• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

zware badtrip van??

Blondie21

Newbie
tijd geleden, pakte ik een joint aan van een vriendin ( dacht ik ) zij rookte erook van..

ik blowde vaker, altijd leuk, goed stoned!

dat moment niet ik stond op mij schoolplein een half uurtje naar dat de joint kort was, opeens was het helemaal wit, ik zag niets meer opeens zat ik op schoot bij een juffrouw van mij (die voor mij op een bankje zat) weet begot niet meer hoe ik daar gerecht kwam. ik huilde en schreewde help help. ik had mijn juffrouw vastgepakt en schreewde, naast mij juffrouw zaten leerlingen die lachten omdat ze dachten dat het een grapje was! ik zag niets alleen zwart. ik hoorde gelach van heeeeel ver weg en een 3 x dubbel.. hoorde echt 10 mensen lachen terwijl er nog 2 mensen naast zaten. toen ik bijkwam ging ik even in de klas zitten. het voelde alsof ik zweefde,op een witte wolk liep, had ook een soort witte waas voor mij ogen! ik wou na buiten frisse lucht, ik heb 2 uur op het schoolplein rondgelopen.. het leken voor mij maar 5 minuten, voelde me echt heel vreemd. ik kan het niet precies beschrijven.. ik weet niet wat er is gebeurd. ben na het ziekenhuis gegaan, ze hebben me bloed en urine afgenomen en gezegt dat er partydrugs gevonden is, wat verstaat men onder partydrugs? ik had toch alleen maar een blowtje op? verder nooit aan de harddrugs gezeten ofzo

of zou er toch wat in dat blowtje hebben gezeten?? mij vriendin rookte erook van en die had niets

wie herkent zon aanval?? en denkt te weten wat er is gebeurd met me? ik zit er nogal mee omdat het echt een hele impact op me leven heeft en graag wil weten wat er is gebeurd. mij vriendin beweert dat ze van niets wist:confused:

bedankt voor het lezen en hoop op vooral positieve reacties

L

Lid 6909

Gast
aanval?

Je gaat onverantwoordelijk met wiet om, en dan krijg je een keer een koekje van eigen deeg!

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
d'r zat een mix van crack en pcp in je joint, nou krijg je een soort mix van aids en kanker ik zou maar naar de docter gaan als ik jou was!!!

BifiWorst

Belezen gebruiker
Ben ook ooit 1x bad gegaan van weed, dit in de coffeeshop :rolleyes:
Ik voelde me echt TE stoned worden. (wat dit dan ook mag zijn :grin: )
Ging even frisse neus halen buiten, en ineens werd alles wit, ik zag bijna niets meer.
Alles was fel wit :confused: :confused: ...
Na een tijdje gezeten te hebben ging het over en was ik trg nuchter...
Weed kan soms rare dingen met je doen :grin:

ganja_007

Newbie
gNuxx zei:
aanval?

Je gaat onverantwoordelijk met wiet om, en dan krijg je een keer een koekje van eigen deeg!

onverantwoordelijk?
als je even goed nadenkt weet je dat met het drugs omgaan nooit echt verantwoord is.
natuurlijk is het wel zo dat op school blowen NIET al te goed is maar hey,
ik denk dat op deze forum de meeste onder ons wel al eens op school heeft geblowt,
of toch tijdens de pauze en/of middag pauze buite school even ging blowen.
deze jongen/meisje ging gewoon even blowen. dit kan iedereen overkomen.
zelfs ervaren blowers. en wat heeft een koekje van eigen deeg met dit geval te maken?
geen slechte bedoelingen hier...
peace! :smoke:

ganja_007

Newbie
BifiWorst zei:
Ben ook ooit 1x bad gegaan van weed, dit in de coffeeshop :rolleyes:
Ik voelde me echt TE stoned worden. (wat dit dan ook mag zijn :grin: )
Ging even frisse neus halen buiten, en ineens werd alles wit, ik zag bijna niets meer.
Alles was fel wit :confused: :confused: ...
Na een tijdje gezeten te hebben ging het over en was ik trg nuchter...
Weed kan soms rare dingen met je doen :grin:

inderdaad, veel mensen onderschatten wiet,
je kunt er dus degelijk zwaar van bad gaan :grin:

Blondie21

Newbie
t was niet alleen wiet, dat kan gewoon niet. 3 dagen later had ik weer een vaag gevoel, alsof ik vloog. flashback.. dat kan niet van de wiet zijn lijk mij zo.. verders bedankt voor de reacties die het goed bedoelen, ipv de mensen die denken dat ze stoer zijn :smilingimp: :openmouth: :angry:

