Ziek

Jungle

Experimenterende gebruiker
Oke.. ik zit met een 'klein' probleempje.
Ik ga vrijdag naar het buitenland en om maar lekker vaag te blijven ga ik daar iets als in 'once in a lifetime experience' doen. Nu is er het vervelende probleempje opgedoken dat ik opeens een soort van koorts heb (denk ik, ben nog niet naar de dokter geweest dus geen idee wat ik heb) en ook verkouden.

Alles afzeggen is totaal geen optie, dus moet ik op een of andere manier beter worden. Gisteren kwamen de eerste verschijnselen en hoopte ik dat het vandaag wel beter zou zijn, maar integendeel.. Nu was ik op het 'vreemde idee' gekomen om misschien een pilletje te slikken. Ik heb al van enkele mensen gehoord dat ze ziek/verkouden waren en het de volgende dag opeens weg was. Nu is mijn vraag.. helpt dit echt goed? En ben ik dan niet net nog zieker de volgende dag(en)? Zou de hele situatie misschien een slechte invloed kunnen hebben (alleen, ziek en thuis :P )Ik weet natuurlijk dat dit allesbehalve ideaal is, maar ik weet dat er vrijdag een hele hoop mensen verwachtingen hebben en die wil ik zo goed mogelijk kunnen waarmaken. En als het dan echt op deze manier moet, tja... Als ik donderdagavond niet beter wordt, en als jullie denken dat dit kan helpen, dan ben ik wel van plan om het te doen.

Mirrorball

Bewuste gebruiker
Denk nou eens na man, gebruik die hersenen van je.
Natuurlijk word je van het slikken van ecstacy niet beter! Sterker nog, kans is groot dat het je alleen nog maar slapper maakt.
Hoe haal je het uberhaupt in je hoofd om te denken dat zo'n drug je beter kan maken? Denk je dat xtc een medicinale werking heeft?
I tell you this; NEE.
Niet doen.

Edit; Sorry voor mijn ietwat botte reactie.

tommeke

Newbie
zeker niet doen :grin:

Als ik soms opsta met een verschrikkelijke hoest en heb er heel de dag last van.

Wanneer ik saves ga stappen en ik drink 3 pinten heb ik totaal geen last meer van die hoest.

Raar maar waar maar bier doet veel met me om me beter te voelen alleen heb je het de dag erna dubbel zo hard terug

Wirwar

Belezen gebruiker
Ik was ook een keer verkouden toen ik xtc ging nemen.
De volgende dag was het idd over, maar de dagen erna kwam het dubbel zo hard terug.
Gewoon niet doen dus :)

acidboy

Badass junkie
RosettA_StoneD zei:
Edit; Sorry voor mijn ietwat botte reactie.

Die is vrij terecht vind ik.

écht, gebruik je hersenen eens man, meer heb ik niet te zeggen. Die grijze shit zit er niet voor niets.

kotssmurf

Belezen gebruiker
Een aantal weken geleden was ik ziek thuis van mn werk, ik moest 2 dagen thuisblijven van de dokter. Nu zat ik thuis de 2e avond met een gevoel dat iedereen wel kan herkennen:
In principe te gezond om thuis te zitten, maar net dat ietsje te ongemakkelijk om onbezorgd te gaan werken.
Ik wist zeker dat als ik de dag erna terug richting huisarts ging, hij me zeker geen verlenging ging geven. Maar ik wist ook dat ik me 100% zot zou voelen als ik zou gaan werken.

Ik d8 ik drop een pilletje en morgen ben ik gegarandeert zo ziek als een hond.
Tot 2 uur heerlijk liggen spacen voor mn PC en daarna lekker ingedommelt.

De dag erna was mn hoest zo goed als weg, had geen hoofdpijn meer, voelde me 100%...
Ik zeg niet dat dit hier iets mee te maken heeft, maar ik heb het wel al van anders mensen gehoord.

(Ben trouwens toch thuis gebleven :grin: )

Solidius

Badass junkie
Gewoon doen joh

aviced

Experimenterende gebruiker
nou als ik egt goed verkouden ben en ik slik een pilletje heb ik de dag erna nergens meer last van...

het lijkt me niet verstandig om het te doen met koorts omdat je temperatuur alleen maar hoger wordt

Bovenaan