• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Zeer vreemde wiet ervaring

Stroopwafel

Bewuste gebruiker
Ik had een tijd geleden een heel rare ervaring gehad met cannabis. Ik zal het zo goed mogelijk proberen uit te leggen, want dit is me eerste report. Dit gevoel heb ik nooit meer gehad terwijl ik al wel heel veel geblowd heb daarna.

We gingen met 3 vrienden een paar voorgedraaide joints halen. Veel mensen zeggen dat voorgedraaide slecht zijn maar bij mij niet. Ik kan zoiezo niet echt goed tegen wiet (word snel stoned) dus een halve voorgedraaide zou voor mij goed zijn voor ongeveer 3 tot 4 uur knetter zijn.

Maar goed we hadden de voorgedraaide dus gehaald. TOen gingen we naar een speciaal plekje ergens bij een school. Een jongen had een sleutel van de poort (geen idee hoe ie eraan kwam) en we gingen naar een soort ondergrondse plek, waar allemaal apparaten stonden. Kan t nie echt goed uitleggen maar daar waren ze waarschijnlijk aan het verbouwen want overal lag gereedschap en dat soort dingen en vage apparaten. (bijvoorbeeld een apparaat waar je op een knop drukte en een plastic zak werd opgeblazen. heel vaag

Toen gingen we blowen. Ik zou met een jongen een voorgedraaide delen, want dit zou zoiezo genoeg zijn voor om een avond lang hard te spacen. die andere jongen had de joint al voor de helft op dus ga hij em aan mij. Ik ging smoken, had em op maar voelde nog niet echt veel. Het bekende duizelige en relaxte gevoel. Maar dit werd steeds erger. Wat ik me nog heel goed kan herrinneren was het volgende: we gingen voetballen en toen ging ik dus op staan. En toen ik aan het voetballen was voelde ik me zo onzettend raar. ECht alsof ik in een droomwereld leefde. Geen hallucinaties of wat dan ook maar het was echt zo onbeschrijfelijk vreemd. Het was alsof elke beweging die ik maakte ik pas 3 seconde later doorkreeg. Alsof mijn hersenen wat achter liepen. En ook voelde ik als ik ging zitten alsof ik elke keer naar voren viel, terwijl dit helemaal niet zo was. Alsof ik uit mijn lichaam viel. Heet uitreding ofsoiets geloof ik maar weet t niet zeker.

Toen gingen we daar weg, en het was al wat minder dat enge gevoel, maar de hele avond branden mijn ogen zo'n onzettend hard, en ik voelde alsof er hele tijd iets over me huid zat. Iets van zand ofso, wat een heel gek gevoel gaf.

Daarna heel lang, geloof 4 uur ontzettend sloom en duf geweest. Toen ik ging slapen en de volgende ochtend wakker werd, was ik zo moe, leek wel n kater echt heel kut.

Heeft iemand dit wel eens gehad wat ik voelde bij die bouwplaats? Het was echt n kutgevoel, maar tegelijkertijd wel intressant. dat thc zo'n krachtige werking kon hebben heb ik hiervoor nooit geweten

Dubbr

Newbie
Dit heb ik een aantal keer gehad. Ik neem aan dat dit gewoon een mogelijk effect is van thc, vind het persoonlijk erg relaxed. Misschien heb je er meer kans op als je onwijs stoned bent oid? Kan je niet helpen bij de precieze reden maar volgens mij is het niet erg vreemd.

Theupsetter

Bewuste gebruiker
Heb ik altijd bij puurpijpjes, ik rook ook altijd puur, en genoeg om een tolerantie op te bouwen, het blijft gewoon een zeer lage tolerantie bij mij, toch heb ik nu al 2 zelfkweekjes weggerookt.

Stroopwafel

Bewuste gebruiker
nah k vond t zeker niet relaxt. was wel intressant ofso maar ik hou niet van zulke heftige effecten. Vind het veel fijner om alleen een beetje lacherig en relaxt te worden. Als ik nu terug kijk ben ik wel blij dat ik het heb meegemaakt. Het is echt n unieke ervaring. maar verder nooit meer...