:wave:

L

Lid 6909

Gast
ik ben niet stoer, ik zeg alleen dat je meer moet nadenken wanneer je rookt, dus niet onder schooltijd.

misschien ben je in een psychose beland door de wiet?

xx

Blondie21

Newbie
als je niets zinnigs te melden heb, reageer dan niet. snap niet dat jij het lef hebt om zo te reageren op mensen, ik bedoel onder schooltijd, iedereen is jong en doet dat onder schooltijd:) ook ik. en was het niet tijdens schooltijd maar ervoor, voordat ik na schoolging
stoer ben je met je nutteloze opmerkingen :kots:

aapkut

Badass junkie
Drugs are bad Hmmmkay??

Heb je nog iets gebruikt voor dat je die joint gerookt had(week terug ofzo iets of minder) Hoe laat was het had je al gegeten? meschien was je lichaam gewoon nog zwak ik lees dat je het dee voordat je naar school ging dus dat zou wel vroeg zijn.

Blondie21

Newbie
wobble zei:
Drugs are bad Hmmmkay??

Heb je nog iets gebruikt voor dat je die joint gerookt had(week terug ofzo iets of minder) Hoe laat was het had je al gegeten? meschien was je lichaam gewoon nog zwak ik lees dat je het dee voordat je naar school ging dus dat zou wel vroeg zijn.

nee had niets gegeten. wel meteen erna. 2 chipszakjes:confused:
en wat gedronken. het was sochtends voordat het tijd was.

die joint was van een vriendin.. ze rookte erzelf ook van, al zei ze na 1 hys. rook maar op :confused:
achter een vriendin zoek ik niet dat ze zoiets doet .. ze zegt van niets te weten :confused:
ik gebruikte alleen wiet geen harddrugs ofzo, blowde kei vaak. was weleens misselijk maar wat er toen gebeurde, kan niet alleen de wiet zijn!

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
Blondie21 zei:
als je niets zinnigs te melden heb, reageer dan niet. snap niet dat jij het lef hebt om zo te reageren op mensen, ik bedoel onder schooltijd, iedereen is jong en doet dat onder schooltijd:) ook ik. en was het niet tijdens schooltijd maar ervoor, voordat ik na schoolging

²

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Blondie21 zei:

Nee jij hebt veel toegevoegde waarde hier! :rolleyes:

p.s. ben jij scenemeisjedana (ofzoiets) met een nieuwe account ofzo? :wave:

Spec87

Newbie
//ik heb nog nooit geblowed voor of tijdens school, altijd na. Dus nee, dat is niet normaal.

Maar om antwoord te geven op je vraag, ik denk dat het gewoon een combi was van lege maag en sterke joint waardoor je "out" ging.

En Partydrugs? Lijkt me sterk dat die in een joint zitten, ik verwacht dat ze daarmee doelen op xtc of mss een andere phenethylamine, bv 2C-B. Kan me niet voorstellen dat iemand dat in een joint doet.

En voortaan niet meer onder of voor schooltijd blowen hé :sunglasses:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
De ganja heeft je gestraft, je mag natuurlijk niet voor schooltijd blowen :grin:

Maar serieus dit is 'gewoon' bad gaan van wiet, kan gebeuren...

greenpower

Bewuste gebruiker
Blondie21 zei:
what the fuck wie ben ik ??? zoo jij bent anders ook blijven hangen in een trip :confused:

Als je dit forum niet leuk vind ga je toch lkkr weg. gNuxx weet denk ik wel waar hij over praat, dit soort opmerkingen zie je ook wel in andere topics.

Hoe zou dat nou komen.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Maarre anyways.. Je bent gewoon bad gegaan op wiet. Ik heb zelf nog nooit zoiets extreems meegemaakt, maar ik ben één keer out gegaan van wiet en daarvan herken ik wel iets in je verhaal (alles op de achtergrond horen, zweven en uiteindelijk wordt het zwart voor je ogen)
Ik heb nog nooit gehoord van partydrugs in een joint en zolang je er nu geen last meer van hebt, zou ik me er niet druk over maken. :)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Kees Klapkaak zei:
Nee jij hebt veel toegevoegde waarde hier! :rolleyes:

p.s. ben jij scenemeisjedana (ofzoiets) met een nieuwe account ofzo? :wave:

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: Waar haal je het vandaan?
Geniaal :beer:

@ TS: Misschien inderdaad niet meer blowen, vooral niet op school. Bad gaan van wiet kan, maar zo heftig heb ik nog niet eerder van gehoord. Als ze partydrugs in je bloed/urine hebben aangetroffen vind ik het nogal slecht dat je hier komt verkondigen dat wiet jou dit heeft aangedaan en ondertussen stiekem G snoepen, kan niet hea. :wink:

greenpower

Bewuste gebruiker
Ik weet het!

