Ziek?

Freak

Bewuste gebruiker
DF Founder
ooit weleens zo ziek geworden van een bepaald soort drugs dat je het echt uit heb lopen :kots:, en waardoor kwam dit? slechte kwaliteit of was je zelf beetje instabiel?

Pietman

Experimenterende gebruiker
yow, dat heeft elke drugsgebruiker (alcohol meegerekent) wel eens gehad lijkt me zo.

maarre, tja shit happends weetje.
Me personally ben alleen groot fan van wiet enzo, maar ook daar ga je wel eens van over je nek.
Vooral in combinatie met alcohol trouwens :beer:
maar ook zonder wel eens, kweenie komt niet door slechte wiet denk ik, meer door teveel ineens, of idd dat je zelf gewoon al gaar bent
maar dat soort dingen gebeuren, en je moet dat maar gewoon accepteren IMO

A

Anonymous

Gast
ik nog niet zo vaak geblowed, maar nog nooit echt ziek van geworden.
Wel een keer, behoorlijk lopen hoesten, was een beetje dichte smog in die "bom"... mijn longen waren het er niet mee eens, zeg maar :openmouth:

]x[

Een keer gehad dat ik goed misselijk was maar toen had ik teveel op voor een n00b drugz smoker :grin:

Freak

Bewuste gebruiker
DF Founder
]X[ Een keer gehad dat ik goed misselijk was maar toen had ik teveel op voor een n00b drugz smoker :grin:
je moet altijd een keertje je grens leren kennen denk ik, met bijna alles. bij alcohol is iedereen ook weleens zo lam geworden dat hij/zij het uit heeft lopen kotsen van hier tot tokyo.

Onyx

Newbie
ik probeer me zelf altijd goed in de hand te houden maar wanneer ik een feestje heb (18 juli was ik jarig) ga ik door tot 5 uur en daar komt bier, bacardi, goldstrike, vodkajus en uiteraard wiet in voor.. je hebt die nacht de grootste lol, maar de volgende dag ben je zo suf als een garnaal

nou goedemorguh allemaal zonder zorguh

tjah.... iemand weleens ziek geworden van pilluh???? en dan ook echt gruwlijk over je nek dus???
iemand die ik ken wel..... ennuh die heeft het toch wel vaak.... is dit normaal?????? ik hoop op reacties

mzzl en veeel plezier met ut spacuh! :openmouth: :confused:

needlefreak

Bewuste gebruiker
jaja de typische drugs waar je snel moet van kotsen is heroïne. ik herinner me nog de eerste keer dat ik heroïne gebruikte. ik had een lijn van zo'n 10cm gesnoven en een half uurtje later moest ik kotsen.dat heeft heel de avond geduurd. ik kon zelf geen sigaret roken en niks drinken want dan ging ik weer kotsen. :grin:

looyke

Ghb heb ik een aantal keer van moeten kosten...
Combinatie van iets teveel ghb, weing eten en alcohol

liekie

Newbie
Gebruik alleen met mensen die je echt vertrouwt!!!

Ik ben het afgelopen weekend zooo verschrikkelijk ziek geworden na een blow. Ik kreeg een nose, had genoeg maar mijn hoofd werd vast gehouden. Doe dit nooit bij iemand want het is zeker niet grappig en de ander kan er giga ziek van worden omdat alleen hij/zij zelf kan voelen wanneer het genoeg is. Ik ben 24 uur stoned geweest en heb nog zere longen.

anna

Newbie
Ja ik heb in het verleden wel eens moeten kotsen door het gebruik van xtc. :kots:
Voor die tijd had ik wel goed gegeten maar toen eenmaal dat lekkere snoepje begon te werken had ik nergens anders trek in dat water.
Ondertussen helemaal uit je dak gaan op een goed trancefeest alleen maar water drinken en niks eten.
Op den duur werkt dat niet meer en heb je het gevoel misselijk te worden.
Sindsdien probeer ik water aftewisselen met frisdrank en af en toe iets kleins te eten zoals een koekje stukje fruit etc.
Sindsdien nooit meer overgegeven en het probleem opgelost en de hele nacht ongestoort uit mijn dak kan gaan
:tearsofjoy: :hearteyes: :rolleyes:

sonne

Newbie
:( poeh,kan me niet herinneren hoevaak,maar het mooiste van allles vind ik nog(nou ja mooiste)en wie zal dat niet ooit geroepen hebben: :kots: eens maar nooit meer!:kots:................. :rolleyes:
groetjes :wink: sonne

Van speed kun je ook best misselijk worden en last krijgen van je maag, vooral als je een bommetje neemt. :openmouth: Van alcohol ben ik bijna altijd ziek geweest dus ik drink nie meer! :P :flushed: :cry: :( xxx SNATSERTJE

