XTC

whiterose

Experimenterende gebruiker
Heeey,
ik had vraagje he.
Ik ga binnenkort ewer is pilletjes doen, maar ik vroeg me af..
kan je hier van ook in zo'n trip blijven hangen of niet?
En hoeveel pilletjes is 'gezond' voor me om te nemen?
De vorige x had ik er eentje genomen, en daarvoor heb ik nog nooit wat genomen
En hoeveel kost een goede pil eigenlijk?

En nog 1 laatste vraag :P
als je gepakt wordt door politie en je hebt het bij je, krijg je dan boete ofzo..? :rolleyes:
nja bedankt alvast :P
:stoned: whiterose

acidboy

Badass junkie
altijd maar de vraag wie de gebruikelijke antwoorden gaat geven... :)

Edit: vooruit... dan ik maar.
Nee, je kan niet 'blijven hangen'
Gezond is het uberhaupt niet, maar dat snapte je zelf al wel gezien je aanhalingstekens. Je hebt nog maar 1 keertje xtc geslikt?
Begin met een halve, het liefst van geteste pillen. Je kan altijd nog bijpakken.

Politie doet meestal niet echt moeilijk als je 'gebruikershoeveelheden' bij je hebt. Maargoed, ik heb daar nog helemaal geen ervaringen mee, dus dat is ook maar van horen zeggen..

Let overigens ook op de 'normale' voorbereidingen, zoals goed uitgeslapen zijn. Gewoon gezond zijn zegmaar, en niet mixen met alcohol (uberhaupt niet) lijkt me beter :) Drink water tussendoor.

whiterose

Okee
ik heb nou 20euro betaald voor 5 pillen, ik moet ze nog krijgen.
Dus dan heb ik wel goede of niet dan :P :stoned:

whiterose

haha ja dat kan ook :P
maar ik denk niet dat hij dat zo snel doet want ik spreek hem vaak ik ken hem ook goed
dus denk niet dat hij mij snel zal oplichten :wink:
of hij is opgelicht :P

Everio

Bewuste gebruiker
whiterose zei:
haha ja dat kan ook :P
maar ik denk niet dat hij dat zo snel doet want ik spreek hem vaak ik ken hem ook goed
dus denk niet dat hij mij snel zal oplichten :wink:
of hij is opgelicht :P

wow, jij bent dus hoogst waarschijnlijk wel opgelicht

betaal je 4 euro per pil... dan hoop ik voor jou dat het EXTREEM goede zijn met veeeel MDMA!!

Ik betaal 4 euro voor blauwe mitsus en binnekort lexis, welke extreem goede zijn (200-250mg)

een normale van 100-150mg betaal ik 1.40 voor (dat is wel weinig)

gemiddelde is tussen de 2 en 2.50 euro

dusja tel uit :)

zal ik als ik jou was aan hem vragen of hij ze getest heeft en wat daar uitgekomen is, hoeveel mg...

Serenity

Badass junkie
Ik krijg rooie mithsu's gratis, sterker dan blauwe, en ik heb het geweten.

Whiterose, doe eerst eens wat meer onderzoek naar xtc, beetje verslagen lezen op internet ofzo :)
Verder denk ik ook dat je bent opgelicht, 4 euro voor één pil is best belachelijk veel.

Everio

Bewuste gebruiker
Serenity zei:

Whiterose, doe eerst eens wat meer onderzoek naar xtc, beetje verslagen lezen op internet ofzo :)
Verder denk ik ook dat je bent opgelicht, 4 euro voor één pil is best belachelijk veel.

das zowiezo relax :)

maja voor 20 euro moet je er toch zeker wel 10 krijgen

anders vind ik het gewoon oplichterij

productie van die dingen lagen tussen de 40 en 50 cent

caatje

Badass junkie
Wat heeft het voor zin om te benadrukken dat 4e veel is voor 1pil? Het ligt aan een aantal factoren of je meer/minder betaald dan de ander. En wat maakt t ook uit? Bij een cafe hier betaal je 1.25 voor een biertje, in amsterdam 2e. Oplichterij? mwah, verschil moet er wezen. En ben eens eerlijk; hoe kun je je tegenwoordig zeker 3 uurtjes vermaken voor 4euro?

