Zuiverheid Coke ?

JnkDeluxe

Newbie
Beste mensen,

Ik had hier al een account maar ben m'n wachtwoord en emailadress vergeten waar ik het op gerigstreerd had, dus heb ik maar effe een nieuw gemaakt.

Nu mijn vraag was ik snuif wel eens graag en ik base ook wel eens om de zoveel weken..
Maar nu had ik dit weekend een raar voorval , ik deed een grammetje in de lepel , zuiverde deze met ammoniak, daarna met wat water en nagenoeg hield ik superveel over , er van uit gaande dat dit echt 'onmogelijk' is dat ik bijna alles over hield wat ik erin had gedaan, vroeg ik me nu af welke versnijdingsmiddelen er totaal niet oplossen in ammo en water , en hoe je deze kan herkennen,

Ik heb zo al liggen zoeken maar word er niet erg wijzer uit, alvast bedankt! :stoned:

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Fenacetine kook je er niet uit. Ik weet alleen niet hoe je eenvoudig herkent of er fenacetine in zit. Maar er zijn nog wel meer stoffen die je niet kunt uitkoken en waarmee coke versneden wordt. Maar fenacetine is wel een bekende en veel gebruikte.

JnkDeluxe

Newbie
Bedankt voor je reactie joopie,

kvind het gewoon superraar dat er van 0.7 in een lepel met ammo erbij er bijna alles van blijft liggen, je zou zou bijna zeggen alles.. je ziet het wel samenkomen als het bijna aan het koken is , maar als je dan voorzichtig het vocht eruit gehaald hebt en nog eens met water kookt en dan laat drogen houd ik bijna alles over, is toch zogoed als onmogelijk toch ? zou het graag willen weten maar helaas hebben we hier in BE geen testcentra :openmouth:
zijn er nog versnijdingsmiddelen buiten fenacitine die je niet kan uitkoken ? zoals Supermix ?

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Ja er zijn wel meer versnijdingsmiddelen die je niet uit kunt koken (had ik al gezegd :wink: ). Volgens mij is supermix de straatnaam voor fenacetine, maar dat weet ik niet zeker.

Ik heb wel eens gelezen dat er in Brussel een testcentrum zit.

Ik heb zelf nog nooit uitgekookt, ik snuif alleen, maar als het pure coke is hou je ongeveer 90% van je coke over. Dus als je nu meer dan 90% over houdt, dan klopt er sowieso iets niet denk ik. Of je hebt hele goeie misschien of het is geen coke, één van die twee opties denk ik dan.

Er zijn ook wel van die EZ testkits te koop, daarmee kun je ook testen op versnijdingsmiddellen, misschien dat dat nog uitkomst biedt. Ik zou niet zo maar iets gaan roken als je twijfelt wat het is.

JnkDeluxe

Newbie
hele goeie betwijfel ik, voor et snuiven heeft hij maar een apart smaakje , de blok glinstert beetje maar is niet vettig ofzo en als je hem vast hebt gehad en je wrijft je vingers over elkaar blijft het gewoon allemaal aan je vingers hangen, ik heb gehoord dat er eigenlijk niets aan je vingers mag blijven hangen dan ... weet het allemaal niet meer hoor :confused:

Joopiejo

Bewuste gebruiker
JnkDeluxe zei:
als je hem vast hebt gehad en je wrijft je vingers over elkaar blijft het gewoon allemaal aan je vingers hangen, ik heb gehoord dat er eigenlijk niets aan je vingers mag blijven hangen dan ...
Ja dat doet coke inderdaad, dat verdwijnt als je het tussen je vingers wrijft, wat blijft zitten tussen je vingers is waarschijnlijk geen coke, het zegt niet alles natuurlijk, maar het is een aardig truukje.

Als je het snuift moet je ook wat voelen als het coke is.

Succes met je zoektocht. :wink:

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
JnkDeluxe zei:
het is me dan toch gelukt .. moest er wel voor naar nederland maar ... goed spul :stoned: :stoned:

Klopt, koop nooit iets uit Vlaanderen.

Zelfs de laatste "beste van hier die ik al gehad heb" was maar zo en zo. Veel te lang moeten wachten tot het goed werkte en dan nog vrij kort, op en af.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Zou het ten strengste afraden in belgie nog coke te kopen, ikzelf ben gestopt met het te gebruiken, de puurheid is zwaar gedaald, ze gooien er vanalles bij tot geplette dafalgan. Heb je dan van die gozers, "he man het is goeie, ik koop tien blok en versnijd die met daffalgans", terwijl de voorganger al met iets anders versneden heeft... :-/ ocharme de mensen die dan nog es daarvan kopen, 25% coke? Easy money voor die gasten, ik ga niet speculeren over prijs van 1g maar lijkt me te duur voor wat versnijdingstroep toch...

Missyy23

Bewuste gebruiker
JnkDeluxe zei:
hele goeie betwijfel ik, voor et snuiven heeft hij maar een apart smaakje

Lees dit onderwerp net pas eigenlijk omdat er op gereageerd is, maar wat is " een apart smaakje" als je het over coke hebt ?
Mn vriend had een keer behoorlijk pure shizzle, en smaakte beetje afwasmiddelachtig, werkte wel als een tierelier, een dikke lijn zou suicidal zijn, haha, maar goed, heb ook gehad dat als ik het envelopje van mn usual connecties opende het weleens naar benzine rook, alsof je stond te tanken bij de BP :wink:
Mijn vraag is dus, hoe ' hoort' sos te ruiken eigenlijk ?

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Geur kan best wel verschillen vind ik, ook van goede zuivere coke, ligt ook aan de smokkelmethode vermoed ik. De smaak vind ik echter bij goede zuivere coke nogal wat overeenkomsten hebben. Hoe het ruikt of smaakt kan ik niet uitleggen, maar als je wat ervaring hebt kun je op vooral smaak en beetje op geur wel inschatten of het goeie coke is. De mindere kwaliteit coke verschilt nog veel meer in geur en smaak, daar is echt geen peil op te trekken vind ik. Het blijft echter gissen.

jekfe01

Newbie
JnkDeluxe zei:
Beste mensen,

Ik had hier al een account maar ben m'n wachtwoord en emailadress vergeten waar ik het op gerigstreerd had, dus heb ik maar effe een nieuw gemaakt.

Nu mijn vraag was ik snuif wel eens graag en ik base ook wel eens om de zoveel weken..
Maar nu had ik dit weekend een raar voorval , ik deed een grammetje in de lepel , zuiverde deze met ammoniak, daarna met wat water en nagenoeg hield ik superveel over , er van uit gaande dat dit echt 'onmogelijk' is dat ik bijna alles over hield wat ik erin had gedaan, vroeg ik me nu af welke versnijdingsmiddelen er totaal niet oplossen in ammo en water , en hoe je deze kan herkennen,

Ik heb zo al liggen zoeken maar word er niet erg wijzer uit, alvast bedankt! :stoned:
Beetje offtopic maar ik denk dat oude accounts gedelete worden... Ik had hier namelijk een aantal jaar geleden ook een account, nu na een aantal jaar probeer ik terug in te loggen en het lukt niet meer.
Zelfde probleem bij jou precies?:)

Bovenaan