Nathaniel

Wijs gebruiker
Tja hoe zwak ook wiet is en blijft een psychedelisch middel, en dat kan altijd anders vallen als verwacht.

LeonR123 zei:
(bijvoorbeeld een apparaat waar je op een knop drukte en een plastic zak werd opgeblazen. heel vaag

Toch niet toevallig iets als deze?

:grin:

Theupsetter

Bewuste gebruiker
Nathaniel zei:
Tja hoe zwak ook wiet is en blijft een psychedelisch middel, en dat kan altijd anders vallen als verwacht.

LeonR123 zei:
(bijvoorbeeld een apparaat waar je op een knop drukte en een plastic zak werd opgeblazen. heel vaag

:grin:
Daar dacht ik ook precies aan! :stoned:

Stroopwafel

Bewuste gebruiker

Haha nee dat is n vaporizer toch? nee k heb eigenlijk geen idee wat et wat, et was iets van bouwvakkers ofso ze waren daar de boel aan het verbouwen en er lag allemaal gereedschap en apparaten en ook zo'n apparaat, wat wel op n vaporizer leek. (misschien was et stiekem toch een vaporizer :P ). Lijkt me trouwens wel een superhandige manier van smoken, aangezien mn keel altijd naar de kk gaat van joints.

Karhu

Wijs gebruiker
Ik kan het gevoel dat je naar voren valt ook wel, maar inderdaad had ik dat ook toen ik puur rookte. Had het gevoel dat ik naar beneden zakte, door de bank heen. Apart gevoel maar kon er zeker wel van genieten.

En die opblaaszak, zal wel een soort stofzuiger zijn ofzo?

Stroopwafel

Bewuste gebruiker
ja ik heb echt geen idee man :P heb verder ook nooit meer zo'n ding gezien. Ik zal is wat op internet kijke misschien kom k te weten wat t is :P

Muse24

Experimenterende gebruiker
LeonR123 zei:
overal lag gereedschap en dat soort dingen en vage apparaten. (bijvoorbeeld een apparaat waar je op een knop drukte en een plastic zak werd opgeblazen. heel vaag

Toen gingen we blowen.

Weet je zeker dat t in die volgorde was?
Nee grapje.

Leuk report, heel goed zeker als dit je eerste is. Kon me goed inleven.
Wel vervelend op dat moment ja, maar leuk dat je t toch als n goede ervaring ziet.

Ik herken t wel beetje dat je lichaam en geest een beetje los van mekaar lijken te zijn.
Ik heb t wel eens als ik heel stoned ben en op bed lig, dan zakt mijn ik als het ware naar mn hoofd, en voel ik de rest van mn lichaam niet meer, alleen mn hoofd.

Had je ook het gevoel dat je hersenen als een ei in een schaal, los door je schedel blubberde?

Nouja in elk geval, doet wiet rare dingen met je lijf ja.
Volgende keer wat rustiger en niet te snel door roken, als je dit niet meer zo extreem wil, denk ik.

Stroopwafel

Bewuste gebruiker
haha nee dat had k nie echt. t was echt n heel raar gevoel ik kan t nie goed uitleggen. maar denk dat sommige blowers et wel herkennen. Het is een beetje alsof je van een afstand naar jezelf kijkt. Alsof je geest je lichaam verlaat en je naar je eigen lichaam kijkt. Klinkt raar en mensen denken vaak te mild over thc. Het kan echt rare dingen doen met je lichaam. Dan wil ik niet eens weten wat paddo's wel niet met je doen :openmouth:

