zwaarste benzo op de markt

dronecast

Experimenterende gebruiker
Ik ga al een tijdje ik begin direct bij de zwaarste tsja wa wat je in mijn geval kan noemen xanax , midazolam , flunitrazepam , fluazepam en de echte benzo user weet wel wat daaronder valt. mijn hoofdvraag is wat zijn de sterkste der sterkste .

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
SmartieAndMe zei:
Dit topic kan echt alleen maar positieve effecten op mensen hebben

Heb je gelijk in maar een reactie is wel zo netjes lijkt me.

Is erg persoonlijkheidsgebonden, sommige mensen sporten met benzo's omdat die niets doen of voelen door tolerantie of gewoon niet goed werkt. Het schijnt dat Clonazepam vaak wat beter werkt voor mensen met tolerantie.

Anders ga je richting de RC's met benzo's en slaapmedicatie. In het bijzonder flubrazoLAM die het meest potent is als ik me niet vergis. Maar RC's zijn vaak een stuk toxischer / giftiger zijn dan andere benzo's.
Waarom niet via de huisarts ?

Die zou je klacht serieus moeten nemen en meedenken aan de beste oplossing.

Al eens een z-benzo als zopiclon / zolpidem etc gebruikt?
Die worden soms gebruikt om coma te induceren in een ziekenhuis net als pentobarbital (Nembutal) bijvoorbeeld , die zijn sterker dan men denkt vaak.

En nog een vraag wat voor dosering(en) gebruik je? Flurazepam bijvoorbeeld 30mg of zit je al bij de 60-90mg?
Flunitrazepam zit je nog bij de 2mg of al rond de 4-6 of zelfs 8 mg voor een goede nachtrust?

Je kan het beste de bron van de slaap problemen aanpakken , voor mij was emdr de oplossing..

Succes alvast!

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Flubromazolam is waarschijnlijk de meest potente op de markt, niet erg recreatief.
Phenazepam is ook wel heftig en duurt 3 dagen, ook wel sterk/heftig op zijn eigen manier van wat ik heb gelezen.
Meest verslavende op de markt voor zover ik weet is Nifoxipam.
Barburaten zijn eigenlijk wel de sterkste maar die vallen technisch gezien niet onder de benzodiazepines als ik het goed heb.

Misschien handig als je iets beter specificeert wat je zoekt.
Wat betreft benzodiazepines is zwaarder lang niet altijd beter.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Op alle benzo's die ik heb gebruikt kan ik wakker blijven, behalve op Flunitrazepam. Dus dan kies ik die.

Maar het is een klein beetje een appels en peren verhaal.

benzzzy

Badass junkie
Ik kan je mijn ervaring vertellen met benzos

*temazepam
Relaxt zolang je wakker kan blijven maar dozeer niet te hoog met dit spul moet je echt op passen
Pak niet meer dan 40 mg de eerste keer

*xanax
Dit is tog wel het beste dat ik heb gehad totale euforie tja derzijn geen woorden voor
Dosis 3mg eventueel voorzichtich bijdoseeren met alcohol

Oxazepam
Mwa de moeite niet waard

Maar een echte aanrader is temazepam met een gelijke dosis ritalin vertrouw me
Supper relaxt maar ook niet moe veel euforie

Suc6 en wees voorzichtig net benzos
Want je zou zo een moord kunne plegen zonder het te herrinneren
Gr. Benzoboss

Wacky

Badass junkie
Tijdloos zei:
Al eens een z-benzo als zopiclon / zolpidem etc gebruikt?

Ik heb niet veel ervaring met benzos, heb alleen ooit in het verleden er eens 2 geprobeerd, ik denk oxazepam en temazepam. Ze deden beiden geen hol. (weet de dosis van de pillen niet meer though)

Recentelijk eens zolpidem gebruikt en dat spul verbaasde me. Wat een effect ! Knocks me down. En idd, ik dacht het is gewoon een slaap middel waar ik moe van ga worden, maar het was duidelijk meer dan dat, het schakelde mijn gedachten gewoon uit.

Voelde dan ook zeker als iets wat je niet te vaak moet doen. Ik gebruik het zelf incidenteel omdat ik de neiging heb mijn dag en nacht ritme steeds verder op te schuiven en als je dan eens helemaal te gek geworden is en je slaapt van 10:00 tot 18:00 (en je hebt ineens sochtens verplichtingen) dan is zon dingetje wel een heel handig hulp middel om het ritme weer even recht te zetten.

njirem

Belezen gebruiker
Exceptional Insight zei:
njirem zei:
was de sterkste niet midazolam? wordt ook gebruikt bij executies
Haha, waar heb je die wijsheid vandaan?

http://www.deathpenaltyinfo.org/state-lethal-injection

enige nuance is wel op zijn plaats, het maakt deel uit van een coctail samen met een spierverslapper en een middel dat het hart stopt. Het is dus niet het daadwerkelijke executiemiddel maar wel zwaar genoeg om iemand compleet buiten westen te laten geraken. Een soort narcose.

pfizer heeft enkele dagen geleden besloten om geen middelen (waaronder midazolam) meer te leveren voor gebruik bij executies in de VS.

In nederland wordt midazolam ook toegepast voor passieve euthenasie en palietieve sedatie.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Hm, all right. Ik vind het nogal een licht middel voor dat doel. Ik was alleen bekend met de combinatie van Sodium Thiopental, Pancuronium Bromide en Potassium Chloride.

MeejheM

Badass junkie
een goed eind touw, een trein of een vuurwapen zijn volgens mij favoriet. Daarna moet je eigenlijk alles combineren met een fles sterke drank.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
SmartieAndMe zei:
MeejheM zei:
Daarna moet je eigenlijk alles combineren met een fles sterke drank.

