SmartieAndMe zei:Dit topic kan echt alleen maar positieve effecten op mensen hebben
Haha, waar heb je die wijsheid vandaan?njirem zei:was de sterkste niet midazolam? wordt ook gebruikt bij executies
Tijdloos zei:Al eens een z-benzo als zopiclon / zolpidem etc gebruikt?
Exceptional Insight zei:Haha, waar heb je die wijsheid vandaan?njirem zei:was de sterkste niet midazolam? wordt ook gebruikt bij executies
Nou. Doe dat dan.MeejheM zei:een goed eind touw, een trein of een vuurwapen zijn volgens mij favoriet. Daarna moet je eigenlijk alles combineren met een fles sterke drank.
MeejheM zei:Daarna moet je eigenlijk alles combineren met een fles sterke drank.
SmartieAndMe zei:MeejheM zei:Daarna moet je eigenlijk alles combineren met een fles sterke drank.
Ligt het aan mij of is er geen 'daarna'
Exceptional Insight zei:Nou. Doe dat dan.MeejheM zei:een goed eind touw, een trein of een vuurwapen zijn volgens mij favoriet. Daarna moet je eigenlijk alles combineren met een fles sterke drank.
Achteraf? Is dat dan na de zelfmoord? Da's ook prima hoor.MeejheM zei:Mwah, die sterke drank achteraf lijkt me wel wat, maar de rest heb ik weinig zin in.
Clonazepam is volgens mijn psychiater heel sterk spul. Wordt wel gebruikt (icm anti-psychotica) om een manie de kop in te drukken...Benzo93 zei:Wat is nu echt dé sterkste benzo/slaappil?
Ik hoorde dat tema examen de sterkste is?
Klopt dit of is flunitrazepam de sterkste?
Graag meer info
Alvast bedankt voor jullie antwoord
Op alle benzo's die ik heb gebruikt kan ik wakker blijven, behalve op Flunitrazepam. Dus dan kies ik die.
Maar het is een klein beetje een appels en peren verhaal.[/Q
Flunitrazepam (rooie knol) is allang niet meer zo werkzaam als in de 80' s, op dit moment is Midazolam 15mg toch 1 van de sterkste, als je geen neppert koopt op internet, de " echte" Midazolam van Roche krijgt je onder de pannen.
Ik heb ooit een oud tablet Vesparax genomen van mijn oma (lang geleden) en die zijn uit de handel gehaald, teveel mensen stierven destijds door overdosering/ alcoholgebruik icm Vesparax.
Ik kan aan alles komen, neem contact met me op
Zullen we vast uitzwaaien SanneBanne? En doei zeggen?Ik zou dit eens lezen... https://drugsforum.nl/help/terms

Jade!

Zullen we vast uitzwaaien SanneBanne? En doei zeggen?
Doeiiiii Jade Jordan!![]()
Graag een melding maken in het vervolg sanne. In dit geval had dunnetjes het al gedaan en is die persoon bij deze verbannen.Ik zou dit eens lezen... https://drugsforum.nl/help/terms
Klopt, als je op de knop meld klikt krijgen wij daar een melding van inderdaad. Maakt het voor ons ook weer wat makkelijker om hier te modereren.Ah, dan krijgen jullie een berichtje ofzo? Goed dat ik het weet.mile:
Dormicum !