Zijn dit paddo's?

Hallo

Ik ben nieuw op dit forum en ik 0 ervaring et drugs ed.

Wat mij altijd gefascineerd heeft zijn paddo's

Vorig jaar heb ik in mijn agenda gezet dit jaar paddos te gaan zoeken en nu is het dan zover (ben waarschijnlijk al wel een beetje laat maar goed)

Was pas gaan zoeken maar achteraf bleek ik alleen vlek plaatjes te hebben

Vandaag weer wezen zoeken en morgen ga ik echt de hele dag zoeken, wat iik vandaag vond lijken mij geen kaalkopjes, maar wat zijn het dan?

Hier een foto

Woont er trouwens iemand in omgeving heuvelrug die morgen tijd en zin heeft te gaan zoeken?

Mvg

Bijlagen

• DSC03626.JPG
    DSC03626.JPG
    240,1 KB · Weergaven: 128

JJJ

Bewuste gebruiker
Is geen kaalkopje maar geen idee wat het wel is :grin: . In dat deel van het land zouden ze zeker moeten groeien. Natuurlijk alleen in begraasd grasland. Succes!

Ja maar in verband met eerste vries etc?

Raaaaaaaaah wil is een keer zon trip meemaken, wel langzaam beginnen natuurlijk maar lijkt me zeker vet.

Maargoed, motto is : geduld is een schone zaak, hoewel het wel erg moeilijk is hoor :P

Iemand enig idee wat dit is verder?

JJJ

Bewuste gebruiker
Leipe_henkie zei:
Ja maar in verband met eerste vries etc?
Volgens mij is het zeker nog niet te laat. Als je zo graag paddo's wil proberen, kun je trouwens ook gewoon een keer in de smartshop truffels halen he :) .

Tigg

Belezen gebruiker
Ik zou aanraden wat JJJ zegt, als je erg graag een keer een echte paddo trip wilt kan je ook een kweekset kopen in de smartshop. Vanaf het moment dat je de set binnen hebt duurt het dan ongeveer 3-4 weken voordat je paddo's hebt.

Ik ben zelf tegen plukken, ten eerste omdat het niet helemaal veilig is, maar ook omdat je paddestoelen redelijk zeldzaam zijn.

Ja zon kweeksetje zou wel kunnen maar doe dit niet omdat ik nog net geen 18 ben zodat ik ook niet kan bestellen en mijn ouders het ook niet zo op prijs stellen als ik een kweekset voor paddos op mn kamer heb staan. :confused:

Tigg

Belezen gebruiker
In dat geval zou ik gewoon truffels nemen. Het beste kan je dit samen met een paar vrienden doen, een van je vrienden is vast wel 18, dus vraag een van hen om mee te doen en de truffels te halen. Eventjes wachten kan natuurlijk ook.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Tigg zei:
In dat geval zou ik gewoon truffels nemen. Het beste kan je dit samen met een paar vrienden doen, een van je vrienden is vast wel 18, dus vraag een van hen om mee te doen en de truffels te halen. Eventjes wachten kan natuurlijk ook.

Lang niet bij alle smartshops ligt de leeftijdsgrens op 18 hoor.
Voor smartshop artikelen is er in de wet ook geen leeftijd vastgelegd naar mijn weten.

Gewoon vragen dus!

Vandaag halve heuvelrug overgelopen, maar het is slecht... niks... wel andere mislukte paddestoeltjes maar ja daar heb ik niks aan.

Vanavond met een vriend hasjmelk maken, lijkt me geweldig, kga ook een keer truffels proberen met m .

Wish me luck :P

soldiermoney

Bewuste gebruiker
hehe veel plezier. Ik ga vandaag lekker aan de truffles mjummie! :grin::grin::grin:

Ik trouwens niet dat je een puntig kaalkopje hebt gevonden.

Bovenaan