Ligt het aan mij of is er geen 'daarna'

Indien men ****** drinkt of inneemt is dat er niet nee. Die zijn in paar minuten weg...in (diepe) slaap gevallen..met de dood (organen stoppen met goed functioneren) als eind.

Benzo od's hebben een 0,4% rate of succes volgens een recente studie van medscape.
Maar ga geen grenzen opzoeken svp.

MeejheM

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
MeejheM zei:
een goed eind touw, een trein of een vuurwapen zijn volgens mij favoriet. Daarna moet je eigenlijk alles combineren met een fles sterke drank.
Nou. Doe dat dan.

Mwah, die sterke drank achteraf lijkt me wel wat, maar de rest heb ik weinig zin in.

Benzo93

Newbie
Benzos

Wat is nu echt dé sterkste benzo/slaappil?
Ik hoorde dat tema examen de sterkste is?
Klopt dit of is flunitrazepam de sterkste?

Graag meer info

Alvast bedankt voor jullie antwoord

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Welkom!

Heb je vraag verplaatst naar dit topic , hier staan al de nodige antwoorden.

Waar ga je het voor gebruiken?

benzzzy

Badass junkie
De kortwerkende hypnotische zijn over het algemeen het sterkst.
Midazolam is water oplosbaar dus kan gesnoven worden waardoor het sneller en harder inslaat.

Gr. Benzoboss

Pieter210

Bewuste gebruiker
Re: Benzos

Benzo93 zei:
Wat is nu echt dé sterkste benzo/slaappil?
Ik hoorde dat tema examen de sterkste is?
Klopt dit of is flunitrazepam de sterkste?

Graag meer info

Alvast bedankt voor jullie antwoord
Clonazepam is volgens mijn psychiater heel sterk spul. Wordt wel gebruikt (icm anti-psychotica) om een manie de kop in te drukken...

autysd

Bewuste gebruiker
flurazepam (staurodorm) 60 mg wordt ook gehyped als een heel zware benzo, omdat het langer dan een week in je bloed zit (als enige benzo) en omdat het een zwaar slaapmiddel is

-by mij werkt het niet zo gigasuper, ook niet als ik er 2 neem van 60 mg:
-ik slaap dan een kleine 11 uur, maar de volgende nacht ook nog eens 11 uur, zonder iets te moeten nemen :tongueout:

hansje1963

Belezen gebruiker
Op alle benzo's die ik heb gebruikt kan ik wakker blijven, behalve op Flunitrazepam. Dus dan kies ik die.

Maar het is een klein beetje een appels en peren verhaal.[/Q

Flunitrazepam (rooie knol) is allang niet meer zo werkzaam als in de 80' s, op dit moment is Midazolam 15mg toch 1 van de sterkste, als je geen neppert koopt op internet, de " echte" Midazolam van Roche krijgt je onder de pannen.
Ik heb ooit een oud tablet Vesparax genomen van mijn oma (lang geleden) en die zijn uit de handel gehaald, teveel mensen stierven destijds door overdosering/ alcoholgebruik icm Vesparax.

Alprazolam 2 mg
Flunitrazepam 1 mg (maar dan wel de blauwe)
En Tranxene 50 mg zekers ook niet onderschatten.

En verder natuurlijk de inslapende benzo's he : Zolpidem , Zopiclon enz.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ah, dan krijgen jullie een berichtje ofzo? Goed dat ik het weet. :confused:mile:
Klopt, als je op de knop meld klikt krijgen wij daar een melding van inderdaad. Maakt het voor ons ook weer wat makkelijker om hier te modereren.

Overigens hoef je geen melding meer te maken als iemand een streep door zijn naam heeft staan, want dan hebben we die gene al verbannen.

PiraatPanda

Belezen gebruiker
:hearteyes: mijn favoriete benzo om te slapen. Één van de weinige waar ik op kan slapen (tot de tolerantie bitch toeslaat). Zolpidem is ook wel lekkere inslapen, iets milder.

Flurazepam, Flunitrazepam, temazepam daar val ik helemaal niet van in slaap. Slaap er soms wel langer door, of ben de dag erna een duf konijn.

Xanax, diazepam, oxazepam en lorazepam zijn wel lekker om te chillen.

Flubromazepam wil ik nog wel eens proberen

da_pj

Belezen gebruiker
Ik persoonlijk vindt Xanax 2mg Pfizer het zwaarste hier in BE (als mijn vriendin er over heeft hehe). Krijg zelf ook een x aantal doosjes flunitrazepam 1mg, tranxene 50mg en nog dergelijke van een "losse" arts/psych maandelijks.
Alhoewel toen Dormicum hier in BE nog op de reguliere apothekers markt was vondt ik deze de nr 1 (de 15mg tabs)

chamey

Experimenterende gebruiker
Flunitrazepam 4mg. met alcohol.
Alleen kan ik me tot de dag van vandaag niets meer herinneren. Ik werd om 02:30 wakker in bed.
De geheugen tussen een kwartier na inname en het wakker worden in bed, was weg. Dat was heel bizar.

wel bouw je snel tolerantie op en heeft het ook kruistolerantie met Temazepam.
Was ik bij 4mg geheel ontremt en was mn geheugen weg en ervaarde ik euforie. Net na 4 mg en een halve fles wijn, een lichte stemmingsverbetering.

Deze 'rape/-drug, heeft dus p mij geen effevt meer. Is dit tolerantie? want heb twee weken
geleden wel in korte tijd een heel doosje opgegeten.

Bovenaan