ryder11700

ik blow nu al sinds mijn dertiende en heb deze ervaring ook al een aantal keer gehad, het treed sporadisch op en kan zelfs al voor komen na 3-4 trekjes van een joint. naar mijn eigen ervaring kan ik alleen zeggen dat ik deze momenten een leuke en vreemde bijervaring van het blowen vind. wel altijd jammer als je de volgende dag wakker word met een kop vol watten en je gezicht op onweer.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
LeonR123 zei:
haha nee dat had k nie echt. t was echt n heel raar gevoel ik kan t nie goed uitleggen. maar denk dat sommige blowers et wel herkennen. Het is een beetje alsof je van een afstand naar jezelf kijkt. Alsof je geest je lichaam verlaat en je naar je eigen lichaam kijkt. Klinkt raar en mensen denken vaak te mild over thc. Het kan echt rare dingen doen met je lichaam. Dan wil ik niet eens weten wat paddo's wel niet met je doen :openmouth:

Dat klinkt eerder als dissociatie, en zover als ik weet is THC niet dissociatief.

Stroopwafel

Bewuste gebruiker
Sublimo zei:
LeonR123 zei:

Dat klinkt eerder als dissociatie, en zover als ik weet is THC niet dissociatief.

Ik heb geen idee man ik voelde me zo raar toen, t was zo heftig, het is gewoon niet goed uit te leggen. Maar denk dat sommige het inderdaad wel herkennen. Het zal wel een heel stuk milder zijn als bij andere drugs, bijvoorbeeld psychedelica, maar dat heb ik nog nooit geprobeerd.

Psychedelicious

Had je die voorgedraaide toevallig bij de buggy in nijmegen gehaald? Zelfs de meest ervaren blowers die ik ken werden daar nog groen geel paars en kotsmisselijk van :kots:
En bij welke school was dat? want toevallig ken ik ook een jongen die de sleutel heeft van een poort waarna je in een ondergrondse ruimte uitkomt. Vorig jaar winter nog veel gechilt en geblowt daar omdat t zo koud was buiten
En daar stond een enorme verwarmingsketel :hearteyes: :hearteyes:

Greetz Psychedelicious

zuiderlijkesteen

Gefeliciteerd!
Je hebt voor het eerst goede wiet gerookt waar je stoned van word!

Kan dat trage gevoel heel goed herkennen, als je je hoofd bijvoorbeeld omdraaid dat het even duurt voordat je weer goed ziet enz...
Had ik vooral toen ik begon met blowen, nu heb ik deze space (helaas) nog maar afentoe, als ik het niet verwacht en meestal van Amnesia....

Theupsetter

Bewuste gebruiker
zuiderlijkesteen zei:
Gefeliciteerd!
Je hebt voor het eerst goede wiet gerookt waar je stoned van word!

Kan dat trage gevoel heel goed herkennen, als je je hoofd bijvoorbeeld omdraaid dat het even duurt voordat je weer goed ziet enz...
Had ik vooral toen ik begon met blowen, nu heb ik deze space (helaas) nog maar afentoe, als ik het niet verwacht en meestal van Amnesia....
:hearteyes:

DutchCookie

Bewuste gebruiker
Psychedelicious zei:
Had je die voorgedraaide toevallig bij de buggy in nijmegen gehaald? Zelfs de meest ervaren blowers die ik ken werden daar nog groen geel paars en kotsmisselijk van

wel raar dat zelfs de meest ervaren blowers er dan zo ziek van worden, niet echt iets wat leuk is. misschien zit er rommel door de wiet? soms spuiten lui haarlak over wiet zodat het lijkt alsof er meer thc in zit.

DutchCookie

Bewuste gebruiker
LeonR123 zei:
DutchCookie zei:
soms spuiten lui haarlak over wiet zodat het lijkt alsof er meer thc in zit.

