• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Yabah+ MDMA heerlijke rush!!!

Hallo iedereen,hier weer een tripreport vanuit Azie.
Afgelopen week was het weer zover.Er moest weer een visumtrip gemaakt worden.
Thailand even ontvlucht en deze keer niet naar Cambodja,maar naar Laos.
Dit omdat mn maatje uit Cambodja (een andere hollander),ook naar Laos moest voor zijn Cambo visum.
Hij reisde met de bus naar Laos,en nam mijn grammetje MDMA mee ,dat al een aantal weken lag te wachten in Phnom Penn.
We hebben elkaar weer ontmoet in Vientiane,de hoofdstad van Laos.
Gelijk werden we van alle kanten benaderd of we wiet,yabah,ice,of opium wilden hebben.
Na wat opium en wat wiet te hebben gescoord,besloten we af te reizen naar het bekende drugsparadijs VANG VIENG,op 150 km van Vientiane

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Ik neem aan dat je hem later nog afschrijft?

Ik weet niet hoe het daar precies werkt maar ik zou is wat afleveringen kijken van "Locked Up Abroad" (ook wel bekend als "Banged Up Abroad").. Voor een beetje drugs daar kunnen mensen soms zo hard genaaid worden... Maar goed jij woont er dus zal het misschien wel beter weten, toch lijkt me het echt heel riskant zo'n grammetje M meesmokkelen.

Ik ben wel benieuwd hoe jij dit ziet. Misschien is mijn beeld gewoon gebaseerd op poep hoor :grin:

Deze plaats is erg bekend onder de backpackers,en de drugs vloeien er rijkelijk en je zou haast denken dat het legaal is.(is het niet)
We hadden de taxi gepakt en tijdens de 3 uur durende trip(je moet door de bergen heen rijden),lekker een paar joints gerookt met de chauffeur.
Toen we aankwamen,begon het feest al gelijk.
We besloten wat opium te roken,en waren overweldigd door een heerlijke high.
Na het avondeten besloten we lekker vroeg te gaan slapen,omdat de dag erna we zouden gaan 'tuben'.
Dit houdt in dat je over de mekhong rivier,met een vrachtwagen binneband gaat dobberen(samen met nog 100 man,die waus of lam waren).
De dag brak aan enwe besloten ron 11 uur smorgens wat MDMA te nemen.
Toen deze begon te werken,stond ik net met mn binnenband gereed om het water in te gaan.
Ik had al een paar joints voorgedaaid en in een waterdichte koker gedaan.
Na 2minuten dobberen,kwamen we bij de eerste bar.
Er zijn namelijk over een bizar lang stuk van de rivier ALlemaal barren en het personeel gooit touwen uit om je naar binnen te slepen.
Overal waren mede drugs,en alcohol toeristen die aan het drijven of aan het blowen waren.
In deze barren werd heel de tijd overal de serie friends herhaald,en kon je er gewoon blowen en what ever you like.
Na wat 'buckets en wat joints te hhebben genuttigd,zijn we weer doorgedreven,en uiteindelijk bij 1 bar blijven hangen.
Het personeel bood ons yabah aan en we voorzagen ons van wat rooie pillekes.
Eenmaal uitgedobberd,zijn we lekker naar ons hotel gegaan,na wat folie te hebben gekocht in de supermarkt,eenmaal gedouched enzo,hebben we allebei een tablet gerookt,met nog natintelingen van de MDMA in ons achteroofd,maar dit verdween na het roken van de yabah.Ik voelde me weer helder worden en heb lekker gechilld en geblowd met mn maat en een ar backpackers.
Ben rond 7 uur smorgens lekker naar mn bed gegaan en werd om 18-XX ongeveer wakker,met een lichte kater.
Heerlijk wat geblowd,en daarna om 01.00 eer naar mn bed.
De vogende ochtend weer vroeg opgestan en we zijn in grot poelen gaan zwemmen.heel apart.
Rond 10 uur weer de taxiepakt en rond 1 uur weerin Vientiane.
Allebei de visums opgepikt en ik ben weer naar Thailand gegaan en mn maat weer naar Cambodja.
Het zit er helaas allemaal weer op,en met een paar maanden kunnen we weer.
Ik kijk er nu al naar uit :wink:.
Ik hoop dat jullie genoten hebeben en ik zal vd week wat foto s van de opium en van de yabah posten.

