Zeer rustig

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
hoeft ook niet,, vaak pas als het gaat uitwerken,, ik ben ook altijd lekker rust in mn koppie veel lullen en chillen genieten,, maar je kan wel langer door gaan en hebt meer energy. :wave:

nicolai

Wijs gebruiker
tis ook niet zo dat als je speed op hebt dat je een marathon wilt rennen ofzo. het ligt vooral aan je eigen karakter.....want in principe ga je niet opeens heel andere dingen doen, je hebt alleen meer energie om de dingen die je wilt doen te doen.

Immo

Badass junkie
nicolai zei:
tis ook niet zo dat als je speed op hebt dat je een marathon wilt rennen ofzo. /quote]

Nou ik heb er wel eens aan gedacht hoor om even een beetje energy kwijt te raken. :grin:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik word er ook rustig van hoor, lange wandelingen maken doe ik net zo graag als de hele nacht op mn reet zitten en slap ouwehoeren. Gejaagd word ik er zeker niet van, het is dat het je wakker houdt, anders zou ik er best mee kunnen slapen :þ

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je geen adhd hebt, zal het misschien toch aan je kwaliteit pep kunnen liggen... Maar ja, ieder mens reageert weer anders op drugs, dus ik weet het ook niet zeker.

Debris

Bewuste gebruiker
Ik ben over 't algemeen heel druk, maar op speed amuseer ik me met gewoon stil te zijn en zinnige dingen te zeggen ipv maar wat rond te zeveren.
Geen adhd hier.

Heeft gewoon te maken met gewenning en meer genieten vd drug ipv erop te flashen.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Ik word er ook rustig van hoor, lange wandelingen maken doe ik net zo graag als de hele nacht op mn reet zitten en slap ouwehoeren. Gejaagd word ik er zeker niet van, het is dat het je wakker houdt, anders zou ik er best mee kunnen slapen :þ

ja juist..

dat gejaagde komt vaak door caffeine, dat is ook het enige middel waar ik egt gejaagt en aggresief word(bij gebruik) bij speed alleen bij de uitwerking

Bovenaan