Zwemmen

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Is het verstandig om te gaan zwemmen als je drugs hebt gebruikt. Ik ken wel wat verhalen.. Ik ken iemand die het leuk vind om in het bubbelbad bij het zwembad te gaan zitten als hij een jointje heeft gerookt. Maar hij heeft ook een keer gezegd dat een van zijn vrienden is verdronken omdat hij paddo's had gebruikt en niet meer kon zwemmen (ze vrienden holpen hem niet omdat ze dachten dat er niks aan de hand was)

Delirium

Badass junkie
Als je gaat zwemmen met drugs op zul je verslonden worden door de peppiranha's.

Heroïnehaaien moet je ook voor uitkijken trouwens!

Riel

Bewuste gebruiker
verstandig? nee maar wel leuk :mrgreen:

laat anders een nuchter persoon meezwemmen die op jou let.

azgaza

Badass junkie
Als je iemand hebt die op je let moet het in principe veilig zijn, en het ligt eraan wat je gebruikt hebt, hoeveel en in hoe verre je instaat bent om de situatie nog te beoordelen. Ik heb het nooit gedaan maar ik denk niet dat het persé heel gevaarlijk is. Stoned zwemmen is sowieso veilig, want daar heb ik ervaring mee en op andere dingen.. tja extra risico maar meer ook niet.

henkie84

Bewuste gebruiker
Komende zomer ben ik van plan op paddo's te gaan zwemmen. Dit moet toch wel een ultieme ervaring zijn. Kon tijdens vorige paddotrips niets fijners om te doen bedenken dan zwemmen :hearteyes:

Riel

Bewuste gebruiker
henkie84 zei:
Komende zomer ben ik van plan op paddo's te gaan zwemmen. Dit moet toch wel een ultieme ervaring zijn. Kon tijdens vorige paddotrips niets fijners om te doen bedenken dan zwemmen :hearteyes:

dat lijkt me ook een geweldige combinatie :mrgreen:

Spor

Wijs gebruiker
Flugeltje zei:
Niet teveel ghb nemen als je gaat zwemmen, want als je ko gaat....

Niet te veel, maar precies genoeg = :hearteyes:

Douchen op de ghb, is ook zoiets geweldigs, een van de leukste drugservaringen ooit :hearteyes: (was wel na een laaaaaange nacht met veel mdma, coke, en andere troep, toen ik thuis kwam en een lekkere portie ghb had genomen... Dus wie weet waar t precies van kwam)

Maar zwemmen met GHB op is leeeeeeuk ! vooral in thermae 2000 een health spa ergens in het uiterste punt van nederland

jcutter

Badass junkie
Ik heb een gigantische hekel aan zwemmen. Beter maak je gewoon een lange wandeling in een natuurgebied waarin je niks menselijks tegenkomt, ruikt of hoort. Alleen dieren geluiden en je eigen ademhaling. Alhoewel ik best eens een keertje zou gaan willen zwemmen onder invloed van lsd..

Skippy

Wijs gebruiker
Het is heerlijk om in het water te liggen als je gebruikt heb, vooral in bad liggen is zeer relax

shokora

Wijs gebruiker
Zwemmen onder invloed van drugs is echt heerlijk. Het vrije gewichtloze gevoel dat het je geeft is geweldig.

Ik denk dat je het beste gewoon per ervaring kunt beslissen of je het wel of niet verantwoord vind om te gaan zwemmen.

SperSIZEboon

Badass junkie
eyebeekaii zei:
Flugeltje zei:
Niet teveel ghb nemen als je gaat zwemmen, want als je ko gaat....