Is haarlak niet nogal licht ontvlambaar?

dat is het inderdaad, maar aangezien je het niet 10 seconden nadat het erop gespoten is aansteekt, verdampen de vluchtige (lees brandbare) stoffen al.

ik weet alleen niet zeker of de haarlak je ook zo leip kan laten voelen.

wat jij zei in je eerste post is trouwens een normaal effect van gewoon knetter zijn :stoned:

Stroopwafel

Bewuste gebruiker
Heb paar uur geleden nog n halve haze op. Ben echt kapot echt veel te sterk. Niet die ervaring van toen maarja wel veel te sterk, je kan alleen maar bankhangen.

Psychedelicious

LeonR123 zei:
Heb paar uur geleden nog n halve haze op. Ben echt kapot echt veel te sterk. Niet die ervaring van toen maarja wel veel te sterk, je kan alleen maar bankhangen.
Vroeger waren de haze jointjes daar nog stukken beter!
Geld voor alle voorgedraaide bij weddy trouwens...
Probeer anders eens puur te roken, van een joint zonder tabak word ik zelf een stuk minder lam in ieder geval :stoned:
Greetz Psychedelicious

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
Psychedelicious zei:
LeonR123 zei:
Vroeger waren de haze jointjes daar nog stukken beter!
Geld voor alle voorgedraaide bij weddy trouwens...
Probeer anders eens puur te roken, van een joint zonder tabak word ik zelf een stuk minder lam in ieder geval :stoned:
Greetz Psychedelicious

jep, heb ik pas ook voor t eerst ervaren. normaal wil ik altijd ergens gaan liggen en lamen maar toen ik voor t eerst puur had gerookt ben ik lekker door een parkje gaan wandelen en was ik ook een stuk socialer :)

Stroopwafel

Bewuste gebruiker
TRAVOLTA zei:
maar toen ik voor t eerst puur had gerookt ben ik lekker door een parkje gaan wandelen en was ik ook een stuk socialer :)

Ja dat is toch het effect waar ik naar zoek. Misschien toch n keer puur roken. Maar duurt het effect dan ook langer als met tabak?

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
LeonR123 zei:
TRAVOLTA zei:
maar toen ik voor t eerst puur had gerookt ben ik lekker door een parkje gaan wandelen en was ik ook een stuk socialer :)

Ja dat is toch het effect waar ik naar zoek. Misschien toch n keer puur roken. Maar duurt het effect dan ook langer als met tabak?
dat zou ik eerlijkgezegd niet kunnen zeggen. die ene keer puur was ook echt de enige x dat ik "maar" een joint heb gerookt.geen flauw idee of de rest elkaar versterkt. 't was in elk geval een stuk aangenamer als je 't mij vraagt :)

atbboy

Bewuste gebruiker
LeonR123 zei:

Vaag vaag alemaal heb ik ok wel is gehad, maar wiet gebruik ik niet meer ....

Psychedelicious

LeonR123 zei:
TRAVOLTA zei:

Denk niet dat het effect langer duurt
wel zijn de effecten totaal anders
als je veel blowt met tabac kom je op een gegeven moment in een soort (lamme) roes die sommige gebruikers als prettig ervaren
vond t zelf altijd erg chil tot ik chronisch lam werd en dat beviel me niet
rook nu met greengo tabaksvervanger, beetje zwaar op de longen
maar nu weet ik tenminste weer wat echt spacen op wiet is :stoned:
(tabaksvervangers zonder nicotine voorkomen dat je lam word van wiet omdat wiet en nicotine elkaar tegenwerken)

Veel puur smokeplezier :grin:

Stroopwafel

Bewuste gebruiker
Ah ok dat lijkt me toch fijner inderdaad. Heb ooit n keer een puurpijpje gevonden maar heb hem nog nooit gebruikt. Toch maar is doen :stoned: (oh btw, maakt het uit als het gaasje eruit is? Kan ik hiervoor aluminiumfolie gebruiken en daar kleine gaatjes in prikken?)

lolnoob

Bewuste gebruiker
aluminiumfolie is ongezond, maar voor 1 keer kun je dat wel proberen. Als je het dan chill vind dan zou ik toch gaasjes kopen.

Bovenaan