• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Zoo7 en mijn ervaring

Blackout

Belezen gebruiker
Goedendag mensen! Heb een paar dagen geleden zoo7 op. Het feest duurde wel ff dus heb 2 caps tegelijk genomen. Het sloeg in als een bom. een half uu nadat ik het had geslikt begon mijn evenwichtsorgaan iets te klooien en mijn maag sloeg ook op hol. Ik naar de toilet in die club gerend en mijn maagje leeg gegooid.

Toen begon het pas. Ik ging zweten terwijl ik het koud had, mijn hart ging ongelofelijk snel en mijn ogen waren gewoon zwarte gaten:P Ik ging maar even naar buiten (zonder jas:P) met een goeie smoes:P Daarna ben ik een eind gaan lopen en ben op een stenen muurtje gaan zitten.

Toen kwam echt een hel. Het was als een paddo trip, alleen dan veel meer psycher. Ik had het gevoel dat iedereen keek, en zag overal gezichten in. Alle blaadjes etc. Heb nog een keer gekotst en heb toen een tijdje tegen mijn tel gepraat...om op te nemen wat ik dacht. Als jullie het willen horen moet je het zeggen, dan zet ik het ergens op internet.
Na 2 uur buiten te hebben gezeten kreeg ik het erg koud...dus werd geforceerd om met mijn psychische kop naar binnen te gaan. Het is alsof je vast zit in een trip. Als je buiten zit wil je daar blijven, als je eenmaal binnen zit wil je nooit meer weg....dus het was heel slim van me om naar binnen te gaan. Heb uiteindelijk wel goed gefeest want ik zat daar ook weer in de trip:P Om 4 uur was het afgelopen en zijn langzaam terug naar de auto gegaan. Rijden ging uitstekend. Mijn focus was perfect en heb beetje obsessief netjes gereden:P constant PRECIES aan de snelheid houden etc.

Eenmaal thuis gekomen ben ik in bed gegaan en heb ik tot 1 uur 'smiddags wakker gelegen....

Trip duurde in totaal 32 uur en mocht je deze drug willen proberen...doe 1 cap...en niet 2! onderschat deze smart shop shit niet...want het heeft mij goed te pakken gehad.

Ik zou zeggen....geen party of sociale drug zoals er op het pakje staat.

Wat een avontuur.....

Pikachu

Wijs gebruiker
Wow, dat klinkt gaaf! Ga ik binnenkort maar eens naar binnen gooien ^^

Hoewel ik nog steeds niet echt geloof in de smartshop herbals -.-

neti

Badass junkie
mijn eerste keer was in como met alcohol en 4 ritalin... dat was heerlijk tintelend, euforisch, betje halucinerend, lekker dansen, sociaal, geil gevoel, super!!! maar door de combinatie ging ik bijna out en best heftige hallucinaties op dat moment

zie http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=9224

mijn tweede keer met twee ritalin en een zoo7 was veel minder qua heftigheid, voelde de pil nagenoeg niet, alleen iets danserig en de lichten iets mooier, werd al snel oververhit, en heb een hele tijd metoen afkoelen, waarna ik alleen ngo maar kon chillen

weet niet goed wat ik dr nu aan heb

erwin krol

Bewuste gebruiker
Het is absoluut party en sociaal, ik heb deze krengen overigens nog nooit gedaan , ik heb liever de ingredienten. Jammer dat je er zo bad op ging.

Blackout

Belezen gebruiker
ja...is mijn eerste ervaring met bad een bad trip. Ook echt zo lang in blijven hangen. Iemand anders zoiets gehad? Waarom Ritalin?? Is er trouwens iets wat jullie gebruiken om zon bad trip tegen te gaan (neutraliseren). Heb een vitamine ctje genomen toen (soort van boost) maar werkte niet.