Niet te veel, maar precies genoeg = :hearteyes:

Douchen op de ghb, is ook zoiets geweldigs, een van de leukste drugservaringen ooit :hearteyes: (was wel na een laaaaaange nacht met veel mdma, coke, en andere troep, toen ik thuis kwam en een lekkere portie ghb had genomen... Dus wie weet waar t precies van kwam)

Maar zwemmen met GHB op is leeeeeeuk ! vooral in thermae 2000 een health spa ergens in het uiterste punt van nederland

hehehe toen mijn vriendin voor de eerste keer G nam, zei ik ook tegen dr. heel ffies wachten als je het genomen hebt en dan gaan douchen. ze vond het heel vet :grin:

wij gaan hier zomers na een feest wel es zwemmen in het park met ketamine op. ook heerlijk

Spor

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
wij gaan hier zomers na een feest wel es zwemmen in het park met ketamine op. ook heerlijk

Vet, das geen slecht plan, dat moet ik ook es proberen... Lijkt me vaag, want had een keer op de ketamine dat ik na een toiletbezoek mijn handen ging wassen, en na een tijdje wachten op warm water merkte ik dat ik uberhaupt geen warmte of kou voelde, alleen dat er water overheen stroomde. Lijkt me echt vreemd als je dat over je hele lichaam voelt

SperSIZEboon

Badass junkie
ik vind het echt onwijs tof. hopelijk wordt het snel weer weer om te afteren in het park :grin:

daar ook keertje vaag van de GHB lopen dwalen door een rietkraag van 40 bij 60 meter terwijl het riet 3 meter hoog was :smoke:

pieter-b

Wijs gebruiker
bovenaan de grote glijbaan een tube DMT-oplossing in je poepertje legen...ff wachtuh...en woooooeiii!! ...lol...denk niet dat dat echt veilig is...zowiezo denk ik dat die trappetjes van de gemiddelde glijbanen niet echt....drugsuservriendly zijn..
..en ghb bij het zwemmen zou ik echt alleen met sitter doen.. alhoewel....ach..daar heb je de badmeester eigenlijk ook al wel voor... :wink:

HTID

Bewuste gebruiker
Ben wel eens naar het zwembad geweest terwijl ik paddo's gedaan gedaan had. Ze moesten me helpen met mijn spullen in een kluisje leggen want dat begreep ik niet meer, maar toen ik eenmaal aan het zwemmen was :hearteyes:

Waterglijbanen, bubbelbad een beetje vaag aanlullen tegen plaatselijke boeren... Fear and Loathing ten top :grin:

Djo

Badass junkie
Hahahahaha! Je bent een held! :grin:
Was je de sleutel van je kluisje niet verloren naderhand?

Zo was ik vergeten waar mijn auto stond en ben ik 2 uur naar mijn auto op zoek geweest, omdat vlak voordat we aankwamen een halve zegel hadden gedropt, begon dat ding al snel te werken, tel daar een kleine file voor de parkeerplaatsen bij op en een stuk of 10 immens grote parkeervelden en de chaos is compleet.
Wat dan wel heel frustrerend is, dat je na een uur gebeld word, door je medepassagier met wie ik me opgesplits had met een uberblije boodschap, dat hij mijn auto al had gevonden! :rolleyes: :P

Zie ik je btw zaterdag ook in Utrecht? :sunglasses:

HTID

Bewuste gebruiker
Djo zei:
Hahahahaha! Je bent een held! :grin:
Was je de sleutel van je kluisje niet verloren naderhand?

Zo was ik vergeten waar mijn auto stond en ben ik 2 uur naar mijn auto op zoek geweest, omdat vlak voordat we aankwamen een halve zegel hadden gedropt, begon dat ding al snel te werken, tel daar een kleine file voor de parkeerplaatsen bij op en een stuk of 10 immens grote parkeervelden en de chaos is compleet.
Wat dan wel heel frustrerend is, dat je na een uur gebeld word, door je medepassagier met wie ik me opgesplits had met een uberblije boodschap, dat hij mijn auto al had gevonden! :rolleyes: :P

Zie ik je btw zaterdag ook in Utrecht? :sunglasses:

Sleuteltje had ik in bewaring gegeven bij een nuchtere vriendin. Ik vond het iets te leip om alleen te gaan :P

Welke zaterdag bedoel je? Deze zaterdag? Of de 26e? De 26e ben ik in Utrecht iig :)

Maikelk

Belezen gebruiker
pillen of na paar dagen pep :hearteyes:
dat bewegende water laat je allelei vage en vette dingen horen... muziek enzo. Maja denk dat je met bepaalde middelen beter kan uitkijken

SoSSoS

Experimenterende gebruiker
zwemmen op mdma is heerlijk :hearteyes:
was weer is een idee van een vriend van mij,
geen spijt van gehad.
sommige mensen vonden het alleen raar dat ik zoveel plezier had met alleen zwemmen:P

Fratzl

Newbie
Heb met LSD op in een koud zwembad gestaan, het vreemde was dat het koude water helemaal niet koud aanvoelde maar meer juist als een warme gloed.

