1 to rule them all!

psychedelicmind

Experimenterende gebruiker
Stel dat je vanaf dit moment alleen nog maar 1 drug mag gebruiken voor de rest van je leven (excl. caffeïne, nicotine, ...). Welke drug zou je kiezen?

Persoonlijk ben ik erg hard aan het twijfelen. Enerzijds is wiet mijn dagelijks pleziertje, maar het is al een droom sinds ik 15 ben om Ayahuasca te nemen. Ik denk dat ayahuasca mijn leven wel zou verbeteren in tegenstelling tot wiet. Daarom kies ik uiteindelijk toch voor ayahuasca.

Fool

Badass junkie
Doe mij dan maar LSD, bij uppers of downers gaat bij relatief frequent gebruik de lol eraf of raak je verslaafd. LSD kun je in ieder geval gigantisch ver pushen, als je denkt dat je het wel gezien hebt :rock:

SirErick

Wijs gebruiker
psychedelicmind zei:
Stel dat je vanaf dit moment alleen nog maar 1 drug mag gebruiken voor de rest van je leven. Welke drug zou je kiezen?
Coke, want dat bevalt me erg goed en is trouwens ook de enige drug die ik gebruik.

Bobsacamano

Badass junkie
Hmmm lastig want degene die ik wil roepen heb ik nog nooit gebruikt. Maar toch ga ik er voor ik zou voor LSD gaan. Ik ben echt een trip fan dus ja LSD is perfect. En ja voor een feestje pak ik graag een 2CB of XTC maar goed ik denk dat met een lage dosering LSD ook heel lekker kan zijn voor een feestje.

naturelover

Experimenterende gebruiker
No contest: net als topicstarter ga ik voor

:hearteyes: Dimethyltryptamine :hearteyes:

Ik prefereer wel roken ten opzichte van oraal (ayahuasca), denk ik :tongueout:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
bobsacamano zei:
Hmmm lastig want degene die ik wil roepen heb ik nog nooit gebruikt. Maar toch ga ik er voor ik zou voor LSD gaan. Ik ben echt een trip fan dus ja LSD is perfect. En ja voor een feestje pak ik graag een 2CB of XTC maar goed ik denk dat met een lage dosering LSD ook heel lekker kan zijn voor een feestje.
Ging bij mij prima , was geweldig en het handige was dat het de anderen niet opviel :)
Zou ook voor LSD gaan denk ik zo.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
naturelover zei:
No contest: net als topicstarter ga ik voor

:hearteyes: Dimethyltryptamine :hearteyes:

Ik prefereer wel roken ten opzichte van oraal (ayahuasca), denk ik :tongueout:

Als je dood gaat komt er een massive hoeveelheid DMT vrij in je brein. Ik zou dus voor een ander middel kiezen omdat je die DMT bij sterven waarschijnlijk al zult krijgen :P

My choice would be... Ketamine :hearteyes:

Xofi

Newbie
Het eerste wat in me op kwam was mdma, maar dat kan toch wat saai worden na een tijdje..
Daarom zou ik uiteindelijk voor truffels gaan. Mijn eerste 'echte' drug ooit, gebruik het niet vaak en blijft altijd toch wel weer een verassing.

vanwyngarden

Belezen gebruiker
MDMA denk ik, maar aan de andere kant zou ik nog erg graag een keer LSD willen proberen. Misschien 2cb dan, als een soort gouden middenweg :wink:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Dan kies ik toch voor mdma, dat gelukzalige gevoel nooit meer mogen terug voelen zou me pas echt verzuurd maken :grin:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Wat een vervelende vraag :P. Maar als ik zou moeten kiezen ga ik zeker voor LSD. Van alles wat ik gebruikt hebt vind ik dat toch wel de meest complete drug van allemaal.

ooscaar

Wijs gebruiker
Mij schoot als allereerst speed te binnen, maar ik denk dat ik toch liever zou gaan voor een hallucinerend middel. Zou dan waarschijnlijk ook lsd worden ook al heb ik dat nog nooit gebruikt :P Het gevoel van uppers is in zekere mate toch ook wel op een andere manier te bereiken. Ik ga niet zeggen dat je een MDMA gevoel krijgt zonder MDMA, maar een gelukzalig of een erg energiek gevoel kun je anders ook wel krijgen. Trippen gaat je niet lukken zonder drugs lijkt mij, misschien na 30 jaar mediteren maar dat zie ik ook niet zo zitten :rolleyes:

transformated

Badass junkie
Als ik nu moet kiezen zou ik voor de xtc gaan maar moest ik toevallig aan lsd geraken zou de kans groter zijn dat het lsd is moest het een goeie ervaring zijn.

Bovenaan