De oplossing, het antwoord op je vraag!
Aangezien je denkt dat er partydrugs in zaten, ik weet wat er in zat!

Ik denk dat er ghb in zat of nog erger gbl! Daarvan ben je nokkie gegaan omdat ze er minimaal een halve liter over heen moeten hebben gegooit voor dit effect.

Mystery solved.

paulXTC

Bewuste gebruiker
Ik ben nog nooit zo bad gegaan van wiet, maar ben wel een keer helemaal de weg kwijtgeraakt er van (+ andere redenen).
ik en een paar maten zaten te chillen met UB40 in het parkje lekker te smoken, we waren al aardig stoned en het onderwerp ging over, iemand laten flauwvallen, ik wist dat het kon maar hun geloofde me niet,
dus rock,paper, scissors wie flauw moest vallen...... ik de lul natuurlijk.
Na dat ik bij kwam wist ik zeker een uur niks meer van wat er was gebeurt de laatste week, maar daarna helderde alles weer op

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Toch een leuke ervaring lijkt me zo. Om te zweven op een wolk (nouja mescaline is dan wel meer toepasselijk)

Die ziekenhuis testen zijn ook niet goed? Er zat partydrugs in je bloed. Welke?
En waarom je vriendin niet dan?

Blondie21

Newbie
Wromtraxe zei:
Toch een leuke ervaring lijkt me zo. Om te zweven op een wolk (nouja mescaline is dan wel meer toepasselijk)

Die ziekenhuis testen zijn ook niet goed? Er zat partydrugs in je bloed. Welke?
En waarom je vriendin niet dan?

het ziekenhuis zei partydrugs, ik dacht gewoon wiet is ook partydrugs, mij vriendin had niets ;s maar ik rookte meer als haar, en waarschijnlijk was het niet alleen wiet denk ik zo. ze zeiden niet welke partydrug, echt vaag allemaal!

aapkut

Badass junkie
een vriendin van me is wel een keer fout gegaan van hasj brownies ze had er teveel op die beschreef wel zn beetje hetzelfde als wat jij heb beschreven.

Remco1985

Newbie
Hoe is het dan verder met je psychische gezondheid gesteld? Komen er psychoses voor in de familie? Weed kan een psychotische aanval ontlokken als je daar gevoelig voor bent, in ergste geval schizofrenie.

Als er meer drugs in spel zat, dan had je dit toch al van te voren moeten voelen ipv meteen blackout krijgen.

L

Lid 6909

Gast
Blondie21 zei:

ik reageer met iets zinnings, dat jij dat niet snapt, kan ik niet helpen.
misschien is het wel echt zo wat ik zei, mja boeit me verder ook niet!

LEKKER BLOWEN ONDER SCHOOLTIJD!!!

Arenshi

Bewuste gebruiker
ganja_007 zei:
gNuxx zei:
aanval?

onverantwoordelijk?
als je even goed nadenkt weet je dat met het drugs omgaan nooit echt verantwoord is.
natuurlijk is het wel zo dat op school blowen NIET al te goed is maar hey,
ik denk dat op deze forum de meeste onder ons wel al eens op school heeft geblowt,
of toch tijdens de pauze en/of middag pauze buite school even ging blowen.
deze jongen/meisje ging gewoon even blowen. dit kan iedereen overkomen.
zelfs ervaren blowers. en wat heeft een koekje van eigen deeg met dit geval te maken?
geen slechte bedoelingen hier...
peace! :smoke:
Je kan ook verantwoord met "drugs" omgaan hoor =). drugs is pas onverantwoord wanneer je er aan verslaafd bent remember.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
Ik herken het wel een beetje, ik zat ook een keertje zwaar stoned in de les en ik zag opeens allemaal witte bolletjes/spikkels zweven in het begin dacht ik met mijn stonede hoofd van wooow dat heb ik nog nooit gehad rlxt xD. maarja toen dacht ik opeens een beetje helder van fack ik zit in de klas ik moet normaal doen man. Voelde me toen ook echt kut en mijn hart ging tekeer, misschien als ik gewoon was blijven spacen op die spikkels dat ik hetzelfde als jou had gehad :confused:

Bovenaan