Zegels: "De dubbele 7"

Sunseed

Belezen gebruiker
Hey,

Mijn dealer beweerd een "Dubbele" LSD zegel te hebben, zijn woorden:

Hij zegt:
*lsd de dubbele 7....... 50 per zegel
da zijn dubbele zegels
Ik zeg:
*?
*lsd de dubbele?
Hij zegt:
*de effecte zijn iets zwakker maar duurt wel 24 uur de trip
Ik zeg:
*Wtf?
Hij zegt:
*en je kan slaapen met de zegels

Kan dit? Of probeert hij mij iets wijs te maken?
Hij beweert dus dat die zegel "De dubbele 7" heet en €50 per zegel kost. :confused:
Zou het mss een 'Bromo dragonfly' zijn?
De gast waar hij ze van haalt is van Groesbeek langs Nijmegem,
Wij wonen allebij in Belgie.

L

Lid 6909

Gast
Misschien wel bromo dragon fly, maar 50 euro, komop voor 50 euro mag hij zijn schoen erbij opvreten!!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
je dealer is een ware ruk lul een nitwit een zware loser ... een schande voor het complete europa.

wil je zo vriendelijk zijn hem dat door te geven van mij ...

een goede dealer weet namelijk precies wat ie verkoopt, en stelt daar waardes aan.

Sunseed

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
je dealer is een ware ruk lul een nitwit een zware loser ... een schande voor het complete europa.

wil je zo vriendelijk zijn hem dat door te geven van mij ...

een goede dealer weet namelijk precies wat ie verkoopt, en stelt daar waardes aan.
Haha, hij idd wel een loser.

Maar de enige weg naar LSD.
LSD is zeldzaam in Antwepen :(

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
lsd is totaal niet zeldzaam, je gaat echt met de verkeerde losers om ...

:hearteyes:

:wave:

lsd zegel kost los ongeveer 5 eu

dragon fly ongeveer 10 eu of 5 ligt aan de dosis die erop ligt.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
idd ... eerlijkheid duurt het langst, slechte zielen worden altijd gestraft.

Amen stem op de Christen Unie of je verbrand in hel !!!!!!!!!!

Sunseed

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
lsd is totaal niet zeldzaam, je gaat echt met de verkeerde losers om ...

:hearteyes:

:wave:

lsd zegel kost los ongeveer 5 eu

dragon fly ongeveer 10 eu of 5 ligt aan de dosis die erop ligt.
Wow, Wat een rippers hier,
Woon jij in Belgie dan?

Ik las ook eens iets over een reuzeblotter ofzoiets, mss zo één of probeert hij me gewoon te neuken?

De_willy

Experimenterende gebruiker
Volgens mij probeert die dealer u op te lichten.
Ikzelf ben van Lokeren en kan in Gent heel makkelijk aan zegeltjes geraken. Mja, het is zoals anderen reeds gezegd hebben: je moet de juiste mensen aanspreken.
Ik zou sowieso nooit meer dan 8€ voor een zegel betalen . En dan heb ik het over één zegeltje. Als je ze per 10 koopt zou de prijs normaal gezien rond de 4€ per zegel moeten liggen.

Sunseed

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
Sunseed zei:
Of probeert hij me gewoon te neuken?

Ja anaal zonder glijmiddel ... dus behoed jezelf !!
Heb nog wat vaseline staan hoor :wave:

Ja ik heb al van meerdere mensen in Gent gehoord die er makkelijk aan geraken Willy.
Maar hier in Antwerpen, nope.. Wellicht zoek ik niet goed. Maar ja zoals L25 zegt in zijn handboek,

Naar lsd zoek je niet, die is er gewoon opeens :grin:

Oom Klaas

Badass junkie
Geef die dealer een flinke trap onder z'n hol de sloot in,
enige remedie voor zulke idioten.
Voor 50 euro koop ik 10 goede zegels :tearsofjoy:

Debris

Bewuste gebruiker
Als ge mensen kent in Gent die eraan kunnen komen, gaat dan naar Gent he.

Lsd vind ge overal, van Gent tot Antwerpen, van Antwerpen tot Tongeren. Van Tongeren tot Luik. Van Luik tot Hasselt. Van Hasselt tot Brussel. Van Brussel tot Charleroi. Van Charleroi tot in Namur.
En zo nog ff door.