Voor iedereen space safe en groetjes uit het land van de glimlach

De opium,paddo s ,en wiet staat er gewoon op de menukaart van sommige restaurants,en barren.
Voor de duidelijkheid,ik heb geen MDMA meegenomen naar laos,maar mn maat.
Het was eerst de intentie om dit in cambodjate doen,maar de plannen werden gewijzigd.
Ik gebruik alleen drugs als ik NIET in thailand ben,en gebruik het in een politie veilige omgeving.
Bij alle landsgrenzen hier,ben ik na al die tijd nog nooit 1 keer gecontroleerd,maar had ook nooit wat bij me,en heb dus niets tevrezen.

kijk deze youtube linkjes maar even.
http://www.youtube.com/watch?v=8BKdnmuFoV0&feature=fvw

http://www.youtube.com/watch?v=1do2EJleOEY

http://www.youtube.com/watch?v=dTGElvpg ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=A7RvYCRJ ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=A7RvYCRJ ... re=related

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ben zelf ook in Vang Vieng geweest deze zomer toen ik voor 3 maanden door Zuid-Oost Azie aan het reizen was. Het is echt een hedonistisch backpackers paradijs. Na 4 dagen zijn we maar weer verder gegaan uit zelf bescherming want je gaat gewoon de hele tijd naar de klote.
En ja drugs is in de landen gewoon heel erg makkelijk te krijgen en het is vaak nog van goede kwaliteit ook. Uiteraard moet je wel een beetje oppassen waar je het doet, maar zolang je het niet midden op straat doet kan het vaak wel. Ook in thailand toch nog regelmatig geblowt, alleen moet je daar wel veel meer oppassen als in Laos of Cambodja. In Laos en Cambodja lijkt het wel legaal en heerst er nog minder een taboe op blowen dan hier in Nederland...

W.F.L.

Badass junkie
Adrenochroom zei:
Andyy zei:
wat is yabah ?

Chrystel meth.

Tss :P Het zijn methamfetaminepillen ja, maar zeker geen crystal meth (dat is ice). Wat is chrystel, is dat je vriendin ofzo? :grin: Ik zou zowiezo geen yaba roken eigenlijk, dat is net zoals mensen die valium roken. Tuurlijk werkt het wel, maar dat bindmiddel lijkt me niet erg chill. Volgens mij zit er in yaba-pillen ook doorgaans cafeïne, maar ik weet niet of dat rookbaar is en welk bindmiddel er gebruikt wordt. Ben nog nooit in Azië geweest. :grin:

Adrenochroom zei:
Vond het wel een gaaf reportje, vage sfeer lijkt me daar zeg. Klinkt wel als een hedonistisch paradijs. Weet niet of ik het zou diggen, waarschijnlijk wel :grin:

Haha klopt :grin: Lijkt me zeker ook wel vet :grin:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
W.F.L. zei:
Adrenochroom zei:
Andyy zei:
wat is yabah ?

Chrystel meth.

Tss :P Het zijn methamfetaminepillen ja, maar zeker geen crystal meth (dat is ice). Wat is chrystel, is dat je vriendin ofzo? :grin: Ik zou zowiezo geen yaba roken eigenlijk, dat is net zoals mensen die valium roken. Tuurlijk werkt het wel, maar dat bindmiddel lijkt me niet erg chill. Volgens mij zit er in yaba-pillen ook doorgaans cafeïne, maar ik weet niet of dat rookbaar is en welk bindmiddel er gebruikt wordt. Ben nog nooit in Azië geweest. :grin:

:grin: <-- mond vol tanden

k00k

Bewuste gebruiker
Admins, check z'n IP en trece 'm down om te checken of hij echt uit Thailand komt.

Vind 't wel chill om deze reports te lezen, als een god in de zevende hemel :grin:

Chris Pontius

Badass junkie
k00k zei:
Admins, check z'n IP en trece 'm down om te checken of hij echt uit Thailand komt.

Vind 't wel chill om deze reports te lezen, als een god in de zevende hemel :grin:

Ik zie allemaal asia-shit staan, dus het zal wel kloppen. :P

haha ik woon echt in thailand,eerlijk waar.
Je bent toch geen DEA of interpol met je ip checks??
ik heb trouwens de foto s geupload via een draadloos netwerk van een hotel hier,ter zelfbescherming.
Alhoewel ik in Thailand niks gebruik,stel ik mijn privacy op prijs,mede omdat er hier een taboe op rust.

space safe

groeten uit het land van de glimlach. :) :rock:

Chris Pontius

Badass junkie
Haha, het zou wel een goede cover-up zijn; mod op een drugsforum :P
Nee, alle mods kunnen IP's tjekken omdat we soms IPbans moeten geven.
Ik zal ook nooit je IPadres(sen) hier posten.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Is dat eigenlijk niet serieus risicovol om daar drugs te gebruiken ? Ik weet niet hoe het precies in elk land apart zit maar ik heb toch al wat dingen opgepikt zo hier en daar die me het idee gaven dat je daar beter geen drugs gebruikt. Vanwege een zeer strenge wetgeving.

san am

Belezen gebruiker
Volgens mij zei hij dat het in Cambodja en Laos wel meevalt, hij gebruikt het echter niet in Thailand zelf. Als er op een gegeven moment een heel paradijs is vol met drugstoeristen zoals in die filmpjes, zal het denk ik wel meevallen :wink:. Zelf zou ik het echter ook niet zo gauw in het buitenland gebruiken, maar hij zal de wetgeving en de do's en don'ts vast en zeker beter weten dan ik :)

Bovenaan