autysd zei:
-je generaliseert te snel, die hele paranoia opmerking was overbodig, ik laat alleen merken dat advies welkom is, maar bemoeienis niet, blijf adviseren, maar zeg me niet wat te doen
Ik zeg je helemaal niet wat te doen, waar haal je dat nu weer vandaan? Ik geef enkel aan waarom mensen hier hun zorgen uitten en dat je bovendien paranoia overkomt.
Nou kun je zeggen dat die paranoia opmerking overbodig is, maar elke keer als hier iemand ook maar een klein beetje commentaar of kritiek op je geeft, vaak nog goed bedoeld ook vanwege zorgen over je gebruik, dan zie je dat meteen als een aanval. Ik heb je nu al meerdere malen heel expliciet gezegd het niet persoonlijk op je gemunt te hebben en toch blijf je elke keer weer reageren alsof ik een zware aanval op je pleeg. Ik weet niet hoor, maar dat komt anders aardig paranoia over.
Wat betreft je annonimiteit hier, zolang jij zelf goede voorzorgsmaatregelen neemt kunnen andere leden echt niet zomaar achterhalen wie je bent. Verder blijft het wel gewoon het openbare internet natuurlijk en zouden instanties zoals de politie altijd je IP-adres kunnen achterhalen, maar waarom zouden ze dat willen? Zolang je hier gaan illegale dingen gaat zitten verkondigen dan ben je helemaal niet interessant en hebben ze wel wat beters te doen.
Maar ik weet het goed gemaakt autysd, je hoeft van mij geen enkele reactie meer te verwachten. Ik weet dat ik soms misschien wat bot uit de hoek kan komen, maar bij jou is het nooit goed en daar ben ik nu wel klaar mee.

Uiteraard blijf ik er wel op toezien dat je de forumregels niet overtreedt...