Veronica D.
Newbie
Ik zal maar eerst ff zeggen dat ik helemaal nieuw hier op dit forum ben en totaal geen ervaring met drugs heb.
Dus neem het me dan ook niet kwalijk als (voor de ervarenen) domme vragen stel! Ik raak toch de laatste tijd steeds meer geinteresseerd in drugs. Het enige wat ik tot nu toe heb gehad is alcohol. Oeeeh, denk je dan he? =P Naja ik wil dus rustig aan beginnen het ook niet te erg laten worden. Gewoon wat dingen uitproberen. En voordat ik dat doe wil ik natuurlijk eerst wat informatie en ervaringen
Ik wil proberen zo verantwoord mogelijk met drugs te experimenteren/omgaan. Oke..
.. hier komt mij eerste vraag..
Er bestaat "z'on spul" dat je inademt en dan voel je nix meer. Ik weet niet hoe het heet en waar je het krijgt.
Voor mensen die de film THIRTEEN gezien hebben. Daar gebruiken ze het ook. In de film zit het in een soort van flesje..
Ik hoop dat jullie met hem gebrekkige informatie wat kunnen.
Gr. V.
.. hier komt mij eerste vraag..
Er bestaat "z'on spul" dat je inademt en dan voel je nix meer. Ik weet niet hoe het heet en waar je het krijgt.
Voor mensen die de film THIRTEEN gezien hebben. Daar gebruiken ze het ook. In de film zit het in een soort van flesje..
Ik hoop dat jullie met hem gebrekkige informatie wat kunnen.
Gr. V.