Het is absoluut party en sociaal, ik heb deze krengen overigens nog nooit gedaan
Hoe weet je dat het dan zo sociaal is?? Maybe heb ik dan wel van die andere ingr. bad trip gehad. Is dat mogelijk

Um

Belezen gebruiker
ik heb wel goede ervaring met bzp-tfmpp

heb het thuis gedaan, lekker s morgens als ontbijt genomen en ik dacht dat het allemaal weinig invloed zou hebben, maar bleek toch wel te werken, haha

ik vind het een beetje lijken op mdma (maar dan veel lichter euforisch gevoel), een beetje op lichte paddo's (lekker spacen) en een beetje op speed (ik viel niet meer in slaap en mijn hoofd bleef bezig)

maar de bovenstande drie drugs vind ik wel meer ingrijpend als dit hoor

ik heb nog 1 pil, die ga ik eens op een volgend feestje nemen

Blackout

Belezen gebruiker
had er ook 2 tegelijk...maybe was dat het probleem...geen idee...ik zou die troep iig nooit meer kopen.

Wacky

Badass junkie
Sja, het zal wel per persoon verschillend zijn,

bij mij gingen ze prima, ik had er ook 2 tegelijk, met een klein beetje speed (en natuurlijk ook wat geblowed ja adrenochroom, dat kan overal bij), en het was een superavond, en zeker een superparty drug.

Aldous

Belezen gebruiker
Heb ook zeer goede ervaringen met capsules met 100mg bzp en 50mg tfmpp. Vind het ook een goeie party drug en bij blowen is echt geen probleem, alleen wel een heftige kater wanneer gecombineerd met alcohol.

Psilo

Bewuste gebruiker
Altijd het probleem bij mensen die de aanbevolen dosering niet volgen.

Ik heb al aardig wat ervaring met BZP etc.
Nooit negatieve ervaringen gehad. Behalve wat moeite met inslapen.
Omdat de mentale rush minder lang duurt dan de lichamelijke stimulatie ben je snel geneigd om meer te nemen.
Buiten dat is het voor mij juist één van de sociaalste drugs die er zijn. Niet te drugsie over het algemeen en het geeft je de juiste kick om de nacht door te halen.

Overcome

Belezen gebruiker
Afgelopen nacht ook voor het eerst zown zoo7 capsule genomen en er flink bij geblowed, was een mooie nacht, heeft idd wel wat weg van xtc/pep... maar dan milder... verder was ik lekker energiek, voelde me goed, was wel heel chaotisch in m'n hoofd, maar is zeker voor herhaling vatbaar, had het echt onderschat.

Psilo

Bewuste gebruiker
Overcome zei:
Afgelopen nacht ook voor het eerst zown zoo7 capsule genomen en er flink bij geblowed, was een mooie nacht, heeft idd wel wat weg van xtc/pep... maar dan milder... verder was ik lekker energiek, voelde me goed, was wel heel chaotisch in m'n hoofd, maar is zeker voor herhaling vatbaar, had het echt onderschat.

toevallig dat je nu reageert (topic loopt al een tijdje)
Op dit moment BZP/TFMPP in mijn systeem zitten....en het voelt als X.....Wat meer realisatie maar net zo lekker eigenlijk.

op zo'n moment is het jammer dat je niet kunt beschrijven wat je voelt....

Peace and tranquility...

Voor mij nu echt X, muziek is zo mooi en meeslepend. en dat dus onder BZP/TFMPP.......

Psilo

Bewuste gebruiker
Net zoals de topicstarter aangeeft...er zitten bij dit goedje zoveel individuele verschillen....
Je moet dit ook leren gebruiken....ik wil nu meer nemen....als ik dat doe slaap ik voor 12 uur morgenmiddag niet...wil ik dat?
Het is niet makkelijk om de verleiding te weerstaan, veel makkelijker is het als ik X zou hebben op dit moment...dat werkt niet zo godslang door.....

Dus...ga ik een filmpje opzetten en hoop ik dat ik voor 6:00 kan slapen. :wave:

MissMarie90

Experimenterende gebruiker
had met oud en nieuw zoo7 gedaan
en had precies hetzelfde als de topicstarter
ik vond het maar nix iig
heb paar weken daarvoor ook 1 capsule genomen en toen ook al redelijk rot effect
alleen wel minder
tis gewoon kut spul vind ik
geef mij maar lkkr borreltje GHB :wink: :hearteyes:

Overcome

Belezen gebruiker
Psilo zei:
Net zoals de topicstarter aangeeft...er zitten bij dit goedje zoveel individuele verschillen....
Je moet dit ook leren gebruiken....ik wil nu meer nemen....als ik dat doe slaap ik voor 12 uur morgenmiddag niet...wil ik dat?
Het is niet makkelijk om de verleiding te weerstaan, veel makkelijker is het als ik X zou hebben op dit moment...dat werkt niet zo godslang door.....

