende gebruiker
Ja, die site stond bijna bovenaan bij google, dus die had ik gisteren ook al door gelezen. Ik ga het echt niet gebruiken als ik er totaal niks vanaf weet behalve de zeer betrouwbare aflevering van dr. phil :P . Het probleem is alleen dat ik geen tabijkspijpje, waterpijp of een pijp met luchtkoeling :confused: heb. verder staat er dat je bij 5X extract 0,1 tot 0,3 moet gebruiken als je het rookt. Op het pakje staat dat je 0,1 van 15x onder je tong moet leggen. Maar wat is nou het beste voor de eerste keer? Dat kan ik toch beter aan ervaringsdeskundige vragen.

Oom Klaas

Badass junkie
Probeer eerst eens tussen de 0,05 en 0,1 in een fatsoenlijk pijpje.
Eerst naar de winkel dus.

't Kan ook zijn dat je helemaal niets voelt de komende 5 keer dat je het rookt, maar niet meteen te heldhaftig hiermee omgaan.

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Voor 5 a 10 euro heb je een pijpje man. Als je dat er niet voor over hebt kan je de hele ervaring wel gewoon vergeten, koop dan truffels ofzo.

Als je 5x had gekocht had je op het oog de hoeveelheid in één vijfden ongeveer kunnen indelen.
Nu wordt dat een stuk lastiger.
Mijn advies, probeer gewoon een hele kleine hoeveelheid op een vinger te leggen en rook dat, dan heb je in ieder geval niet veels te veel. En onthoud: Hou die rook in je longen voor een flinke tijd.

Bovenaan