MystiX

:smoke: ziek worden van drugs komt meestal door het feit dat je lichaam al niet helemaal honderd procent is en net zoals met alcohol kan het dan verkeerd vallen ook externe factoren zoals temperatuur van de omgeving e.d. kunnen een reactie veroorzaken waardoor het fout gaat.
maar het meest voorkomende is het feit overmatig gebruik en combi's die niet kunnen. Ik zelf ben een aantal keren ziek geworden van wiet maar dat was door veel te blowen op een dag dat het 32 graden was en dat gaat gewoon niet goed vooral niet als je weinig hebt gegeten.Naarmate je een gewenning opbouwt zal de kans om ziek te worden afnemen. Ook hebben sommige drugs gewoon het effect dat je er eerst misselijk van wordt en dan pas vrolijk gaat spacen e.d.

natalia

ja van wiet ook al behoorlijk ziek geweest,paar keer totaal lam gelegen,vollenbak liggen zweten enzo rrrr best akelig maja!!!
dit was mijn eigen dikke schuld,wiet gebruikt in combinatie met coke enzo,t was super heet buiten enzo ook! dus sindsdien genen c meer voor mij!!!

moeten overgeven van dope?ja van heroine,k was 3 weken gestopt en k gebruikte weer en ja lap k had t weer steken!!!! vroeger kon ik bijna niet eten toen ik gebruikte mor nu gaat dit echt beter,k kan super goed eten en vooral als ik :stoned: :stoned: hmmm k zou blijven kunnen eten!!
x

blauwe winde zaadjes (100 zaadjes, ca. 3 gr, dus nog vrij lage dosis)

mijn fout, ik had ze onderschat, ook de misselijkheid erg onderschat (tja ik dacht ik wordt bij wiet en paddo's ook nooit ziek) o ja ik had ook geen lege maag. Ik had de trip gewoon helemaal niet goed voorbereid, omdat ik er niet veel van verwachtte. Ik dacht hm ik verveel me, o ik heb nog blauwe winde liggen, hmm, oke. En ik at ze op zonder ze te bereiden (laten trekken in water bv. tegen de misselijkheid).

Dat was heel erg, ik moest net niet kotsen maar voelde me heeeeel beroerd, heel erg ziek, ben in de badkamer op de grond gaan liggen (de vloer was van steen dus lekker koelte tegen mn lichaam) en rustig ademgehaald dat hielp wel het te minderen maar zodra ik iets ging doen (lopen ofzo) begon het weer hels te worden, ik heb toen heel veel wiet gerookt en toen ging het wel over. De LSA trip was verder helemaal overstemd door de effecten van wiet dus nou weet ik nog niet hoe het is :smilingimp:

:kots:

speesgurl

Newbie
hoi

van de bruin heb ik echt me darmen uit me lijf gekotst.ik kots al van bruin als ze het hier op de tafel leggen zo vier is het bah bah bah.en wat een slechte combi was voor mij was speed met extran dat was ook altijd kotsten.

Calabria

Newbie
van alcohol heb ik 1 keer moeten :kots: (dat was dan nog net voor ik naar school vertrok, de dag ervoor nog uitgegaan en veel te veel gedronken.... kan je je voorstellen hoe gaar ik op school heb rondgelopen toen :rolleyes: )

van de combinatie weed-alchol ben ik ook al enkele keren over mijn nek gegaan

van weed alleen ook

van xtc 1 keer, toen had ik al veel alcohol gedronken en toen nam ik een pilletje, eventjes :kots: en ik voelde me top en kon gaan feesten :mrgreen:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Goh een topic uit 2002... :wink:

Ik ben wel een aantal keer goed ziek geweest van mdma. Dat ik niet ophield met kotsen en werkelijk niet eens een slokje water binnenhield. Op een gegeven moment kotste ik alleen nog maar zuur en gal. Niet lekker, mijn hele slokdarm deed er nog dagenlang pijn van!

JunkXL

Bewuste gebruiker
Uuh ja ik heb weleens gekotst. En dit alleen omdat ik voelde dat het pilletje niet goed viel.
Ik heb in een korte tijd redelijk wat water weg gedronken, dit zodat ik zou gaan spugen.
Waarmee ik dus ook dat pilletje nog bruisend, mee uit kotste.

Wacky

Badass junkie
toevallig pas met kerst een ernstige keelonsteking gehad, door kerst ging ik maar niet naar huisarts, maar deed wel veel pijn. Leek me een geschikt moment om oxycodon dan maar eens te proberen. 25mg, was er ziek van, hallucinaties, kotsen, ijlen, niet goed.. maarja achteraf ook niet zo slim misschien gezien ik al ziek was.

heroesss

Bewuste gebruiker
Van alles wat ik ooit een keer heb gebruikt (wiet,hasj,alcohol,sos,xtc) ben ik wel is over m'n nek gegaan en ik denk dat iedereen dat wel een keer heeft.

Elohtibbar

Badass junkie
heroesss zei:
Van alles wat ik ooit een keer heb gebruikt (wiet,hasj,alcohol,sos,xtc) ben ik wel is over m'n nek gegaan en ik denk dat iedereen dat wel een keer heeft.

