Ziek!!

SpringPack

Experimenterende gebruiker
Brrrr...
Kon dit niet onder het 'Onzin' kopje plakken:

Net binnengekomen op VKMag:
http://www.flurl.com/item/8_year_old_shooting_heroin_u_143041/

ME=Mod Edit

Aangezien dit het meest schokwekkende maar waarheidzeggende filmpje is, dat ik ooit over drugs (misbruik) gezien heb, vond ik dat het zeer zeker een sticky zou mogen zijn...

verder heb ik heb de hoop dat de topicstarter ons iets wil vertellen/uitleggen, dat ons zeer zeker handig te pas kan komen. Ben ik de enige met dit idee? Is er nog hoop? Hoeveel Jonger zal de eerst volgende zijn? vanaf je 4e ben je motorisch aardig in staat ff lekker te shotten? Of nie dan? Best chill om op die leeftijd al het gevoel van verlichting te hebben ervaren.,.

Psykaholik

Wijs gebruiker
jah ik heb pas ook een fatale reportage gelezen in p-magazine
over straatkinderen van ........... zal morgen eens kijken en het hier zetten
die begonnen van 8 a 9 jaar met lijm te snuiven.
en tegen dat ze een leeftijd van 10-11-12 jaar hadden beginnen ze met morfine in te spuiten.
hun spuiten gaan ze zoeken op afvalbergen.
90 a 95 % van die kinderen hebben aids :confused: :confused: :confused: :confused:
hun morfine betalen ze via bedelen aan toeristen enz.
ze vragen meestal voor een paar bussen melk voor hun te kopen (redelijk duur daar) en die verkopen ze dan terug aan de winkel voor de helft van de prijs.
eten maakt niet uit waar ze da vinden
tussen de afvalberg, ergens op straat op de grond, intereseert hun ook nie of het eten nu vervallen is of nie.
de gemiddelde leeftijd van die straatkinderen bedraagt dan ook tussen de 20 en de 25 jaar :confused: :confused:

Lana

Wijs gebruiker
Iew ´k word er effe niet goed van. Lijkt wel of dat kind dood gaat joh.
Echt bizar. :(

A

Anonymous

Gast
Het lijkt wel alsof die grotere jongens die kleine dwingen, maarja. Dit is gewoon ziek inderdaad.

caatje

Badass junkie
Wat erg! ik heb er kippenvel van. Ik heb wel eens een reportage geizen over hele jonge lijmsnuivers dat was ook in en in triest. Als ik zoiets zie besef ik dat ik enorm in mn nhanden mag klappen dat ik een fijne, warme familieband heb. Dat ik geen klagen heb over inkomsten, geen zorgen over hoe ik morgen de dag door moet komen.

buzzy

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
Gatverdamme, word er gewoon misselijk van. Je zou ze een trap moeten geven.

Precies! Dan kunnen ze die trap opklimme
en die hoerezooi op een hoge kast leggen
zodat ze er niet meer bij kunnen.
Wat een vertiefde lui..... :cry:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
ik kan hem tot 1'07 bekijken.. maar tering.. ernstig.. vraag me echt af of die jongen nog leeft, want het zag er ect uit alsof hij dood ging..

Frisko

Badass junkie
amaai,zieke shit!!
leek volgens mij wel dat die 2de gedwongen werd ofzo,de 1ste leek heel kalm,de 2de niet!!

Dags

Bewuste gebruiker
gelukkig heb ik em snel genoeg weggeklikt, kan namelijk echt niet tegen naalden(en ik neem aan dat dat een onderdeel is van het filmpje.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ja zulke dingen gebeuren in de wereld, die kinderen hebben helemaal niets, dus verkopen ze zich op straat of bedelen ze voor wat geld om dat ff de realiteit te ontvluchten
@caatje ja ik heb die reportage ook gezien... als je zoiets ziet denk je toch echt van: in wat voor wereld leven wij!
die kinderen hebben geen toekomst meer en niemand maar echt NIEMAND zal hun helpen, gewoon verdoemd :(

caatje

Badass junkie
Mr.jiho zei:
@caatje ja ik heb die reportage ook gezien... als je zoiets ziet denk je toch echt van: in wat voor wereld leven wij!
die kinderen hebben geen toekomst meer en niemand maar echt NIEMAND zal hun helpen, gewoon verdoemd :(

Ja toch! Steeds als ik ellende op tv zie ben ik echt dankbaar voor het feit dat ik hier ben geboren, erg fijn ouders heb en geen geld zorgen.