Dus...ga ik een filmpje opzetten en hoop ik dat ik voor 6:00 kan slapen. :wave:

het is zeker lekker idd die zoo7, het werkt idd zo lang door en je kan er makkelijk een nachtje mee doorhalen, maar ik heb nu oldschool lovertjes, en die zijn toch iets lekkerder :hearteyes:

Mijn vriend en ik hebben gister voor het eerst Zoo7 gebruikt, gekocht bij een smartshop in Nijmegen, en hoewel we allebei ervaren xtc gebruikers zijn, hebben we echt een leuke avond/nacht gehad!! Toch wel regelmatig echt het 'spacende' gevvoel van xtc, tintelingen, en intens actief en vrolijk! We hadden allebei 1 pil op, en een beetje geblowt... Voor ons is het wel degelijk een vervanger van xtc, het is misschien iets minder heftig, maar we zijn de dag erna absoluut niet brak, en hebben minstens zo'n leuke avond als met x gehad!
Wij hebben origens 10 euro voor 2 caps betaald, maar hadden hier dus genoeg aan..

_Kat_

Bewuste gebruiker
Ik heb het maanden geleden genomen en ik was er 3 dagen kapot van. :P Nooit meer gebruikt sindsdien. Maar ik was ook al best wel lang wakker en dan ook nog dat speed effect dat ervoor zorgde dat ik 3 dagen lang wakker was, waar ik ook NIET op gerekent had. Misschien dat ik het nog eens een kans geef als iemand me kan vertellen dat je er niet 3 dagen van naar de klote bent, want het kan ook aan mij hebben gelegen.

HTID

Bewuste gebruiker
Konijntje:x zei:
Mijn vriend en ik hebben gister voor het eerst Zoo7 gebruikt, gekocht bij een smartshop in Nijmegen, en hoewel we allebei ervaren xtc gebruikers zijn, hebben we echt een leuke avond/nacht gehad!! Toch wel regelmatig echt het 'spacende' gevvoel van xtc, tintelingen, en intens actief en vrolijk! We hadden allebei 1 pil op, en een beetje geblowt... Voor ons is het wel degelijk een vervanger van xtc, het is misschien iets minder heftig, maar we zijn de dag erna absoluut niet brak, en hebben minstens zo'n leuke avond als met x gehad!
Wij hebben origens 10 euro voor 2 caps betaald, maar hadden hier dus genoeg aan..

Welke smartshop was dat als ik vragen mag? :P

Santa Maria

Experimenterende gebruiker
Huh dit is heel raar om te lezen.... Ik heb een tijd geleden ook zoo 7 gedaan, geloof ook 2 caps, en ik voelde er eigenlijk niet zo bruut veel van. De anderen waar ik het mee deed hadden precies hetzelfde we vonden 't zeker niet hard ofzo :confused:

neti

Badass junkie
dan ik gas nu hard, begon met mooie geluiden, gapen, darna vaag worden, knipperen met de ogen, kraakhelder en geil dansen,bette bodyload, nu trippen met soms minder lekkere bodyload... cool spul

Magic Guest

Belezen gebruiker
Vanmiddag maar even gehaalt, want zoals iedereen weet; is het vanavond feest! :mrgreen:

Edit:
Had er 1 op een feestje naar binnen gegooid, maar het enigste dat ik voelde was dat ik minder snel moe werd, thats all :confused:

Smartshop Happy Holland in Nijmegen. (Mag dit overigens genoemd worden?)
Nouja, daar zijn ze dus 10 euro voor 2 caps.
Vorige week nog een keer gedaan, was weer leuk, ditmaal wel na de 'trip' gecombineerd met concerta(heb geen adhd, nee) en alcohol, maar was echt weer geweldig!.

Hoi.
Vraagje, ik ben van plan om dit weekend zoo7 te nemen op een feest. wat raden jullie mij aan ? 1 of 2 capsules en kan ik er gewoon bij bieren ?

Alvast bedankt.
Gz

Blackout

Belezen gebruiker
Lees het verhaal... probeer dit eerst thuis en kijk wat het met jou doet. Het heeft mijn hele avond verneukt.

Bovenaan