(ik betaal t er ook niet voor maar das gewoon geluk hebben)

caatje

Badass junkie
Vertel dat maar tegen de Heineken brouwerij, die maken ook gerstennat voor een paar cent de liter, en wij betalen voor een glaasje gemiddeld 1.75. :wink:

Kzou me r ook niet te druk om maken, 2 of 4 euro, erin, Dat telt!!!

whiterose

ja misschien is het ook wel oplichterij, en dan kan ik er helaas niks meer aan doen. maar normaal haal ik ook bij iemand anders die heeft goedkoper, maar die had ze even een tijdje niet meer en toen was ik naar hem gestapt en die ken ik ook best wel goed. maar het gaat om de lol toch die je ervoor 'terugkrijgt' want ik heb opzich wel 20 euro over voor echt hele nacht goed en hard te gaan space :P

Everio

Bewuste gebruiker
whiterose zei:
ja misschien is het ook wel oplichterij, en dan kan ik er helaas niks meer aan doen. maar normaal haal ik ook bij iemand anders die heeft goedkoper, maar die had ze even een tijdje niet meer en toen was ik naar hem gestapt en die ken ik ook best wel goed. maar het gaat om de lol toch die je ervoor 'terugkrijgt' want ik heb opzich wel 20 euro over voor echt hele nacht goed en hard te gaan space :P

natuurlijk! als je geen andere keus hebt

jammer, maja voor de volgende keer miss ff beter "zoeken"

trouwens, ik hoop niet dat jij die 5 gooit op dezelfde avond, dan zijn het geen goede :wink: of je hebt een hoge tolerantie maar dan heb je het vaaaak gedaan en kan vraag je niet zo'n vraag dus dat zal wel niet :)

space ze iig :)

matthijs

Badass junkie
Boeie... als je toch neit groot inkoopt en niet zoveel nodig hebt..
Dan betaal je 8 euen en ben je een avond lekker lijp. Prima toch.

whiterose

Nee ik ga er neit veel nemen. 2 zijn er voor een vriend die heeft mij al betaald, en die andere 3 ga ik zelf nemen maar ik denk ook niet allemaal hoor, denk dat ik het in 2 avonden ga opsplitsen. En mijn tollerantie is nog niet zo hoog hoor haha :P

jasper

Wijs gebruiker
matthijs zei:
Boeie... als je toch neit groot inkoopt en niet zoveel nodig hebt..
Dan betaal je 8 euen en ben je een avond lekker lijp. Prima toch.

dat dacht ik nou ook. en dat verschil van 2 euro kan je hoogstens een pintje extra drinken die avond :rolleyes:

Everio

Bewuste gebruiker
DonnieDark0 zei:
Everio zei:

volgens mij liggen de kosten nog wel lager hoor.

wat ik gehoord heb toen der tijd

maja das ook alweer een tijdje geleden

echter komt het toch wel in de buurt... het zijn relatief geen goedkope grondstoffen dusja...

matthijs

Badass junkie
DonnieDark0 zei:
Everio zei:

volgens mij liggen de kosten nog wel lager hoor.

Ja inderdaad... als je echt groot inkoopt kan je ook wel voor 35 cent per stuk inkopen. Dit betekent dat het lab dáár nog winst op maakt.

DreamWeaver

Badass junkie
Het kost ongeveer 17 cent per pil aan productiekosten. Gangbare prijzen liggen ook zo rond de 22-23 cent per pil als je ze per 10.000 koopt.