Jeller

Badass junkie
ok da is er echt wel over..

k kon er echt nie naar kijken.. en volgens mij dwingen ze hem niet hoor, de ene spuit het er in en de andere spant zijn arm een beetje af

:kots:

flash kieke

Wijs gebruiker
Jeller zei:
ok da is er echt wel over..

k kon er echt nie naar kijken.. en volgens mij dwingen ze hem niet hoor, de ene spuit het er in en de andere spant zijn arm een beetje af

:kots:

idd.
Als hij gedwongen zou worden,zou hij denk ik toch beginnen te wenen.

Skippy

Wijs gebruiker
dat zulke dingen dagelijks gebeuren is niet te bevatten
ik snap sowieso niet dat mensen zich laten overhalen door zichzelf dit te gebruiken, ookal ben je nog zo nieuwsgierig :(

qlo

ik snap niet waarom niet.
speed, coke, crack, en weet ik wat nog allemaal wel

maar hero.. wow daar passen ze voor :/
spliffsnatcher zei het hier overlaatst nog: hero is ferm overroepen

nu ja, in een spuit zou ik het ook nooit laten zetten

minn

Badass junkie
Mijn god, word er misselijk van. Wat the hell is er met dat kind gebeurd dat hij dat doet?
Gedwongen? Stoer doen? Op straat gezet?
:(

Misschien heel lullig, maar zal niet de enige zijn die dit denkt: Wat ben ik blij dat ik daar niet tussen zit. En ben ook blij met mn shcool en dat ik een toekomst heb.
Als ik dat kind was, had ik mezelf allang van kant gemaakt.

Jeller

Badass junkie
idd kdacht er ook aan, wij zitten hier toch met ons relatief rijk leven en zij moeten waarschijnlijk op hun eentje leven op straat.. ik kan het eigenlijk nog begrijpen dat ze een roes willen ook al zijn ze zo jong, als je daarin opgroeit is dat in jouw wereldbeeld normaal dat bijna elk kind lijm snuift en morfine spuit

JewCookie

Wijs gebruiker
minn zei:
Mijn god, word er misselijk van. Wat the hell is er met dat kind gebeurd dat hij dat doet?
Gedwongen? Stoer doen? Op straat gezet?
:(

Misschien heel lullig, maar zal niet de enige zijn die dit denkt: Wat ben ik blij dat ik daar niet tussen zit. En ben ook blij met mn shcool en dat ik een toekomst heb.
Als ik dat kind was, had ik mezelf allang van kant gemaakt.

vrienden groep, opvoeding, problemen in het leven, en met het leven, en armoede..

en alle problemen met 1 spuit voorbij..

tot het is uitgewerkt en je zo snel mogelijk nieuwe spuit moet hebben.. :openmouth:

melissa

Wijs gebruiker
zo in en in triest :cry: :cry:
kreeg er kippevel van,hij is dus 2 jaar jonger dan mijn middelste.....
moet er echt van kotsen zeg....
hoe kan zoiets in godsnaam gebeuren en wat word er aan gedaan :confused:

Moon

Bewuste gebruiker
Walgelijk filmpje, echt te ziek gewoon! Ik vraag me af of hij het wel overleefd heeft hij ziet er echt uit alsof hij doodgaat.

Qocaïne

Badass junkie
damn... dit is echt goed ziek :| niet te bevatten dat zoiets gebeurd. Damn... zag je hem hyperventileren :|

BacingsPen

Badass junkie
En dat terwijl wij dit soort gebeurtenissen op zijn minst zouden kunnen beperken wanneer we met alle rijke landen eens niet zo gierig deden, en die zogenaamde 'protectie' eens vaarwel zeiden...

pillywilly

kep zelf een kind...en als ik dit zie ...vind ik het vreselijk...

zo jong nog... maar voor die kinderen is er in die landen tog geen toekomst meer.
dus dat maakt die hero spuiten minder erg, maar VIND IK HET ERG DAT ER GEEN TOEKOMST VOOR ZE IS EN ZE ZULKE DINGEN GAAN GAAN :cry:

//kijk naar lijmsnuivers,drank,hero/coke,crack,hoertjes,moordenaartjes(10euro)
ect ect

lot

Badass junkie
pffft echt walgelijk gewoon!!
zag vandaag ook weer een groepje heroinejunks hier in de stad..
nooit leuk om te zien!.. maar zo'n klein kindje al helemaal niet!!

Bovenaan