Ehm....... nee. :P

Ik gebruik eigenlijk nooit teveel van iets. Heb één keer van de drank gekotst toen ik 15 was, sindsdien wel een paar keer gekotst omdat ik een kater had en dan toch probeerde te eten, maar ik drink bijna nooit (veel) meer. Ik word misschien één keer per jaar echt dronken, verder drink ik niet erg vaak en áls ik drink vind ik het leuker om het bij aangeschoten te houden.

Heb me wel eens een paar weken na xtc-gebruik niet lekker gevoeld, dat was waarschijnlijk aan mijn verminderde weerstand te wijten. Toch slik ik altijd multivitamines en zorg ik de week voor en na xtc-gebruik altijd voor veel vers fruit en groente, en let ik erop dat ik al m'n voedingsstoffen (ook vezels, bètacaroteen, eiwitten e.d.) binnenkrijg. Dus daarvan geef ik mezelf niet de schuld, aangezien ik ook een normale hoeveelheid mdma had genuttigd (zo'n 240 mg verspreid over de hele avond en nacht).

Dat was het wel zo'n beetje, ik gebruik alles met mate dus ik denk niet dat ik hier snel iets aan toe te voegen heb.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Vroeger had ik de nare gewoonte om overal whisky of wijn bij te drinken, dat hield ik soms niet binnen. Tegenwoordig zijn we verstandiger en gebeuren dat soort dingen niet meer : )

2c-b en 2c-i nasaal willen er om één of andere reden ook niet in blijven.

acidboy

Badass junkie
Rabbithole zei:
Toch slik ik altijd multivitamines en zorg ik de week voor en na xtc-gebruik altijd voor veel vers fruit en groente, en let ik erop dat ik al m'n voedingsstoffen (ook vezels, bètacaroteen, eiwitten e.d.) binnenkrijg.

Beter doe je dat niet alleen in de weken voor en na je xtc gebruik, of ga gewoon elk weekend gebruiken dan :)

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Toen ik nog wat jonger was, vond ik het altijd wel stoer om met vrienden die 2 koppen langer zijn mee te drinken. De avond eindigde dan ook meestal in ziek worden, aangezien ik lang niet zoveel kon hebben als hen. De laatste paar jaren komt het nog zelden voor dat ik ziek word van alcohol.

Verder heb ik de helft van de keren dat ik ging trippen op paddo's/truffels overgegeven. Dat reken ik alleen niet tot ziek worden, aangezien ik me erna altijd weer prima voel.

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Ik heb het meest gekotst van de combi wiet + Alcohol. Als deze combi goed gaat vind ik het eigenlijk wel de meest relaxe combi die er is. Maar soms valt het helaas slecht (ik weet nog steeds niet waarom het soms wel en soms niet goed valt) en kan ik alleen maar zitten/liggen en kotsen.

Van alleen alcohol vooral tijdens de kater moeten kotsen.

Bij XTC heb ik een keer gekotst zonder dat ik het voelde aankomen. Het gebeurde gewoon tijdens het lopen. Na het kotsen liep ik gewoon vrolijk door.

Elohtibbar

Badass junkie
acidboy zei:
Rabbithole zei:
Toch slik ik altijd multivitamines en zorg ik de week voor en na xtc-gebruik altijd voor veel vers fruit en groente, en let ik erop dat ik al m'n voedingsstoffen (ook vezels, bètacaroteen, eiwitten e.d.) binnenkrijg.

Beter doe je dat niet alleen in de weken voor en na je xtc gebruik, of ga gewoon elk weekend gebruiken dan :)

Uiteraard doe ik daar normaal ook m'n best voor, maar dan let ik er éxtra goed op.

Flip Trip

Bewuste gebruiker
maiskorrel zei:
Ik heb het meest gekotst van de combi wiet + Alcohol. Als deze combi goed gaat vind ik het eigenlijk wel de meest relaxe combi die er is. Maar soms valt het helaas slecht (ik weet nog steeds niet waarom het soms wel en soms niet goed valt) en kan ik alleen maar zitten/liggen en kotsen.

Van alleen alcohol vooral tijdens de kater moeten kotsen.

Bij XTC heb ik een keer gekotst zonder dat ik het voelde aankomen. Het gebeurde gewoon tijdens het lopen. Na het kotsen liep ik gewoon vrolijk door.

Als ik van alcohol en wiet moet kotsen dan heb ik meestal teveel gedronken en ga dan nog eens een joint roken. Onthoud om altijd eerst wiet te roken en dan pas te drinken en als je na het drinken weer wiet wil roken dan kun je beter maar heel weinig roken. Het beste is om gewoon tijdens de hele drinksessie te blijven roken, zo blijf je stoned en drink je automatisch minder. Wiet versterkt de alcohol en als je al een hele boel alcohol in je hebt en je rookt dan een joint knalt de alci tien keer zo hard al er voor.

Bovenaan