Everio

Bewuste gebruiker
DreamWeaver zei:
Het kost ongeveer 17 cent per pil aan productiekosten. Gangbare prijzen liggen ook zo rond de 22-23 cent per pil als je ze per 10.000 koopt.

alleen zie ik niet het nut erin om 10000 pillen op voorraad te pakken :P

zoveel eet ik er niet hoor :rolleyes:

ff 23000 euro voor "zakje" pille :hearteyes:

whiterose

haha ik vind het knap wie dat wel eet :P
maar dat is ook vet veel geld..
maar als je na gaat, want ik weet niet hoeveel pillen iedereen eet, maar stel dat je er 4 per week eet en dan 52 weken lang, dan ben je in heel jaar 208 euro kwijt (oke valt nog mee, maar opzich wel veel! :P)

tails

Belezen gebruiker
Serenity zei:

ik koop mijn blauwe mitsus tegen 4 euro de pil en ik denk toch dat dit een redelijke prijs is voor die pillen

zeg, die rooie mitsus, zijn die makkelijker te krijgen dan de blauwe want ik heb wel al even liggen zoeken achter de blauwe eigelijk :)

moet ze wel nog proberen mijn blauwe :)

caatje

Badass junkie
Everio zei:
DreamWeaver zei:

tis dan ook 2300 euri, scheelt een hoop centen!

Everio

Bewuste gebruiker
caatje zei:
Everio zei:
DreamWeaver zei:

tis dan ook 2300 euri, scheelt een hoop centen!

oja :P en dan valt et opzich nog best mee voor 10.000 pille :hearteyes:

Armani7

Bewuste gebruiker
10.000 pille? :openmouth: daar kom ik mn leven lang mee toe :P alhoewel ik ga er dan wel meer snoepen als ik er nu snoep :grin:

Everio

Bewuste gebruiker
Armani7 zei:
10.000 pille? :openmouth: daar kom ik mn leven lang mee toe :P alhoewel ik ga er dan wel meer snoepen als ik er nu snoep :grin:

daarom hoef ik ze ook niet :wink:

en geloof me als jij in je hele leven 10.000 pille vreet ben je egt wel dood :P

ik denk zelfs bij 1000 al :wink:

ik denk dat ik er nu 20 achterover heb gehad in totaal :smoke: valt dus nog best mee :)

wel al veel verschillende :)

DreamWeaver

Badass junkie
Everio zei:
DreamWeaver zei:

23 cent, dus maar 2300 euro, best te doen toch? Als je een paar avonden per maand verkoopt op feesten en in lokale discotheken verdien je er behoorlijk op. Tel uit je winst, 5 euro per stuk, 3 voor een tientje (club prijs, een stuk minder overdag). En minder natuurlijk als het bekenden zijn.

Oh en dat noemen we geen zakje, dat is een sporttas :wink:

whiterose

DreamWeaver zei:
23 cent, dus maar 2300 euro, best te doen toch? Als je een paar avonden per maand verkoopt op feesten en in lokale discotheken verdien je er behoorlijk op. Tel uit je winst, 5 euro per stuk, 3 voor een tientje (club prijs, een stuk minder overdag). En minder natuurlijk als het bekenden zijn.

Ja, dat zou lekker verdienen. Dat zou zeker een vette winst zijn :P Maar of je er zo gelukkig van wordt..

flashkop

Bewuste gebruiker
Van waar komen die blauwe, en zijn ze trug beregoed of zijn het pillen die hun naam niet waardig zijn, wil er ook wel eentje in men collectie :)

Everio

Bewuste gebruiker
DreamWeaver zei:
Everio zei:
DreamWeaver zei:

als ik nu wist dat ik ze verkocht krijg :P met een leuke marge erop (A) zonder al teveel risco te lopen

zou ik er wel een keer heeeel goed over na gaan denken :wink:

westside

waarom 10000 kopen als je duizend kan kopen de prijs is dan wat meer maar de risico is heel klein

Bovenaan