En dan heb ik 't nu alleen nog maar over Belgie. In Nederland is het nog véél erger.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Die vent gaat t hele land door volgens mij, Toen ik dat verhaal hoorde, stond ik m ronduit uit te lachen, en vroeg m om maar wat meer informatie te lezen over LSD.

Wacky

Badass junkie
Laatst zat er ook een zon verhaal te vertellen tegen een ander waar ik naast zat. Ik vroeg of het DOB was, "nee DOC" zei die. Ben er niet verder op ingegaan.

ilyas

Bewuste gebruiker
In antwerpen is er meer te vinden dan je denkt, hoewel ik nog steeds een paar stofjes niet kan vinden.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
klinkt goed zetpillen met Dextro ....

zetpillen met LSD

zetpillen met keta ...

gat in de markt ?

:tearsofjoy:

Bolea

Belezen gebruiker
lucifer in the sky zei:
haha lsd zeldzaam in antwerpen haha :tearsofjoy:
loop op straat door antwerpen kom je meteen tegen !

Nietwat overdreven?
Ben je van Antwerpen?
Ja je kan beslist aangeraken,als je de juiste mensen kent.
Maar:loop op straat door antwerpen kom je meteen tegen :openmouth:

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ja is gewoon een manier van schrijven, om te bedoelen.. dat het echt niet moeilijk is in antwerpen!
als je het neemt geraak je er zo aan, want dan ken je eenmaal de juiste mensen.
als je iemand aanspreekt die er zowat uitziet die dat neemt.. heb je 8 op de 10 kansen dat je wel iets vind..
niet getest.. kans op rommel is ook wel een grote kans !

Bolea

Belezen gebruiker
lucifer in the sky zei:
ja is gewoon een manier van schrijven, om te bedoelen.. dat het echt niet moeilijk is in antwerpen!
als je het neemt geraak je er zo aan, want dan ken je eenmaal de juiste mensen.
als je iemand aanspreekt die er zowat uitziet die dat neemt.. heb je 8 op de 10 kansen dat je wel iets vind..
niet getest.. kans op rommel is ook wel een grote kans !

Ik begrijp je hoor :wink:
Ja dat is inderdaad mogelijk rommel te krijgen.

PDV

Newbie
Hier in Gent zei er es eentje dat hij LSD had, in pilvorm... Voor 15EUR per pil.
Het was wel maar een tussenstation, dus veel wist hij er ook niet van maar hij had het zelf wel al genomen. Hij wist er mij echter wel niet veel over te vertellen...

Wel jammer want ik geloof er geen zak van dat dat LSD is natuurlijk. Maar is voorlopig wel mijn enigste link met LSD, die eigenlijk geen LSD is.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Zelfde hier,

Ik vroeg mijn gebruikelijke mannetje (voor andere dingetjes, heb nog nooit lsd gedaan) om zegeltjes.
Hij verteld me dat hij alleen lsd in pil vorm heeft en dat toevallig mee heeft!
5 euro per pil dus ik zeg laat maar zien, komtie met de bekende kleine rode 2cb pilletjes.
Deze probeerde hij me ook aleens aan te smeren als xtc :P

Wel genomen aangezien ik dit binnenkort toch eens wilde proberen, maar de meeste dealers zijn vooral wat lsd betreft ontwetend.

Zoals hier al is geschreven, je moet echt een beetje in dat wereldje zitten en de juiste mensen kennen..

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
De meeste dealers zijn dom, geen school gedaan en gaan dus voor makkelijk geld. Wat eigenlijk niet eens altijd zo makkelijk is, maarjah. Je weet al aan hoe je dealer is of dat zijn spul goed is en dat het ook is wat ie zegt dat het is.

Ik bedoel, een slimme dealer weet heus dat als zijn handel en de prijs goed is dat de klanten toch wel terug komen. Beter iemand die elke maand trug komt dan een onwetende 1 keertje wat geld afhandig te maken.

Deep Blue

Bewuste gebruiker
Regio Antwerpen is lsd te vinden rond 5eur/stuk.
Zelf nog nooit gedaan maar er liggen er wel een paar te wachten op een goede gelegenheid, wrs deze zomer nog.

Bovenaan