zolpidem

toverdoos

Newbie
gebruik al tijdje zolpidem... klopt soms raar luchtje uit mijn mond. maar dokter heeft nu besloten geen recepten meer uit te schrijven ??? Volgens haar lossen slaap pillen niets op !! Nu moet ik van haar in therapie ?? Wie heeft dit ooit mee gemaakt en waar kom ik nu aan mijn slaap pillen... ze worden niet meer vergoed maar toch nog wel voor geschreven als recept ??

Trippen van zolpidem of zoplicon nooit mee gemaakt!

speedjunky69

Bewuste gebruiker
ik weet wel dat je van zopiclon soms met een rare smaak in je mond wakker word...met zolpidem nog nooit gehad. klotedokters ook altijd he!? :(

zazzoo

Bewuste gebruiker
HUH, van de ene dag op de andere niks meer gekregen? Vreemd en gevaarlijk zelfs, heb het ook is een keertje zelf gedaan, nooit meer, epilepsie aanval gekregen zoizo door de coldturkey te gaan.
Ik zou gewoon naar een andere dokter gaan, want dit kan echt niet!!!
K'veronderstel dat je in Nederland woont, want hier kost een doosje ong 10€ .

psych-out

Bewuste gebruiker
ik krijg er ook wel een rare smaak van in mijn mond, ook best droog.
maja het helpt wel om te slapen.

Spor

Wijs gebruiker
toverdoos zei:
gebruik al tijdje zolpidem... klopt soms raar luchtje uit mijn mond. maar dokter heeft nu besloten geen recepten meer uit te schrijven ??? Volgens haar lossen slaap pillen niets op !! Nu moet ik van haar in therapie ??

Toevallig heb ik PRECIES dit meegemaakt ! Ik kreeg ook zolpidem, ik had ook last van een stinkbek en toen ik er wat van zei werd ik er vanaf gehaald... Ik heb dit opgelost door over te stappen naar een andere dokter binnen mijn praktijk, die over het algemeen wat makkelijker is. Was overigens niet alleen daar om, waren meer dingen die de vorige dokter vond waar ik het niet mee eens was. Maar vrij simpele oplossing, nu krijg ik temazepam :)

Bovenaan