• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

15 gram Atlantis

de hofnar

Experimenterende gebruiker
hallo allemaal, ik lees al een tijdje trip reports op het forum en vond het tijd om een eigen te maken. Dit is mijn eerste keer dat ik een trip report schrijf dus als ik nog iets kan verbeteren hoor ik het graag. :)

Ik begin met de setting, We waren met 3 mensen. Ik (1:sunglasses:, J (1:sunglasses: en W (19). We zijn allemaal jongens. Ik en J hadden nog geen ervaring met truffels maar W had het al 1 keer eerder gedaan.

We waren bij W thuis en hadden allemaal een bakje truffels. Rond 11:00 begonnen we met het innemen van de truffels. Ik had op YouTube gezien dat je ze het makkelijkst weg krijgt als je ze tussen naturel chips deed dus zo hadden we ze gegeten en we proefde niks van de truffels. Toen we het allemaal naar binnen hadden gingen we tv kijken en wachten tot er iets gebeurde en na zo'n 10/15 minuten merkte ik al dat ik heel anders ging denken. Er hing bijvoorbeeld Eem schilderij op de muur waar ik eerst niks in zag, en daarna kon ik al allemaal dingen bedenken wat het voor moest stellen. Toen ik dit vertelde merkte ook J en W het en we moesten lachen door alle dingen die we er in zagen.

Even later toen de truffels beter hun werk gingen doen zag ik het schilderij ademen, dit was echt heel raar omdat het m'n eerste keer was dat er zoiets gebeurde. Op dit moment zag iedereen alles golven en vonden we alles super grappig. We besloten om even op het balkon met z'n alle te roken, en zoals ik al gehoord had is roken echt heerlijk door de truffels. Toen we op het balkon stonden viel ons ook op hoe soepel alles ging. Bijvoorbeeld dingen overgooien, het kon gewoon niet fout gaan. Na het roken ging ik maar de wc en de visuals werden steeds sterker. Toen ik wc papier wou pakken zag ik de hondjes op het papier bewegen en hier hebben we ook allemaal heel hard om gelachen.

We hadden binnen alles wel gezien dus we gingen naar buiten om een jointje te roken. We zaten op een soort stenen in een cirkel en toen we daar zaten voelde m'n lichaam heel raar. Ik had het gevoel alsof ik mezelf heel klein kon maken. En dan echt zo klein dat ik in een schelp kom kruipen ofzo. Hierna gingen we weer naar binnen en hebben we weer gelachen om van alles en nog wat en hebben we filmpjes gekeken op YouTube. W kwam op het idee om te tekenen en dit leek J en mij een goed idee. Toen ik aan het tekenen was tekende ik gewoon alles wat in me opkwam en ik heb echt een hele rare tekening gemaakt. Dit is echt een aanrader om te doen tijdens truffelen!
Na het tekenen hebben we nog wat gerookt en gelachen om de meest rare dingen en daarmee was de dag wel ten einde gekomen.

Ik hoop dat jullie mijn trip report leuk vonden, en als jullie meer trip reports Willen hoor ik het graag want ik heb nog wel wat leuke verhalen :grin:

SirErick

Wijs gebruiker
de hofnar zei:
Ik hoop dat jullie mijn trip report leuk vonden
Ja, dat is hij zeker.

de hofnar zei:
als jullie meer trip reports Willen hoor ik het graag want ik heb nog wel wat leuke verhalen :grin:
Ik persoonlijk - en ik ben vast niet de enige die er zo over denkt - wil nog meer trip reports van je lezen, want je hebt een levendige manier van schrijven en dat is juist cool vind ik.

de hofnar

SirErick zei:
de hofnar zei:
Ik hoop dat jullie mijn trip report leuk vonden
Ja, dat is hij zeker.

de hofnar zei:
als jullie meer trip reports Willen hoor ik het graag want ik heb nog wel wat leuke verhalen :grin:
Ik persoonlijk - en ik ben vast niet de enige die er zo over denkt - wil nog meer trip reports van je lezen, want je hebt een levendige manier van schrijven en dat is juist cool vind ik.

Ik ben blij om te horen dat het leuk was om te lezen :)
Waarover zou je nog een trip report Willen lezen? Ik heb meerdere keren truffels gebruikt en 2 keer XTC. Over 2 weken ga ik mijn 3e keer XTC gebruiken dus zeg maar wat je wil, dan doe ik m'n best om er een mooi trip report van de maken :)

Bobsacamano

Badass junkie
Hey man welkom in de wereld van trippen. De mooiste kant van drugs gebruik vind ik zelf. Leuk dat je zon fijne trip hebt gehad. Ik moet je een compliment geven. Niet zoals SirErick over je schrijven maar over het feit dat je alles goed hebt gedaan. Je hebt het met vrienden gedaan in een goeie setting en niet meteen een belachelijk sterke truffel en veel te veel.

Klinkt misschien als een normale zaak voor je maar op jou leeftijd lees ik veel andere reports.

Het klinkt een beetje als mijn eerste twee trip ervaringen. Lekker ontdekken en spelen. Waarschijnlijk heb je je een groot gedeelte als een nieuwsgierig klein kind gevoelt.

Rock on man have fun met de volgende trip.

de hofnar

bobsacamano zei:
Ik moet je een compliment geven. Niet zoals SirErick over je schrijven maar over het feit dat je alles goed hebt gedaan. Je hebt het met vrienden gedaan in een goeie setting en niet meteen een belachelijk sterke truffel en veel te veel.

Bedankt voor het compliment. Ik ga over ongeveer een week XTC gebruiken, als jullie het leuk lijkt kan ik hier een trip report over schrijven.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Ik sluit me aan bij wat de vorige twee heren hebben gezegd, krijg zin om mn eigen truffeltjes binnenkort eens uit de vriezer te halen.

Vorige keer dat ik truffelde met een kleine dame gingen we ook tekenen en hebben we bijgehouden wat we dachten in een boekje (omdat al je ideeën op dat moment briljant klinken). Achteraf blijken je gedachten echt helemaal nergens op te slaan maar we hebben er wel helemaal krom om gelegen. :tongueout:

Om eerlijk te zijn vind ik de MDMA (XTC) reports meestal wat minder interessant omdat daar al zoveel van zijn maar het kan ook alleen al leuk zijn om voor jezelf een rapportje te schrijven aangezien dan het mooie moment beter bij blijft, veel ervaringen met MDMA zijn mij slecht bij gebleven.

Bobsacamano

Badass junkie
JMThomas zei:
Om eerlijk te zijn vind ik de MDMA (XTC) reports meestal wat minder interessant omdat daar al zoveel van zijn maar het kan ook alleen al leuk zijn om voor jezelf een rapportje te schrijven aangezien dan het mooie moment beter bij blijft, veel ervaringen met MDMA zijn mij slecht bij gebleven.

Mee eens ik heb meestal ook minder interesse in XTC reports. Tenzij het een thuis setting is maar het komt uiteindelijk op het zelfde neer vaak.

Barizona

Newbie
Mooi report!
Dat van het klein maken heb ikzelf ook al meegemaakt, toen ik nuchter bijna in droomtoestand waakte. Het kan dus effectief.

Bovenaan