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Re:

HTID zei:
Ben wel eens naar het zwembad geweest terwijl ik paddo's gedaan gedaan had. Ze moesten me helpen met mijn spullen in een kluisje leggen want dat begreep ik niet meer, maar toen ik eenmaal aan het zwemmen was :hearteyes:

Waterglijbanen, bubbelbad een beetje vaag aanlullen tegen plaatselijke boeren... Fear and Loathing ten top :grin:
Fantastisch. :grin:

Lijkt me eigenlijk ook best tof nu ik het zo lees!
Maar denk wel dat wat ervaring vereist is.

Gewoon voor de zekerheid eerst alleen maar in het peuterbadje zitten. :sunglasses:

Drientje

DF-koning
Ik ben een schipperskind, zou eerder vergeten hoe het was om te eten dan dat ik vergeet hoe het is om te zwemmen. Ik ben een echte waterrat maar heb eigenlijk nooit drugs getest op zwembaarheid. Deze zomer ga ik rocken in portugal en test ik Lsd op zwembaarheid!

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik heb een keer een halve portie paddo's gegeten bij een zwembad in Emmen, buiten op het grasveld. Toen het opkwam, de twee medetrippers verlaten, het bad ingedoken en de tijd van mijn leven gehad :) Heerlijk leeghoofdige euforische stemming veroorzaakte het, puur genieten. De zon in het water was prachtig, alsof ik in een groot prisma zwom. En ondanks dat het een van mijn eerste trips was, totaal geen last gehad van andere mensen.

Achteraf moet het er raar hebben uitgezien. Langharig drugsgebruikend tuig dat 2 en een half uur lang hetzelfde piepkleine rondje heeft gedobberd in het kinderbadje met een zalige blik in zijn ogen. Iets met paddo's en imago, het spijt me :grin:

Northawke

Wijs gebruiker
Ik heb wel gedoucht en in bad gezeten met paddo's. Da's ook een heerlijk schoon en rein gevoel. Zwemmen moet ik ook echt 'ns proberen. Bepaalde drugs zullen er wel niet geschikt voor zijn, denk ik. :grin:

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
RSW zei:
Ik heb een keer een halve portie paddo's gegeten bij een zwembad in Emmen, buiten op het grasveld. Toen het opkwam, de twee medetrippers verlaten, het bad ingedoken en de tijd van mijn leven gehad :) Heerlijk leeghoofdige euforische stemming veroorzaakte het, puur genieten. De zon in het water was prachtig, alsof ik in een groot prisma zwom. En ondanks dat het een van mijn eerste trips was, totaal geen last gehad van andere mensen.

Achteraf moet het er raar hebben uitgezien. Langharig drugsgebruikend tuig dat 2 en een half uur lang hetzelfde piepkleine rondje heeft gedobberd in het kinderbadje met een zalige blik in zijn ogen. Iets met paddo's en imago, het spijt me :grin:

:grin: :grin: :grin:

heerlijk topic

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
*eens gehoort dat het gevaarlijk is om te zwemmen op mdma,. kan ik me wel iets bij voor stellen in grote hoeveelheden, maar ik denk ook dat het zeker te doen is,, ik weet ook niet zeker of het gevaarlijk is ofzo :wink: voorde rest lijkt het me heeeerlijk om onder invloed van te gaan zwemmen, al haat ik water:P (om in te zwemmen dan) waterfobie :smilingimp: :sunglasses:

Gemini

Badass junkie
Ik heb wel een zwaar stronken gezwommen, de tijd van m'n leven gehad.
Vooral de glijbaan vond ik prachtig. :grin:

Bovenaan